Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb natuurlijk gisteren de avondactiviteit niet in gang gehouden, maar dit mag echt wel op 5 uur gezet worden. Dan heb je steeds meer als een halve werkdag om te reageren
Ik heb natuurlijk gisteren de avondactiviteit niet in gang gehouden, maar dit mag echt wel op 5 uur gezet worden. Dan heb je steeds meer als een halve werkdag om te reageren
Na een drukke dag in het Wijnegem Shopping Centre (ik ben begon sneller hier op post wanneer ik geen dag vrijaf heb), zijn we gaan shoppen naar een nieuwe naam voor ons festival. Eentje die net een nieuwe single gedropt heeft, en dat werd tijd want zijn vorige album Daytona was een toppertje.
Op Rock Blomberghen denken we bij de P aan Progressieve rock. Met Porcupine Tree kregen we hier al een mooi voorbeeld van en de volgende aankondiging zet deze trend verder. The Pineapple Thief zal een portie prachtige muziek komen brengen!
Ik zit toch in quarantaine momenteel dus buiten ´s ochtends lang slapen, maakt de duur van die window me niet echt uit.
Ik kan me herinneren dat dit in oude drafts 6u was, maar door de duo-draft 8u was geworden, wegens meer denkwerk samen. Mss een idee terug naar 6u te gaan? Dan heb je van 6u-12u in het slechtste geval
Op Rock Blomberghen denken we bij de P aan Progressieve rock. Met Porcupine Tree kregen we hier al een mooi voorbeeld van en de volgende aankondiging zet deze trend verder. The Pineapple Thief zal een portie prachtige muziek komen brengen!
Zo, dat heeft effe langer geduurd dan ik dacht. Vergelijkbaar met de eerder aangekondigde Vicki Edwards, spint deze dame al jaren achter de decks. Haar allereerste residentie mocht ze doen bij de legendarische The Haçienda waarna oa Heaven en Ministry Of Sound volgden. En een beetje zoals Vicki, ook een beetje een vergeten icoon van de jaren 90 in de Britse UK rave scene. Goeie vibes alom tho, house is namelijk haar tweede vriend. DJ Paulette.
En ik maar denken dat ik deze band met mijn lage positie bij de P op mijn buik kon schrijven. Hey, nou mooi niet dus, want ze wilden perse exclusief naar Timpop!!!!
Het contract is getekend dus op zaterdag verwelkomen wij de
Tja. Theorie en praktijk. Ik loop natuurlijk nog stage, maar heb de meeste dagen geen tijd om tussen 8 en 3 op mij telefoon te kijken. Laat staan als ik daarna door moet naar werk ?