Festileaks Festival Draft VI: ABC Edition

• Onderwerp starter Onderwerp starter Brian
  • Startdatum Startdatum
We sluiten de reeks I'tjes af met een introductie met 2 D'tjes: Dronkemansgebrabbel en drumsolo. Sommigen zullen het al weten. Deze band mag de mainstage openen en bijna de helft van de set zal uit 1 nummer bestaan. Het meesterlijke In-A-Gadda-Da-Vida, de zanger was te dronken om gewoon In The Garden of Eden uit te spreken. Aangevuld met een topriff en iconische minutenlange drumsolo zorgt voor een muzikaal monument uit de 60's. Iron Butterfly erbij op JozzFest!

@Paddy met de nieuwe letter!

• Leuk
Waarderingen: Brian en theblackmadness
We sluiten de reeks I'tjes af met een introductie met 2 D'tjes: Dronkemansgebrabbel en drumsolo. Sommigen zullen het al weten. Deze band mag de mainstage openen en bijna de helft van de set zal uit 1 nummer bestaan. Het meesterlijke In-A-Gadda-Da-Vida, de zanger was te dronken om gewoon In The Garden of Eden uit te spreken. Aangevuld met een topriff en iconische minutenlange drumsolo zorgt voor een muzikaal monument uit de 60's. Iron Butterfly erbij op JozzFest!

@Paddy met de nieuwe letter!
En dan te weten dat ik deze band bijna als sub had geboekt XD

Af en toe wil je na een festivaldag je tent in kruipen en meteen als een blok in slaap vallen. Heel vervelend is het als drie tenten verderop ontzzend hard en vals wordt meegezongen met snollebollekes en dat Hoogkramer. Op once upon a time in the West hebben we een manier gevonden om dit te voorkomen. De dagafsluiters zorgen ervoor dat je je laatste beetje energie na een festivaldag compleet weg wordt gedanst. Nadat LCD Soundsystem als afsluiter van de zondag is aangekondigd, wordt het nu tijd voor de zaterdag afsluiter: pendulum!

@Oasiss en @HollandiaFCB

En dan te weten dat ik deze band bijna als sub had geboekt XD
Een redelijke obscure band uit de jaren 60 met één hit? Je moet vooral doen wat je zelf wilt natuurlijk maar dat is nogal hoog. Veel grotere generatiegenoten zoals The Animals en The Sweet (oke, dat is een decennium later) heb ik op lokale dorpsfeesten zien spelen waar iedereen dronken is.

Af en toe wil je na een festivaldag je tent in kruipen en meteen als een blok in slaap vallen. Heel vervelend is het als drie tenten verderop ontzzend hard en vals wordt meegezongen met snollebollekes en dat Hoogkramer. Op once upon a time in the West hebben we een manier gevonden om dit te voorkomen. De dagafsluiters zorgen ervoor dat je je laatste beetje energie na een festivaldag compleet weg wordt gedanst. Nadat LCD Soundsystem als afsluiter van de zondag is aangekondigd, wordt het nu tijd voor de zaterdag afsluiter: pendulum!

@Oasiss en @HollandiaFCB
Kak, niet aan gedacht. Al maakt het ook niet veel uit gezien mijn positie voor de P. Deze band is voor mij één van mijn eerste overweldigende live ervaringen op Sziget 2007 op een avond met The Prodigy erna. Legendarisch.

• Leuk
Waarderingen: Rikkie
Onze tent gaat altijd net wat langer door voor de nachtdieren onder ons. Daar hebben we de volgende act voor gestrikt. We weten eigenlijk niet zo goed hoe we dit moeten beschrijven. Dit gaat typisch die act zijn waarvan je achteraf denkt, waar heb ik nou naar staan kijken/luisteren. Het hoeft overigens geen filosofische bedoening te worden. Het dak gaat er ook gewoon ongegeneerd af:

PRINS S. EN DE GEIT

@HollandiaFCB

Users who are viewing this thread