Rock Werchter 2025

Voor de verkoop zaterdag zijn de recente aflastingen van shows van Sam Fender wegens stemproblemen niet bevorderlijk voor de verkoop.
Zijn gecancdelde show op 20 december 2024 in zijn hometown Newcastle is nu zelfs volledig gecanceld ipv dat er een nieuwe datum werd gegeven in 2025.
Maar ik vermoed wel dat eind januari of in februari na een nieuwe worp namen RW zaterdag nog uitverkoopt.

Iedereen heeft weleens een griepje te pakken.
Komaan, Fender heeft élke tour al meerdere grote shows gecanceld. Dat griepje was zeker niet de eerste keer, hoe jammer dat ook is.

Los daarvan: Fender heeft een stevige sub/co-head nodig om die dag te vullen gok ik.

Ik ben dan weer benieuwd hoe het met de verkoop van de combi's gaat. Met al die (bijna) uitverkochte dagen groeit de kans dat het aantal combi's wordt verlaagd en er wat extra dagtickets beschikbaar gaan komen. Tenzij de combi's ook als een tierelier gaan.

• Leuk
Waarderingen: nikita
Vrijdagtickets gekocht, puur in de hoop dat Jack White die dag er zal staan. Als het niet het geval is, zullen ze in verkoop gaan😅
Wat doet je vermoeden dat White er die dag zal staan?

Ik vrees dat we onze headliners (Green Day, Simple Minds, Underworld) die dag al kennen. Heel misschien iets groots als Barnafsluiter wanneer Underworld zoals de vorige keer weer KlubC doet.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje

Ik vrees dat we onze headliners (Green Day, Simple Minds, Underworld) die dag al kennen. Heel misschien iets groots als Barnafsluiter wanneer Underworld zoals de vorige keer weer KlubC doet.
Pffff hopelijk heb je ongelijk. Zou heel graag eens Underworld willen meepakken, maar niet ten koste van Green Day denk ik.

Ik ben dan weer benieuwd hoe het met de verkoop van de combi's gaat. Met al die (bijna) uitverkochte dagen groeit de kans dat het aantal combi's wordt verlaagd en er wat extra dagtickets beschikbaar gaan komen. Tenzij de combi's ook als een tierelier gaan.
Linkin Park is een hype en goedkoop alternatief voor uitverkochte arenashows in de buurlanden. Werchter heeft ze als enigste voor een festivaldag kunnen boeken van de regio Belgie en buurlanden. Zondag heeft minstens twee grote pop headliners met Olivia Rodrigo en Noah Kahan (beiden headliner van BST Hyde park in Uk) zodat veel Britten afzakken naar Werchter. Vrijdag is de meest traditionele RW-dag dus gegeerd door de klassieke Werchter fan.
Zaterdag voorlopig mooie namen in de breedte maar een gevoel van noch vis noch vlees voor veel mensen. En Sam Fender had nog niet het Sportpaleis uitverkocht terwijl Olivia dit al twee keer deed vorig jaar.
Mijn voorspelling: zaterdag wordt ook nog uitverkocht binnen de maand en de combitickets worden na de volgende worp namen verlaagd zodat er terug dagtickets vrijkomen.
En zaterdag vind ik wel één van de beste dagen qua programmatie.

• Leuk
Waarderingen: Golski

Simple Minds en Underworld staan in een tent. Jack White voor Green Day. Zo bekijk ik het.

Simple Minds en Underworld staan in een tent. Jack White voor Green Day. Zo bekijk ik het.
Het meest realistische scenario is girl in red, Simple Minds en Green Day als laatste 3 op mainstage en Underworld als laatste, eventueel voorlaatste in de Barn. Het zou mooi zijn als er ergens op vrijdag of een andere dag nog een plekje voor Jack White is (ik hoop het met je).

Het meest realistische scenario is girl in red, Simple Minds en Green Day als laatste 3 op mainstage en Underworld als laatste, eventueel voorlaatste in de Barn. Het zou mooi zijn als er ergens op vrijdag of een andere dag nog een plekje voor Jack White is (ik hoop het met je).
En als het niet zo is, niet erg hoor, ik zie hem wel binnen 2 maanden al😅 Tickets zullen wel snel weggeraken.

Users who are viewing this thread