Festileaks Festival Draft VI: ABC Edition

• Onderwerp starter Onderwerp starter Brian
  • Startdatum Startdatum
Ik ben daar gewoon te slecht/laks in (geweest), veel goede oude nummers daardoor in de vergetelheid geraakt
Ach, zo zijn er nog genoeg acts waarvan ik zeker weet dat ik veel van de backcatalogus goed vind, maar nog nooit heb gecheckt of ben vergeten. Dat je Intwine uit het oog raakt is ook niet zo heel gek, maar nu heb je hem weer. Alsjeblieft ;)

• Leuk
Waarderingen: EdsjeFCB
Deze verdient iets meer context. Vandaag kom ik jullie vertellen dat de Koreaanse bevolking eigenlijk totaal niet luistert naar wat wij kpop zouden noemen. Niet BTS, niet Blackpink, niet Gangnam Style maar de 28-jarige Lee Ji Eun is al meer dan een decennium het fenomeen dat de lokale hitlijsten absoluut domineert. Noem haar gerust de Koreaanse Adele qua impact en populariteit in alle leeftijdscategorieën. Een vrouw met een gouden hart en een gouden stem:

IU

Vorig jaar stond ze al in mijn lijstje van beste albums en dankzij deze draft krijgen we de kans om haar te boeken. Moeilijk om de positie in te schatten want nog nooit buiten Azië opgetreden, maar aangezien ik er hier waarschijnlijk geen enkel ticket mee verkoop, denk ik dat iedereen wel kan leven met een plaatsje op mijn derde podium ;)

@werchter12 > @WesleyNoH

PWFestivalinhaler.png

Op vrijdag is de eerste festivaldag van PurpleWhiteFestival iets korter dan de andere twee dagen. De openers van de stages die dagen zijn dus al meteen wat grotere namen. Zo gooide het festival eruit dat Inhaler de Marquee Stage zal openen op vrijdag. Daarna volgen John Legend, Lewis Capaldi en als afsluiter Chase & Status Live. Die dag spelen alvast Tame Impala en Arctic Monkeys op Main Stage en mogen The Vaps LoW stage openen net nadat Inhaler hun set heeft afgesloten.

VR: The Vamps - Inhaler - John Legend - Lewis Capaldi - Chase & Status - Tame Impala - Arctic Monkeys
ZA: The Radar Station - Sylvie Kreusch - Dotan - Air Traffic - The Hives - Zwangere Guy - Olivia Rodrigo - Years&Years - PJ Harvey - Norah Jones - Bon Iver - The War on Drugs - Green Day
ZO: Meskerem Mees - IBE - The Used - The Van Jets - Band of Horses - The 1975 -Franz Ferdinand - The Killers - Ed Sheeran

De hele line-up: https://clashfinder.com/s/purplewhitefestival

@randyrw @mattman

Users who are viewing this thread