Festileaks Festival Draft VI: ABC Edition

• Onderwerp starter Onderwerp starter Brian
  • Startdatum Startdatum
Probeer een beetje per genre te boeken. En wel echt met klamme handjes gezeten want ik stond niet vooraan bij de N. Geen idee wie ik anders nog had moeten strikken :).

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Nice, ik begon al te twijfelen of die er nog ging uitgaan. Ook nog over getwijfeld maar uiteindelijk zijn de keuzes anders gevallen in de eerste rondes.

• Leuk
Waarderingen: randyrw
Stiekem hoopte ik nog op The National, maar ik wist dat het niet ging gebeuren. Dus we noemen dit plan A.B. We gaan voor een kleinere naam, maar een die zeker en vast het podium zal afbreken. Ze stonden gepland om op Graspop te spelen in 2020, maar komende zomer zijn ze van de affiche verdwenen. Dit is omdat ze op Rock Blomberghen zullen spelen (en of het goed klinkt (zie filmpje)). Northlane!

@Yannick @Timmetje

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Stiekem hoopte ik nog op The National, maar ik wist dat het niet ging gebeuren. Dus we noemen dit plan A.B. We gaan voor een kleinere naam, maar een die zeker en vast het podium zal afbreken. Ze stonden gepland om op Graspop te spelen in 2020, maar komende zomer zijn ze van de affiche verdwenen. Dit is omdat ze op Rock Blomberghen zullen spelen (en of het goed klinkt (zie filmpje)). Northlane!

@Yannick @Timmetje
Oew lekker hoor! Samen met Neurosis die net gekozen is mijn backup N voor deze ronde.

• Leuk
Waarderingen: theblackmadness
96074220_10222235051006306_5064212856589778944_o.jpg

Hoeveel dj queens kan Yannick zo nog uit zijn mouw schudden? Wel, we gaan er nog eentje bij gooien. Iedereen kent natuurlijk DJ Alfredo als één van de grondleggers van balearic house. Deze dame stond eveneens mee aan de wieg, Nancy Noise.

@Timmetje denk ik

• Leuk
Waarderingen: Joslittel

Users who are viewing this thread