Beste Graspoppers, ik wil graag nog even een bericht wijden aan het verwijderen van enkele posts gisteravond.
Zoals jullie allemaal weten en kunnen nalezen in onze
huisregels keuren wij aanvallen op personen altijd af. Dat is ook de reden van een aantal verwijderde berichten van gisteren. Er moet me echter ook iets van het hart.
Toen afgelopen woensdag Nine Inch Nails werd aangekondigd gingen enkele reacties ook gepaard met sneren naar een discussie die toen al afgesloten was omtrent de kwaliteit van de band. Deze reacties waren in mijn ogen kleine provocaties. Onnodig. Ik heb toen meermaals op het punt gestaan om hier een bericht aan te wijden, maar aangezien user in kwestie hier ook ludiek op reageerde heb ik het laten zitten. Helaas, denk ik nu achteraf. Ik denk namelijk dat dit bijdraagt in gebeurtenissen waardoor uiteindelijk reacties verwijderd moeten worden.
Voor mensen die nu denken: "Een grapje moet toch kunnen?" of "Ja maar die user zelf deed..." wil ik vragen om naar een groter plaatje te kijken. Het gebeurde namelijk meerdere keren en de toegevoegde waarde (al is die er al is) is er niet als het de zoveelste opmerking is.
Mag je het hier niet mee eens zijn, want dat mag natuurlijk altijd, vragen, op of aanmerkingen hebben, dan kun je die altijd sturen. Je mag mij (of iemand anders van het sfeerbeheer als je dat liever wil) altijd een privebericht sturen. Wil je het liever algemeen bediscussiëren dan wil ik je vragen naar het
Forum Feedback topic te gaan, dan kunnen we het daar er verder over hebben. De bedoeling is in ieder geval dat we in dit topic het gewoon verder gaan hebben over Graspop.
Cheers, Brian