Forum feedback

De laatste tijd heb ik mobiel vaak het volgende voor.
Ik typ een reactie, plaats deze vervolgens. Maar dan staat mijn reactie nog steeds in de typbalk ondanks dat die wel geplaatst is.
Geen idee of er nog mensen zijn die dit hebben opgemerkt?
Heb dit ook wel eens (Chrome, Android), maar vind het niet heel storend

630E2D91-BFA1-4006-84A2-E20741225709.png

Misschien al gemeld, maar op sommige schermbreedtes is reacties en weergaven niet meer leesbaar.
Vroeger nooit last van gehad op dezelfde devices.

• Leuk
Waarderingen: Royke
Klopt, de laatste dagen weer een nieuwe golf die maar door onze filters blijft geraken. Er is deze week al versterking gekomen op technisch vlak en uiteraard proberen we alles zo snel mogelijk te verwijderen als er toch iets doorkomt. Blijf gerust rapporteren als jullie iets opmerken, dan bereikt het ook sneller de ogen van de mods :)

Om een of andere reden werkt dark mode niet in de draft topics. Wel in alle andere “Games & Contests” topics, en verder overal op het forum ook, maar de draft topics zijn consequent allemaal oogverblindend wit. Aangezien ik mij net heb aangemeld voor een draft zou ik het waarderen als dat gefixt kon worden 😅

Dark mode? Hoe activeer ik dat?
Ah ja is geen forum setting maar gaat via de browser. Realiseer me nu dat mn Firefox browser op mn laptop ook op dark mode staat, maar dat het daar helemaal geen invloed heeft op het forum. De Brave browser op mn telefoon dus wel, behalve de draft topics. Vreemde zaak. Geen idee of hier aan de kant van het forum iets aan te doen valt dan.

• Leuk
Waarderingen: Franzzz
Hi!

Ik ben nieuw hier, dus ik weet niet of dit al eerder gevraagd is. Maar het is niet mogelijk om plaatjes in je handtekening te zetten toch?
Er komt dan een icoontje met een kruis doorheen.

Users who are viewing this thread