Best Kept Secret 2024

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.422
2.544
Wij hebben voor het eerst een bungalowtent geboekt, vermoedelijk lake resort?! Ik kan nergens exacte info vinden: waar parkeren? Rijden er dan bussen naar dat park? Waar haal jij die info vandaan dan?
Heb je nog geen mail van Beekse Bergen? Parkeren is bij ingang Vakantiepark. Een aantal bungalows en de caravans kunnen op het vakantiepark parkeren.

O ja, er rijden safaribusjes van die parkeerplaats naar een deel van de accommodaties
 

valjester

Playlistbediener
29 nov 2023
6
9
Hi all. Coming from abroad for the third time, but that’ll be the first time we’ll stay at the lake resort. Does anyone know how far is it from the festival site? Is it completely separated from the campsites areas? Will it be closed for other guests which are not festival goers?
Thanks!
 
Laatst bewerkt:

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.103
716
Hi all. Coming from abroad for the third time, but that’ll be the first time we’ll stay at the lake resort. Does anyone know how far is it from the festival site? Is it completely separated from the campsites areas? Will it be closed for other guests which are not festival goers?
Thanks!
It's walking distance, just a bit beyond the regular campsite. Check the site map from last year, the bungalows in the top left are Lake Resort. So not completely separated from campsite (you'll walk by the campsite on your way to the festival). Don't think it's closed for other guests that are not festival goers, but I don't think you'll find many.

Best-Kept-Secret-map-2023.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: valjester

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
600
617
Heb je nog geen mail van Beekse Bergen? Parkeren is bij ingang Vakantiepark. Een aantal bungalows en de caravans kunnen op het vakantiepark parkeren.

O ja, er rijden safaribusjes van die parkeerplaats naar een deel van de accommodaties
Dank je! Heb inmiddels een mail gekregen van de Beekse Bergen met alle info> Gelukkig vanaf 13 uur dus dan zou ik English Teacher wel moeten kunnen halen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Processierups

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
367
428
Blijkbaar niet. Zullen vast ook nog gezinnetjes in die lodges zitten die een midweekje safaripark geboekt hebben. We gaan er alvast op tijd heen, misschien kunnen we stiekem wel al eerder naar binnen of alvast festivalbandjes halen. En anders een drankje op het terras.
Ik zie je op dat terras.
 
  • Leuk
Waarderingen: visdave34

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.103
716
Ik zie je op dat terras.
Nou, zelfs dat gaat niet door...

"Helaas zijn tijdens het evenement de faciliteiten (zwembad en restaurants) van de verblijfsparken gesloten. U kunt hierbij gebruik maken van de faciliteiten op het festivalterrein. Toegang tot het Safari Resort terrein is vanaf 14:00 uur mogelijk."

Blikjes pils op het parkeerterrein van het Safari Resort dan maar?
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.422
2.544
Mag je wel al met je camper eerder 'in de rij' gaan staan tot het open gaat, zoals bij Lowlands, weet iemand dat? Of is daar geen ruimte voor?
Er is geen "rij". Er is een slagboom en in de buurt daarvan kun je zolang even de auto neerzetten totdat die slagboom om 13.00 open gaat. Ja kan al wel eerder terecht om je bandje op te halen en de sticker voor het parkeren van je auto. In een rij gaan staan voor een camperplek is echt niet nodig.
 
  • Leuk
Waarderingen: channed

pixie6666

Randprogramma
5 mrt 2017
128
47
Blijkbaar niet. Zullen vast ook nog gezinnetjes in die lodges zitten die een midweekje safaripark geboekt hebben. We gaan er alvast op tijd heen, misschien kunnen we stiekem wel al eerder naar binnen of alvast festivalbandjes halen. En anders een drankje op het terras.
Mijn ervaring is dat ze eerder open gaan dan officieel aangekondigd.
 
  • Leuk
Waarderingen: channed

Tobuzzter

Campingartiest
2 feb 2023
85
134
Wat is je ervaring met OV-fietsen? Altijd voldoende voorradig daar of handig om op tijd te komen?
Ik heb mijn fiets de afgelopen steeds zonder problemen op donderdag gehaald, maar geen idee hoe het is op vrijdag. Er zijn ook veel werkenden/studenten die er gebruik van maken, dus grootste aanbod vaak na de avondspits. In de stalling van BKS heb ik overigens nooit het idee gehad dat er erg veel mensen voor deze optie gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: wessah

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.422
2.544
Mijn ervaring is dat ze eerder open gaan dan officieel aangekondigd.
In ieder geval wel voor het ophalen van bandjes. Ik weet niet hoe het bij het Safaripark is. Bij Lake Resort beginnen ze zeker een half uur vantevoren al met de bandjes. Je kan alleen niet eerder met een auto het terrein op en de bus naar de accommodaties rijdt ook niet eerder.
 

pixie6666

Randprogramma
5 mrt 2017
128
47
Waar is de algemene fietsenstalling trouwens? Wij zaten tot nog toe steeds op het vakantiepark en dan konden we met de fiets tot vlakbij de festivalingang komen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken