Sport algemeen

Ik vind die degradatie po's vaak wel leuk, daar gebeuren altijd dingen haha. Dat dacht ik, en ik ging Den Bosch - Telstar kijken. Die was bijna net zo zaaddodend als de Europa League finale. Dat waren geen reclames voor het spelletje.
Ja, die was verschrikkelijk. En dan te bedenken dat 1 van die teams dus gewoon in de eredivisie terecht kan komen

Ja, maar ik snap die actie nog meer dan die bal die Bruns tussen zijn benen door laat glippen. Man man man, spannend avondje. Zag het na de 1-2 niet meer zitten, maar wat hebben ze geknokt zeg.
Je had het jezelf ook gewoon makkelijker kunnen maken door naar Steven Wilson te gaan ;)

• Haha
Waarderingen: Brian
Ja, maar ik snap die actie nog meer dan die bal die Bruns tussen zijn benen door laat glippen. Man man man, spannend avondje. Zag het na de 1-2 niet meer zitten, maar wat hebben ze geknokt zeg.
Ja echt super knap, respect voor de jongens, lang niet gezien zo veel strijd.

En ander nieuws, vitesse is de licentie kwijt. Heel zonde voor de supporters want dit gaat ook een faillissement opleveren. Was geen ontkomen aan maar wat zonde voor het Nederlands voetbal.

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
En ander nieuws, vitesse is de licentie kwijt. Heel zonde voor de supporters want dit gaat ook een faillissement opleveren. Was geen ontkomen aan maar wat zonde voor het Nederlands voetbal.
Blijft eeuwig zonde en pijnlijk wanneer malafide of anderszins dubieuze beleidsbepalers, passanten in dat geval, een club met een hele historie en trouwe fans naar de vernieling helpt.

Twente lijkt wel even keurig een piekje te timen!

Edit: ik moet gewoon maar eens mijn mond houden, eerste bal van AZ en spanning terug.

• Haha
Waarderingen: Koekdoos
Dit is toch geen VAR moment joh?

Edit: nu zat ik er wel goed bij haha. Leuk, dit mijzelf onderhouden in dit topic.

Kan het helaas niet live zijn, alleen beetje liveblog. Dacht even via Disney+ ESPN te kunnen zien, maar dat lukt helaas toch niet

Ik was aanvankelijk vrij sceptisch over de komst van Sem Steijn, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik steeds enthousiaster begin te worden. Die gozer is echt ijskoud. En ik vind hem aan de bal minder slecht dan ik dacht.

• Leuk
Ik was aanvankelijk vrij sceptisch over de komst van Sem Steijn, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik steeds enthousiaster begin te worden. Die gozer is echt ijskoud. En ik vind hem aan de bal minder slecht dan ik dacht.
Benieuwd of het een one season wonder gaat zijn, of dat hij zich bij Feyenoord nog kan handhaven en doorontwikkelen.

Benieuwd of het een one season wonder gaat zijn, of dat hij zich bij Feyenoord nog kan handhaven en doorontwikkelen.
Vorig seizoen maakte hij er ook al 17 voor Twente in de Eredivisie, dus een one season wonder kan al niet meer. Maar ik begrijp wel wat je bedoelt ja. Altijd weer afwachten of zo'n jongen het in de Kuip ook kan laten zien.

• Leuk
Vorig seizoen maakte hij er ook al 17 voor Twente in de Eredivisie, dus een one season wonder kan al niet meer. Maar ik begrijp wel wat je bedoelt ja. Altijd weer afwachten of zo'n jongen het in de Kuip ook kan laten zien.
Ja, je hebt gelijk. Bedoel ook meer of hij die stap naar een topclub kan maken. Gun het hem wel.

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Twente lijkt wel even keurig een piekje te timen!

Edit: ik moet gewoon maar eens mijn mond houden, eerste bal van AZ en spanning terug.
Sorry Twente, ik beloof volgend seizoen niet meer te jynxen..

Was die bal van Van Bommel niet houdbaar?

Was die bal van Van Bommel niet houdbaar?
Dacht ik ook ja. Die bal ging dwars door het midden. Ik vind Tyton sowieso erg zwak als vervanger van Unnerstahl. Vreemd dat zijn contract toch weer verlengd is.

Leuke wedstrijd wel zo, als neutrale toeschouwer!

Even de slechte verliezer uithangen. Onsympathiek rotclub dat AZ. Man wat een omslag de 2de helft dit moet je uitspelen. Blij dat het seizoen erop zit. Geen zondagen meer die door 11 kerels worden verpest.

• Leuk

Users who are viewing this thread