Best Kept Secret 2024

Tobuzzter

Campingartiest
2 feb 2023
85
134
Zijn er hier nog mensen die twijfelen tussen Osees en Deijuvhs? Ik wilde voor Osees gaan, maar begin steeds meer te twijfelen…
Ligt eraan hoe The Casbah er dit jaar uitziet. Als het wat ruimer is met een betere ingang, dan ben ik daar zeker vaker te vinden voor minder bekende acts. Dan zou ik voor Deijuvhs gaan. Verwacht wel een bijzondere live-ervaring.
 
  • Leuk
Waarderingen: vladtheimpaler

markvdrheijden

Randprogramma
7 jun 2022
209
410
Ligt eraan hoe The Casbah er dit jaar uitziet. Als het wat ruimer is met een betere ingang, dan ben ik daar zeker vaker te vinden voor minder bekende acts. Dan zou ik voor Deijuvhs gaan. Verwacht wel een bijzondere live-ervaring.
The Casbah is ruimer en heeft nog een eigen area, zei Maurits nog in de nieuwe podcast van deze week.
 

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
402
420
Maar wat worden de grote verassingen van dit jaar? Vorig jaar was al ik al hyped over Young Fathers van tevoren, maar ik heb dit jaar nog geen onbekende act waar ik hetzelfde enthousiasme voor heb.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.854
6.072
Maar wat worden de grote verassingen van dit jaar? Vorig jaar was al ik al hyped over Young Fathers van tevoren, maar ik heb dit jaar nog geen onbekende act waar ik hetzelfde enthousiasme voor heb.
Ik denk dat Slowdive "gewoon" weer forum's favourite gaat worden dit jaar.
 

HOOFDLETTERS

Playlistbediener
1 jun 2023
43
118

Remember this one?

Deze video het afgelopen jaren zo vaak gedraaid.. Mede door Young Fathers afgelopen weekend naar Londen afgereisd om ze eindelijk eens 'in het echt' te zien. Het was fenomenaal, maar ik wist natuurlijk al een beetje wat ik kon verwachten. Vrienden die ook mee waren nog niet bekend waren met Young Fathers hadden (nuchter ;)) een transcendentale ervaring waar je ú tegen zegt. Jeuzes wat een feest. Die zie ik graag terugkomen!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken