Festileaks Festival Draft VI: ABC Edition

• Onderwerp starter Onderwerp starter Brian
  • Startdatum Startdatum
Het verbaast me wel dat Blur niet gekozen is met het grote aantal Damon Albarn liefhebbers op dit forum.
Blur idd, maar wat dacht je van Ben E King, B.B. King, Beach Boys en Black Sabbath. Ook heel veel andere namen (Black Keys, Biffy Clyro) die ik mis.

Ik had zelf niet verwacht hier een sub en een head, had in eerste instantie Bachman-Turner Overdrive klaar staan.

Blur idd, maar wat dacht je van Ben E King, B.B. King, Beach Boys en Black Sabbath. Ook heel veel andere namen (Black Keys, Biffy Clyro) die ik mis.

Ik had zelf niet verwacht hier een sub en een head, had in eerste instantie Bachman-Turner Overdrive klaar staan.
Hier nog getwijfeld over Brian Wilson, Black Keys en Ben E. bij laatste keuze, maar uiteindelijk toch besloten om te wachten. Je hebt ook zo veel keuze he..

Biffy Clyro had ik eerder vreemd gevonden als ze wel ergens hadden staan. Die hebben toch wat kolder uitgebracht in de laatste jaren.

Had op mijn lijstje nog Bush, Biohazard, Bodycount, Blondie, Brujeria, The Black keys, Black label society en Bad Religion staan.

• Leuk
Waarderingen: theblackmadness
Zullen we ook nog de V langs gaan? Nog iemand die Volbeat mist?

Ik had stiekem Van Halen en Van Morrison wel verwacht.

Deze act verdient veel meer aandacht maar de organisatie van JozzFest is er zo enthousiast over dat we het snel doen. Een van onze favoriete metalbands die eindelijk ook hoger op festivals komt te staan. Geleid door een krankzinnige hofnar maar met een geweldige strot en een band die grossiert in heerlijke rock and roll mrtalriffjes. Voordat System of a Down The Pit afsluit op zondag kunnen jullie genieten van Avatar!!

@warriorandweirdo
@Paddy

• Leuk
Waarderingen: theblackmadness en Brian

Users who are viewing this thread