Festileaks Festival Draft VI: ABC Edition

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.890
6.106
Voor de positie discussie: ik besef me dat Johnny Cash en The Doors op een dag topzwaar is. Maar voor Bruce en Led Zep komen echt stukke kleinere subs om het uit te balanceren.
Komt wel goed dan :)

Dacht dat er één naam, die nog niet is gekozen, echt heel snel zou zijn gekozen maar blijkbaar toch niet?

Edit: zal wel zeggen wie eens ie effectief is gekozen tho.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Timmetje

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.755
3.700
Komt wel goed dan :)

Dacht dat er één naam, die nog niet is gekozen, echt heel snel zou zijn gekozen maar blijkbaar toch niet?

Edit: zal wel zeggen wie eens ie effectief is gekozen tho.
Ik snap dit ook niet hoor, dacht echt als 1e of 2e afhankelijk van David Bowie :)
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.669
2.293
Als grote fan van het werk van Tim Burton zijn we ook altijd enorm gefascineerd geweest in de muzikale creaties van Danny Elfman. We zijn dan ook erg blij om te kunnen aankondigen dat deze viervoudig Oscar-genomineerde, Emmy- en Grammy-winnaar en meesterperformer, samen met Burton een exclusieve set creëert voor Cabin In The Woods. Tijdens dit concert mogen we ons verwachten aan een overzicht van zijn volledig œuvre, gaande van films als: Spider-Man, Planet Of The Apes, Corpse Bride, Edward Scissorhands en vele anderen tot series als The Simpsons en ook werk van zijn band Oingo Boingo zal de revue passeren. Wij verwelkomen hem dus met open armen: Danny Elfman


@Paddy
@Rikkie
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.160
4.290
Komt wel goed dan :)

Dacht dat er één naam, die nog niet is gekozen, echt heel snel zou zijn gekozen maar blijkbaar toch niet?

Edit: zal wel zeggen wie eens ie effectief is gekozen tho.
Ik dacht dat jij die zou kiezen.
(Als we het over dezelfde naam hebben)
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
In 2016 een 2017 moest ik zeer vaak de treinreis van Landgraaf naar Utrecht maken voor mijn werk. Tijdens deze reis las ik vaak een boek of had ik verschillende albums op repeat staan. Het gevolg: een van de albums van de geboekte artiest stond in 2017 volledig genoemd in mijn Wrapped list van Spotify. Het gaat om het magistrale album 'Is the Is Are' van niemand minder dan DIIV!



@Oasiss en @HollandiaFCB (ik weet zeker dat dit niet de naam is waar jullie het over hadden).
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.211
4.459
Totaal onverwacht heeft het Live Forever Festival headliner drie weten te strikken! Eigenlijk waren de mannen al gestopt, maar ze wilden hun afscheid toch wat meer glorie geven. En dat verdienen de Fransmannen Thomas Bangalter en Guy-Manuel de Homem-Christo als ware pioniers van de Electro/House scene natuurlijk ook. Met de nodige grammy's op zak om een flinke kast te vullen, is dit wel een van de meest invloedrijke groepen binnen hun genre.

Daarom zijn we enorm blij dat ze hun iconische helmen nog één keer opzetten. Ze sluiten onze eerste dag af, na Lana del Rey. Dit wordt een onvergetelijk feest. Give it up for

DAFT PUNK


@HollandiaFCB
 
Laatst bewerkt:

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.755
3.700
Totaal onverwacht heeft het Live Forever Festival headliner drie weten te strikken! Eigenlijk waren de mannen al gestopt, maar ze wilden hun afscheid toch wat meer glorie geven. En dat verdienen de Fransmannen Thomas Bangalter en Guy-Manuel de Homem-Christo als ware pioniers van de Electro/House scene natuurlijk ook. Met de nodige grammy's op zak om een flinke kast te vullen, zijn dit wel een van de meest invloedrijke groepen binnen hun genre.

Daarom zijn we enorm blij dat ze hun iconische helmen nog één keer opzetten. Ze sluiten onze eerste dag af, na Lana del Rey. Dit wordt een onvergetelijk feest. Give it up for

DAFT PUNK


@HollandiaFCB
Daar was 'em, ongelooflijk!
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.211
4.459
Had oprecht nooit verwacht dat dit nog een optie was geweest. Uiteraard voor de loting Bowie en Daft Punk genoteerd, maar na de loting eigenlijk totaal geen rekening meer mee gehouden.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.608
7.324
Men moet natuurlijk ook niet vergeten dat er steeds minder headlinerslots te vergeven zijn, naarmate het spel vordert :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.755
3.700
Men moet natuurlijk ook niet vergeten dat er steeds minder headlinerslots te vergeven zijn, naarmate het spel vordert :p
Ja maar als je ziet dat je bij de eerste 4 zit bij een letter dan houd je een slot vrij (als je die naam wilt tenminste) natuurlijk
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken