Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Golden Earring neemt volgend jaar afscheid met niet één, maar vijf concerten in Rotterdam Ahoy. De kaartverkoop van het eerste concert begon donderdagochtend. Na de grote belangstelling gingen meteen nog vier shows in de verkoop.
Ik zal de mijne ook aanzetten!
Gisteren stonden er in de presale bij mij enkel de meet & greet packages en zag ik de presale niet staan. Je moest eerst je presale code ingeven en dan kwam er popup met de tickets. Ik vond het wat onduidelijk, dacht dat de code achteraf moest ingegeven worden. Hopelijk heb je niet hetzelfde voorgehad
Pro tip: houd een beetje in de gaten of mensen het kaartje daadwerkelijk kopen. Tegenwoordig snipe ik de meeste kaartjes door een 10 minuten na de notificatie af en toe te refreshen wanneer het kaartje op ''in behandeling'' of hoe het ook heet blijft staan.
Dat kan trouwens ook met het loterijsysteem (al is dat sowieso een rot systeem).
Je mist hem wel op het podium, als persoonlijkheid. Qua muziek is er niet zoveel anders. De muziek kwam niet van hem. Nu is het alleen Maxim. Feestje was er niet minder om in de Ziggodome.
The Night We Met is sinds hun vorige tour een continu doorlopende hit geworden. Inmiddels 2,7 miljard streams op Spotify en nog steeds dagelijks bij de meest gespeelde nummers.