De albums van 2015

Omg Jesse, je hebt Imagine Dragons serieus geluisterd? Ik kon je al wel vertellen dat dat geen hoogvlieger zou worden.

Eerste single van de nieuwe Tame Impala plaat staat ook online: http://pitchfork.com/news/58795-tame-impala-share-let-it-happen-announce-tour/

Omg Jesse, je hebt Imagine Dragons serieus geluisterd? Ik kon je al wel vertellen dat dat geen hoogvlieger zou worden.

:oops: :oops: :oops:

Ach, zitten toch nog twee leuke nummertjes op

Die Taylor Swift plaat was heel redelijk hoor. Geen wereldplaat, maar zeker beter dan Imagine Dragons.

Maar toch, er is een moment geweest waar je dacht, "Weet je wat? Ik zet Taylor Swift op!" :p

Maar toch, er is een moment geweest waar je dacht, “Weet je wat? Ik zet Taylor Swift op!” :p

Nou ja, ik vond zelf de singles Blank Space en Shake It Off wel zodanig goed dat ik geïnteresseerd was in het album. Maar zoals bijna altijd met albums van dergelijke artiesten zijn enkel de singles de moeite waard. ;)

Nee jij met je Taylor Swift een tijdje terug
icon_razz.gif

Hahah. 1989 Was echt een prima album, gewoon goed. Helemaal niet alleen de singles die de moeite waard zijn zoals @Kid zegt, maar dat idee heb je al snel omdat dat de nummers zijn die je al kent.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>
Maar de echte vraag blijft nog steeds Jenny Death When? Damnit :p.

27 maart
icon_wink.gif

Holy shit, nu je het er weer over hebt. Bol.com (ja echt) heeft dus schijnbaar 30 seconden van elke Jenny Death track gespoilerd: http://www.bol.com/nl/p/the-powers-that-b/9200000039047802/#product_tracklists . Hoe kan dat nou ooit gebeuren. In elk geval, het klinkt echt weer dik. Beetje in de lijn van die eerste single Inanimate Sensation.

Ik kom er echt niet bij hoe je dat popprinsesje tof kan vinden. Ik laat nog liever een koelkast van 3 hoog op m'n kleine teen ketsen dan dat ik daar naar luister.

Nieuwe Knarsetand EP is er! Vind 'm iets minder dan hun eerste album, maar ach, blijft hele fijne, vrolijke muziek om op rond te hupsen.

En ik heb geruchten gehoord over een mogelijk nieuw Mr. Bungle iets... (: niets concreets nog, maar zou wel heel vet zijn als daar meer uit voort zou komen.

Nieuwe Knarsetand EP is er! Vind ‘m iets minder dan hun eerste album, maar ach, blijft hele fijne, vrolijke muziek om op rond te hupsen.

En ik heb geruchten gehoord over een mogelijk nieuw Mr. Bungle iets… (: niets concreets nog, maar zou wel heel vet zijn als daar meer uit voort zou komen.

Die nieuwe EP is gruwelijk, de laatste nummers klinken iets bozer (als ik het zo moet noemen) dan het eerste album. Deze band is echt baas. Hoop ze snel weer eens te zien, live zijn ze echt tof!

Die nieuwe EP is gruwelijk, de laatste nummers klinken iets bozer (als ik het zo moet noemen) dan het eerste album. Deze band is echt baas. Hoop ze snel weer eens te zien, live zijn ze echt tof!

Bozer kan inderdaad wel, ik dacht zelf aan wat 'viezer' ofzo. Vooral 'dead men tell no tales'. Ze gaven wel een hint naar soon-to-be shows, ben benieuwd!!! De zomer biedt wel veel mooie plekken waar ze zouden kunnen staan, in ieder geval. (:

En ik heb geruchten gehoord over een mogelijk nieuw Mr. Bungle iets… (: niets concreets nog, maar zou wel heel vet zijn als daar meer uit voort zou komen.

Dit zou vet zijn :D

[video]https://www.youtube.com/watch?v=7Z8ooIv5fGc[/video]

Nieuwe 'nummer' van Orgaanklap is ook het vermelden waard. I'm Fuck, Punk You! :D

Orgaanklap is wel cool ja, en ow crap de 28e een nieuwe EP, dat zal hopelijk weer zo'n heerlijk vunzige plaat worden!

<div class="d4p-bbt-quote-title">Lateralus wrote:</div>

Dit zou vet zijn
icon_biggrin.gif

Zou dat voor snel zijn? Ik vrees dat Mike Patton het komende anderhalf jaar zijn handen vol gaat hebben met Faith No More...

Mijn huidige top-15:

1. Björk, ‘Vulnicura’
2. Father John Misty, ‘I Love You, Honeybear'
3. Sleater-Kinney, ‘No Cities to Love'
4. Panda Bear, 'Panda Bear Meets the Grim Reaper’
5. Lupe Fiasco, 'Tetsuo & Youth'
6. Aphex Twin, ‘Computer Controlled Acoustic Instrument pt2 EP
7. Belle and Sebastian, 'Girls in Peacetime Want to Dance’
8. Viet Cong, 'Viet Cong’
9. Waxahatchee, ‘Ivy Tripp'
10. BADBADNOTGOOD & Ghostface Killah, 'Sour Soul’
11. Mount Eerie, ‘Sauna'
12. Jessica Pratt, ‘On Your Own Love Again’
13. Ghost Culture, ‘Ghost Culture'
14. Joey Bada$$, ‘B4.DA.$$'
15. The Decemberists, 'What a Terrible World, What a Beautiful World'

Ik heb het idee dat hier veel te weinig waardering is voor Björk en Father John Misty :(.

Björk staat bij mij ook wel hoog hoor! Laat ik dan maar ook een lijstje maken

1. Sufjan Stevens - Carrie & Lowell
2. Viet Cong - Viet Cong
3. Björk - Vulnicura
4. Mount Eerie - Sauna
5. Disappears - Irreal
6. Archive - Restriction
7. Joey Bada$$ - B4.Da.$$
8. Courtney Barnett - Dezealbumtitelistelangdustypikditmaarditisnoglanger
9. Hanni El Khatib - Moonlight
10. Ghost Culture - Ghost Culture
11. Toundra - IV
12. Dan Deacon - Glass Riffer
13. A Place to bury strangers - Transifxion
14. Panda bear - Panda bear meets grimreaper
15. Sleater Kinney - No Cities to love

Niet alles hierin opgenomen, Belle & Sebastian en The Decembrists bijvoorbeeld heb ik nog niet goed genoeg geluisterd, kon me na de eerste keer te weinig boeien

3. Björk – Vulnicura

1. Björk, ‘Vulnicura’
Ik heb het idee dat hier veel te weinig waardering is voor Björk en Father John Misty :(.

Nee hoor. Björk scoorde bij mij een mooie laatste plek in de voorlopige lijst en ik heb niet het idee dat er nog iets onder komt. Vulnicura is een goede kandidaat voor de meest verschrikkelijke plaat die ik ooit geluisterd heb.

Users who are viewing this thread