Bospop 2019

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.726
1.894
Wat wel een leuke naam zou zijn geweest was Tears for Fears echter zij spelen al elders in Europa op de dagen van Bospop.
Mogelijk volgende week de eerste namen? Zou wel mooi zijn. Overigens weer een datum erbij voor Sting namelijk 11 juli in Stuttgart.
Daarna speelt hij weer de 15e. Precies de dagen van Bopsop zijn nog open. Zou me dus niet verbazen dat hij 1 van de headliners is.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.726
1.894
https://www.nu.nl/entertainment/5603444/skunk-anansie-en-tears-for-fears-parkpop-saturday-night-2019.html
Die komen dus zeker niet......
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
En Sting denk ik ook niet... geruchten gaan rond over een reünie van The Police voor een optreden op het jarige Pinkpop... 2 festivals in Holland is te veel van t goede voor Sting denk ik.... hopelijk heb ik t mis....
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
612
315
Die geruchten gaan al een tijdje rond en als ik verschillende websites moet geloven, is het nog lang geen uitgemaakte zaak dat The Police überhaupt nog bij elkaar komt. Ben eerder getriggerd door het feit dat er een nieuwe datum is toegevoegd aan de tour van Sting: vrijdag de 12e in Tsjechië. Lijkt dus dat weekend richting het Oostblok te trekken.

Heb van een hoop van de andere genoemde namen uit dit topic ook nog even de tourdata nagekeken en zag alleen bij Status Quo iets opvallends: die staan zaterdag de 13e in Zwitserland. Vraag me dan ook af of ze op de zondag dan naar Nederland komen.
 

EddyWally86

Playlistbediener
9 nov 2014
5
0
- The Cure
- Toto
- John Fogerty
- Roger Hodgson
- DeWolff (limburgs trots)

Mogen van mij naar Bospop komen, heel graag zelfs!!!!!!!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.726
1.894
– The Cure
– Toto
– John Fogerty
– Roger Hodgson
– DeWolff (limburgs trots)

Mogen van mij naar Bospop komen, heel graag zelfs!!!!!!!

Roger Hodgson is al paar keer geweest de laatste jaren echter voor 2019 nog geen data in NL en nog vrij tijdens Bospop.
Ik verwacht binnen 2 weken wel de eerste namen. Als ik een gokje mag wagen zou ik zeggen John Fogerty op de zaterdag en Sting voor de zondag.
Zou ook prima passen in hun tourschema’s. Toto en Status Quo zouden ook kunnen...
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Fogerty en Hodgson ken ik nu onderhand wel op Bospop, De Wolff mag van mij altijd... heerlijk met dat Hammondorgel.... zet daar Greta van Fleet op een andere dag bij en je waant je weer in de jaren 70. Ook Toto mag hoor!! The Cure ben ik niet zo van, maar altijd nog een publiekstrekker hé... Verder zullen we zeker weer verrast gaan worden door nieuwe goeie bands, zoals King KIng op de laatste editie... By the Way: ook the Moonkings mogen van mij nu op t buiten podium.. niks mis mee. en wat dacht je van de Earring ???
Blackmore`s Rainbow ???
 

rondos

Playlistbediener
10 dec 2018
8
0
spelen ook op Sweden Rock begin juni, en dus hopelijk kanshebbers voor Bospop : Styx, Richie Blackmore's Rainbow, UFO en Magnum :)
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Kijk, dat zijn nog eens namen,.. laat maar komen, aangevuld met wat jonge populaire bands van deze tijd... prima mix.... weet ik zeker dat we volle bak draaien!
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
612
315
Zie het inderdaad. Op zich geen slechte band, maar daar ga ik mijn kaartje niet voor kopen. Maar kan wel eens de voorbode zijn voor de aankondiging van de eerste paar namen
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.726
1.894
https://m.facebook.com/pg/level42official/events/?ref=page_internal&msite_tab_async=1

Deze info even doorspelen naar de webbeheerders... Staat er straks een leuk item dat eerste naam voor Bospop is uitgelekt.. :wink:
Dan volgt er inderdaad vast snel meer. Eerlijk gezegd zou het ook logisch zijn als ze deze of volgende week met de eerste namen zouden komen.
Laatste jaren kwamen ze altijd in december met de eerste namen.
 

Maurice van de M

Randprogramma
6 jan 2016
185
48
12 juli is de vrijdag dus die datum lijkt me niet te kloppen. Normaal is dit een vrij toegankelijke dag met alleen coverbands. Het zou anders betekenen dat Bospop 3 (betalende) dagen duurt.
 

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
De datum en tijdstip die Level 42 geeft, vrijdag 12 juli om 17 uur, is gewoon het begintijdstip van het Facebook Event dat Bospop heeft gemaakt voor Bospop 2019. Dat zegt dus niets over de daadwerkelijke datum dat Level 42 er zal spelen.

Enerzijds is dit een band die ik best eens live zou willen zien (al is het maar vanwege het basgitaarspel). Anderzijds denk ik dat Level 42 niet goedkoop is en een hoge plek zal innemen in het speelschema. Wat weer ten koste kan gaan van een andere gave (classic rock) act die in die periode op tournee is en ik op Bospop zou willen zien. Desalniettemin een leuk begin.

 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
612
315
Denk niet dat Level 42 heel duur is. Stonden in 2015 hier nog op het lokale gratis festival waar nooit meer dan een man of 2-3 duizend op af komen. Schat ze zelf in als late middag, begin avond programma.
 

rondos

Playlistbediener
10 dec 2018
8
0
Denk niet dat Level 42 heel duur is. Stonden in 2015 hier nog op het lokale gratis festival waar nooit meer dan een man of 2-3 duizend op af komen. Schat ze zelf in als late middag, begin avond programma.

Inderdaad, heb ze nog gezien hier in Roeselare in kleine zaal van 1500 man, dus zo duur zullen ze nu ook niet zijn, denk ook ergens late namiddag zoals UB40 vorig jaar
 

Maurice van de M

Randprogramma
6 jan 2016
185
48
Level42 is geen headliner. Volgense week woensdag eerste namen volgens L1

https://www.1limburg.nl/online-tourprogramma-verklapt-level-42-naar-bospop?context=topstory
 

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
Fish ook naar Bospop? http://roddelz.nl/2018/12/12/level-42-naar-bospop-ook-fish-vrijwel-zeker/?fbclid=IwAR3bGqQHkOXMy9zf3ki_jUUTP8ViaUu6Y6res8NcJJ3OHgjKe7rvxCNwoPc
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken