Bospop 2019

PJ wrote:
Vrijdag Neil Young al dan niet met Bob Dylan

Dat is de dag van de Hyde Park gig
1f609.svg

edit en de 14 juli beide in Ierland, dus beide uitgesloten voor Bospop

Dat houd dan op inderdaad. Had ik even gemist. Moet wel iets bijzonders zijn voor de vrijdag lijkt me. Toto is dat niet vind ik zelf.
Ben benieuwd wat ze dan hebben :roll:

Oké, dat ziet er goed uit! Gokje wagen dan maar met beschikbaarheid qua tourschema’s.
Vrijdag Neil Young al dan niet met Bob Dylan. ( zou Bob Seger tijdens zijn laatste tour eens de oversteek maken naar Europa?) Toto kan ook.
Zaterdag John Fogerty en/of Toto
Zondag Sting en/of Status Quo.

WOW, Bob Seger, die zou perfect passen op Bospop
Dan zou ik gek worden als ze die zouden hebben tijdens zijn laatste tour

John Fogerty op 13 juli dus zo goed als zeker. Als je naar het tourschema van Toto kijkt passen zij eigenlijk ook alleen op de 13e met steeds 2 dagen achter elkaar een show en een dag rust. Maar dit lijkt me ook een mogelijkheid voor de vrijdag!

Op zondag zou Sting goed kunnen. Dacht eerst aan the cure voor de vrijdag maar dat lijkt me sterk gezien hun tourschema. En Neil Young is bij deze dus ook uitgesloten.

John Fogerty en Sting kunnen we wel bombarderen tot de grote kanshebbers. Vergeet echter niet dat het ook North Sea Jazz is in hetzelfde weekend en die hebben meestal ook wel iets van het oude popgenre. Fogerty zie ik daar zo vlug niet staan maar Sting daarentegen............
Ook benieuwd om welke act ze nu 3 dagen festival houden, dus op die vrijdag moet er wel iets bijzonders staan......
Overigens staat jamiroquai paar dagen na Bospop in Frankrijk, hun eerste tourdatum voor juli..........
The Scorpions zouden ook nog kunnen op de vrijdag of de zaterdag....

PJ wrote:
Oké, dat ziet er goed uit! Gokje wagen dan maar met beschikbaarheid qua tourschema’s.
Vrijdag Neil Young al dan niet met Bob Dylan. ( zou Bob Seger tijdens zijn laatste tour eens de oversteek maken naar Europa?) Toto kan ook.
Zaterdag John Fogerty en/of Toto
Zondag Sting en/of Status Quo.

WOW, Bob Seger, die zou perfect passen op Bospop
Dan zou ik gek worden als ze die zouden hebben tijdens zijn laatste tour

Dat lijkt me wel een reden om er een dag extra aan vast te plakken. Hoelang is het geleden dat hij in Europa heeft opgetreden? En met zijn laatste tour zou het misschien best eens kunnen.....

ik zie het nog gebeuren dat t programma van bospop beter wordt dan dat van Pinkpop
Dat is maar net waar je van houdt. Het zijn 2 totaal verschillende festivals met ieder een eigen doelgroep.

The Scorpions zouden ook nog kunnen op de vrijdag of de zaterdag….
idd, zie ik wel als één die er nog nooit stond.
had ik ook al in mijn lijstje.
Maar ik zie niet het punt van 'nieuw publiek' bij Scorpions...
Zou zomaar kunnen dat het iets 90's gaat zijn?
Florence Welch misschien passend bij Bospop?
Namen waar ik aan denk voor de 12e juli als headliner:
-The Prodigy
-Thirty Seconds tot Mars
-Biffy Clyro
-The Scorpions
-Def Leppard

Bospop is een aantal jaar geleden al soort van andere weg ingeslagen door bands te boeken die succes hadden in de jaren 80 en 90. Ze zijn toen al voor een groot gedeelte afgestapt van het classic rock gedeelte. Om dan nu bands te boeken als The Prodigy TSTM en Florence + Machine zie ik echt niet gebeuren.
Bospop blijft denk ik een mix van wat blues, popbands uit de jaren 80/90 en Classic Rock..
Daarbij ze ook altijd wel ruimte voor de nederlandse bands zoals Blof, Racoon, Rowwen heze, Doe Maar.

Mogelijk niet als headliner maar wel een optie is Peter Frampton. Heeft net 1 datum staan voor komende zomer in Barcelona. Daar gaat zeker nog wat bijkomen.
En ook Nick Mason heeft net 1 festivaldatum bekend gemaakt... https://m.facebook.com/saucerfulofsecretsofficial/photos/a.262696821119451/303218273733972/?type=3&source=48

Zag net dat Snow Patrol op Firenze staan... Dus eerste festival bekendmaking van 2019 denk ik voor ze? Zou dat gewoon naam zijn voor Bospop?

Zag net dat Snow Patrol op Firenze staan… Dus eerste festival bekendmaking van 2019 denk ik voor ze? Zou dat gewoon naam zijn voor Bospop?

Heb idd ergens als comment gelezen (ws op het facebookbericht) dat Snowpatrol de headliner op vrijdag gaat worden, maar of dit waar is? Daar komen we woensdag dan achter ;)
Zou persoonlijk enthousiaster worden van Robert Plant of iets dergelijks...

Ik denk persoonlijk niet dat Snow Patrol op Bospop komt. Is nog te nieuw. Grote succes pas in deze eeuw.

Headliners naar mijn idee:

Vrijdag - Toto en/of Scorpions
Zaterdag - John Fogerty en/of Toto
Zondag - Sting en/of Status Quo

Maar zoals altijd zullen ze ons wel op minimaal een dag verrassen

John Fogerty op zaterdag 13 juli.
Had het hier al eerder vermeld maar Fogerty geeft zelf aan op zijn website dat hij die zaterdag ergens gaat spelen en dat er snel meer info komt.
Aangezien hij de zondag op Werchter staat kun je hem wel vast noteren voor de zaterdag.

Hoop nog steeds op Blackmore`s Rainbow, zitten in Juni in Finland, daarna geen tour data meer op hun site.. zou natuurlijk geweldig zijn om ze op BP te hebben.

martin2 wrote:

Hoe weet jij dat zo zeker?

martin2 wrote:

Had het hier al eerder vermeld maar Fogerty geeft zelf aan op zijn website dat hij die zaterdag ergens gaat spelen en dat er snel meer info komt.
Aangezien hij de zondag op Werchter staat kun je hem wel vast noteren voor de zaterdag.

Nu moet ik wel zeggen dat de site van Fogerty is aangepast en dit nu niet meer zichtbaar is. Er zijn echter wel andere Europese data bijgekomen.

Users who are viewing this thread