Bospop 2019

3de volwaardige festivaldag, woensdag de namen, waaronder de 3 headliners.

Benieuwd wie de 3 "grote" headliners zullen zijn.

Denk sowieso John Fogerty op 13 juli.
Andere kanshebbers wellicht: Sting (op de 14e?), Ritchie Blackmore's Rainbow? Neil Young of Bob Dylan?

Toto past blijkbaar ook..

Gok zou dan zijn vr: Toto za: John Fogerty zo: Sting

Young en Dylan staan in UK op de 12e.. even over het hoofd gezien.

Misschien die zaterdag gaan, mits leuk dagprogramma.

Bob Dylan lijkt mij te "groot" voor Bospop, of het huidige festivalterrein zou veel groter moeten zijn dan toen ik er voor het laatst was. Mojo kennende zetten ze Dylan toch eerder in de Ziggo Dome neer.

En of de organisatie van Bospop zich na 2008 nog een keer aan Neil Young wil wagen? Zie: https://www.ed.nl/cultuur/weinig-animo-voor-neil-young-op-bospop~af69951c/

Sting, Toto en John Fogerty lijken me meer realistische opties, en voor Robert Plant zou ik (met een paar leuke supportacts er bij) meteen een kaartje willen kopen. Ik ben erg benieuwd naar de bekendmaking van komende woensdag! Al ben ik bang dat we ons wat te rijk aan het rekenen zijn, met al die namen die al genoemd zijn.

Bob Dylan lijkt mij te “groot” voor Bospop, of het huidige festivalterrein zou veel groter moeten zijn dan toen ik er voor het laatst was. Mojo kennende zetten ze Dylan toch eerder in de Ziggo Dome neer.

En of de organisatie van Bospop zich na 2008 nog een keer aan Neil Young wil wagen? Zie: https://www.ed.nl/cultuur/weinig-animo-voor-neil-young-op-bospop~af69951c/

Sting, Toto en John Fogerty lijken me meer realistische opties, en voor Robert Plant zou ik (met een paar leuke supportacts er bij) meteen een kaartje willen kopen. Ik ben erg benieuwd naar de bekendmaking van komende woensdag! Al ben ik bang dat we ons wat te rijk aan het rekenen zijn, met al die namen die al genoemd zijn.

Zo groot Is Dylan niet meer qua kaartverkoop (hiermee wil ik absoluut niets afdoen aan zijn statuur). Al flink wat jaren geleden in de HmH gezien, zijn populariteit is er niet op vooruit gegaan met zijn balebberde liveshows. Zou dus een mooie headliner zijn voor Bospop.

Ik schat Dylan ook een pak kleiner in dan Young. In de muziekgeschiedenis zeker elkaars gelijke maar op een podium is Dylan vaak niet meer zo'n topper. Maar misschien moet je hem op een goeie avond treffen.

John Fogerty maar alvast noteren. Ik verwacht dat Bospop hem woensdag bekend maakt en ook hij geeft al aan dat hij op zaterdag 13 juli ergens gaat optreden en dat er snel meer info komt.
https://johnfogerty.com/pages/shows

En dan voor de zondag Sting. Twee uitstekende headliners!

Waar staat dat? Normaal gezien de vrijdag voor enkele coverbands en zaterdag en zondag het officiiele programma.

jefferke wrote:

Waar staat dat? Normaal gezien de vrijdag voor enkele coverbands en zaterdag en zondag het officiiele programma.
Dat staat onder meer op de website van Bospop:

"BOSPOP 2019 EENMALIG NAAR DRIE DAGEN

De 39ste editie van Bospop wordt bijzonder! Bospop 2019 vindt plaats op 12, 13 en 14 juli maar in tegenstelling tot voorgaande jaren zal de derde festivaldag dit jaar geen gratis toegankelijke avond met tribute- en coverbands zijn. Bospop heeft een grote headliner weten te strikken waardoor de vrijdagavond eenmalig wordt ingeruild voor een volledige festivaldag.

Wie is dan die grote band waarvoor we de vrijdag dit jaar zo drastisch wijzigen? We moeten je nog even in spanning houden. Twee dagen geleden konden we 1ste band al bekend maken: Level42 maar aanstaande woensdag 19 december maken we het grootste deel van het programma bekend waaronder ook de headliners voor iedere individuele Bospop dag.

De voorverkoop start zaterdag 22 december. Toegangskaarten, dag – en weekendtickets, en campingtickets zijn online alleen te koop bij TicketMaster.

Kortom hou onze social media en website in de gaten!"

PJ wrote:

jefferke wrote:

Dat staat onder meer op de website van Bospop:
Ik hou rekening met een band die de organisatie graag wilde. De mogelijkheid deed zich voor denk ik.
Een band die er nog nooit stond verwacht ik dan.
Verwacht nieuw publiek! ;)

Namen waar ik aan denk voor de 12e juli als headliner:
-The Prodigy
-Thirty Seconds tot Mars
-Biffy Clyro
-The Scorpions
-Def Leppard

Oké, dat ziet er goed uit! Gokje wagen dan maar met beschikbaarheid qua tourschema’s.
Vrijdag Neil Young al dan niet met Bob Dylan. ( zou Bob Seger tijdens zijn laatste tour eens de oversteek maken naar Europa?) Toto kan ook.
Zaterdag John Fogerty en/of Toto
Zondag Sting en/of Status Quo.

Users who are viewing this thread