Rock Werchter 2025

Het meest realistische scenario is girl in red, Simple Minds en Green Day als laatste 3 op mainstage en Underworld als laatste, eventueel voorlaatste in de Barn. Het zou mooi zijn als er ergens op vrijdag of een andere dag nog een plekje voor Jack White is (ik hoop het met je).
Simple minds kan ook in de Barn (net als girl in red). En underworld net als de vorige keer in Klub C.

En voor de donderdag, aangezien we onze combitickets niet meer kunnen inwisselen door de zwangerschap...
Dat ze maar snel wat tickets voor zondag opengooien ;).

Even een gek ideetje, maar @MadMandra27 , jij hebt al een combiticket die je wil omruilen voor een dagticket van donderdag. Kunnen jullie hier onderling niet gewoon wat in regelen? Gaat de een op de donderdag en de ander de zondag. Scheelt toch al weer wat in de kosten!

Alleen op de vrijdag of zaterdag even het festival-bandje doorgeven (en dus niet te strak om je pols te laten doen).

Even een gek ideetje, maar @MadMandra27 , jij hebt al een combiticket die je wil omruilen voor een dagticket van donderdag. Kunnen jullie hier onderling niet gewoon wat in regelen? Gaat de een op de donderdag en de ander de zondag. Scheelt toch al weer wat in de kosten!

Alleen op de vrijdag of zaterdag even het festival-bandje doorgeven (en dus niet te strak om je pols te laten doen).

Goh dit klinkt mij ook wel aantrekkelijk in de oren. Dan hoef ik mijn vrouw dus alleen even te zien tijdens het bandje wisselen??

Laatst bewerkt:

Is ook een optie inderdaad, maar we gaan ervanuit dat we nog dagticketje kunnen scoren. En zoniet, dan gaan we gewoon niet. 1 van onze 2 combitickets is al beloofd aan een vriendin, maar dat is op zich niet echt een probleem... Ach, plan C laat het ons zeggen dan. Plan B is donderdagticket scoren als ze opnieuw in verkoop komen ☺️

Durf ook wel te denken dat veel mensen combo donderdag - vrijdag doen en geen combi nemen…
Ook niet heel gek want tot nu toe staat er toch ook vooral voor die doelgroep alleen interessante acts op de donderdag en vrijdag en misschien enkele op de zaterdag maar zeker niet genoeg voor een combi ticket. Maar de combi loopt dus nog niet zo goed?

Ook niet heel gek want tot nu toe staat er toch ook vooral voor die doelgroep alleen interessante acts op de donderdag en vrijdag en misschien enkele op de zaterdag maar zeker niet genoeg voor een combi ticket. Maar de combi loopt dus nog niet zo goed?
Zover ik weet zijn ze erg tevreden over de verkoop ten kantore Mechelen. Wat dit in detail inhoudt, geen idee. Maar de cijfers spreken voor zich: 3x dagtickets uitverkocht, classic uitverkocht en boutique uitverkocht.
Lijkt me ook logisch dat combi’s goed lopen. Is voor aantal ook enige kans om nog Linkin Park te zien. Die trekken het zoals Foo Fighters het vorig jaar gedaan hebben.

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns
Denk dat de mensen die speciaal zondag gaan, niet van de huidige zaterdag wakker liggen.

Ja eens, maar mijn punt is vooral dat er nu in het midden een kleine tweedeling in het programma zit.

Donderdag met bovenmatig rock-signatuur & vrijdag met weliswaar niet enorm veel rockacts maar wel met Greenday als headliner. De doelgroep die minder rock-georiënteerd is zal dit jaar best eens goed kunnen gaan op de combi zaterdag (Raye, Goldband, Barry) + zondag (Olivia, Noah, Gracie).

Van mij mag het persoonlijk wat meer naar elkaar toetrekken bij de volgende drop namen. Jack White, Fatdog of Turnstile juist naar het weekend, en Magdalena Bay, London Grammer of S10 naar donderdag. Toch het mooist wanneer iedereen op elk van de 4 dagen een geslaagd spoorboekje naar wens kan samenstellen. En ook gewoon het leukst wanneer het publiek op de weide lekker gemêleerd is.

• Leuk
Waarderingen: Neeltje en jarne
Ja eens, maar mijn punt is vooral dat er nu in het midden een kleine tweedeling in het programma zit.

Donderdag met bovenmatig rock-signatuur & vrijdag met weliswaar niet enorm veel rockacts maar wel met Greenday als headliner. De doelgroep die minder rock-georiënteerd is zal dit jaar best eens goed kunnen gaan op de combi zaterdag (Raye, Goldband, Barry) + zondag (Olivia, Noah, Gracie).

Van mij mag het persoonlijk wat meer naar elkaar toetrekken bij de volgende drop namen. Jack White, Fatdog of Turnstile juist naar het weekend, en Magdalena Bay, London Grammer of S10 naar donderdag. Toch het mooist wanneer iedereen op elk van de 4 dagen een geslaagd spoorboekje naar wens kan samenstellen. En ook gewoon het leukst wanneer het publiek op de weide lekker gemêleerd is.
Ze gaan normaal altijd wel wat tegengewicht creëren, indien dat mogelijk is natuurlijk. Je moet dat crowdcontrol gewijs ook gewoon doen.

• Leuk
Waarderingen: JP5
Ik zie mensen denken dat Jack White op vrijdag een optie is, maar zou hij niet een logischere grote sub voor Sam Fender zijn? Of heeft ie dan al iets anders gepland?

Ik zie mensen denken dat Jack White op vrijdag een optie is, maar zou hij niet een logischere grote sub voor Sam Fender zijn? Of heeft ie dan al iets anders gepland?
Ik denk ook wel dat Jack White nog in de mouw zit voor een aantal festivals. En dat die weer gaat bekend maken zoals in 2018. Maar of dat per se RW gaat zijn, dat durf ik dan weer niet zeggen.

Users who are viewing this thread