Festileaks Festival Draft VI: ABC Edition

• Onderwerp starter Onderwerp starter Brian
  • Startdatum Startdatum
Wat krijg je als je de mannen van Rage Against The Machine en Chris Cornell samengooit. Een topband met topnummers als Show me how to live, gasoline en like a stone. Daarnaast mag je ook wat covers verwachten van de oorspronkelijke bands van deze mannen. Een fantastisch optreden staat u te wachten met Audioslave!

En zo ziet de main er voorlopig de eerste dag uit:
Gorki - UB40 - Audioslave - Tom Waits - Bob Marley & The Wailers

@Yannick @Timmetje

Sorry voor de lange vertraging jongens. Was de hele voormiddag uit huis en had even geen tijd. Ik spring er daarom even tussendoor.

Als leden van Arcade Fire en Arctic Monkeys een supergroep zouden oprichten, dan zouden deze The Arcs kunnen heten. Ware het niet dat deze naam al ingenomen is door een andere groep, eentje die opgericht werd door Dan Auerbach. Ook een supergroep eigenlijk, want hun muziek klinkt verdomme lekker.

The Arcs dus!

T'is aan @Yannick !

MusicLA_Arcs2-CREDITRichardSwift_px626.jpg

Vanaf 12:56 8 uur de tijd, dus dat is tot 20:56. Nu weet ik dat @Yannick ongeveer 100 minuten is begonnen met naar huis heen rijden en dat het een best lang stuk is. Maar hij zal er zo zijn en dan zijn naam delen (en dan stemmen. Hij is er maar druk mee zo'n forum ;) )

Vanaf 12:56 8 uur de tijd, dus dat is tot 20:56. Nu weet ik dat @Yannick ongeveer 100 minuten is begonnen met naar huis heen rijden en dat het een best lang stuk is. Maar hij zal er zo zijn en dan zijn naam delen (en dan stemmen. Hij is er maar druk mee zo'n forum ;) )
Ja, ik wacht gewoon even tot @Yannick zijn naam heeft gepost. Zal vast niet lang meer duren en anders post ik mijn naam morgenochtend wel. :)

Was niet aan het werk, maar op date hah. Naam komt er 'nu' aan.

8hAdpGP.png

Kijk ja. De kans dat de boekers van Coachella in de jaren 90 überhaupt een Belg kenden, is waarschijnlijk zeer klein. (also ik ben de baas, dus who cares) Als er dan toch eentje op een podium in de VS het verdiende om 't te maken, dan is het deze kanjer wel. Toeval wil nu net ook dat 'Les yeux de ma mère' op één werd verkozen als het beste Belgische nummer op Radio 1. Without further adooo, Arno!.

@Timmetje

Laatst bewerkt:
Als je op Internet zoekt naar ‘de beste componisten aller tijden’, zal je onze volgende artiest steevast ergens bovenaan de lijst terugvinden. Deze “Picasso van de muziek” brak door met het werk ‘The Firebird’ (1910), dat in die tijd fel geprotesteerd was wegens te revolutionair, en heeft zich gedurende zijn hele carrière heruitgevonden. Hiermee heeft hij de klassieke muziek in een moderne plooi gelegd. Het is dus niet overdreven om te zeggen dat onze volgende artiest de muziekwereld grondig heeft herschapen. Tot vandaag is zijn invloed te horen bij een groot aantal muzikanten en choreografen uit de meest diverse genres. Wij zijn dan ook enorm vereerd om te kunnen zeggen dat de headliner van ons 2de podium, op zondag, bekend is: Igor Stravinsky

@Paddy
@Rikkie

Tijdens mijn studie een paar maanden in Dublin gewoond en daar altijd een zwak voor Ierse muziek aan over gehouden. De volgende band komt alleen uit Servië, maar brengt Ierse folk: Irish Stew of Sindidun!

@Rikkie
@Oasiss

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Tijd voor een beetje Nederlandse inbreng. De volgende band kreeg vanaf 2015 regelmatig airtime op bijvoorbeeld 3fm. Dit heeft geresulteerd in o.a. 2 keer BKS en een keertje Pinkpop. In het kader van 'op het hoogtepunt stoppen' zijn ze na de 2019 tour in 2020 gestopt. Erg jammer. Het gaat natuurlijk om Indian Askin!

@Oasiss en @HollandiaFCB

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread