Lowlands 2025

Ik blijf hopen op Gesaffelstein (speelt op We Love Green en de geruchtenmolen suggereert dat hij naar de BeNeLux komt deze zomer), maar als ik kijk wat er momenteel lijkt te touren dan zie ik Lowlands eerder Paul Kalkbrenner of opnieuw Underworld boeken momenteel. Daarnaast denk ik dat als Charli XCX komt zij als 'dance' headliner beschouwt zal worden.
Charli zou de pop headliner worden

• Leuk
Waarderingen: daily
Ik denk niet dat Lowlands zo zwart-wit denkt. Die boeken gewoon wat er beschikbaar is. En wat er nu tourt zie ik niet snel een nieuwe dance headliner komen. We hadden het laatst hier ook nog over een hip hop headliner, zou ook zomaar Stormzy nog kunnen worden, is volgens mij hier niet veel genoemd. Headlined ook op Dour en lijkt me ook een outsider.

QOTSA en Charli lijken mij zekerheidjes. Weet niet of Fontaines destijds als headliner is geboekt, want als je de verhalen hier moet geloven is dat vorig jaar al geboekt. Maar denk dat we geen zorgen moeten maken over de headliners dit jaar, dat lijkt wel goed te komen. Meer benieuwd naar de midcard en undercard.

Ik denk niet dat Lowlands zo zwart-wit denkt. Die boeken gewoon wat er beschikbaar is. En wat er nu tourt zie ik niet snel een nieuwe dance headliner komen. We hadden het laatst hier ook nog over een hip hop headliner, zou ook zomaar Stormzy nog kunnen worden, is volgens mij hier niet veel genoemd. Headlined ook op Dour en lijkt me ook een outsider.

QOTSA en Charli lijken mij zekerheidjes. Weet niet of Fontaines destijds als headliner is geboekt, want als je de verhalen hier moet geloven is dat vorig jaar al geboekt. Maar denk dat we geen zorgen moeten maken over de headliners dit jaar, dat lijkt wel goed te komen. Meer benieuwd naar de midcard en undercard.
Er komt een hiphop headliner dit jaar. Ik ben enthousiast over de line up van dit jaar, vorig jaar was ik ook erg blij de de mid/undercard + nachten en dat is nu weer zo

Er komt een hiphop headliner dit jaar. Ik ben enthousiast over de line up van dit jaar, vorig jaar was ik ook erg blij de de mid/undercard + nachten en dat is nu weer zo
Ik weet niet wie de hiphop headliner zou kunnen zijn. Voor mn gevoel zijn er nog nergens notable hiphop artiesten op overige festivals die deze plek kunnen vervullen

Geen leaks, maar afgaande op recensies en wat ik hoorde van optredens op ESNS zou ik verwachten dan wel hopen dat Aili, Meule en Daniela Pas op Lowlands komen dit jaar.

En Hiqpy kan toch ook niet missen denk ik?

Big Special had ik ook wel tof gevonden maar die staan al op BKS.

• Leuk
Waarderingen: StevieU2
Geen leaks, maar afgaande op recensies en wat ik hoorde van optredens op ESNS zou ik verwachten dan wel hopen dat Aili, Meule en Daniela Pas op Lowlands komen dit jaar.

En Hiqpy kan toch ook niet missen denk ik?

Big Special had ik ook wel tof gevonden maar die staan al op BKS.
Naomi Sharon zou ook een mooie boeking zijn

Wat mij betreft een betere match dan Travis Scott, betere headliner dan ASAP Rocky en betere rapper dan Post Malone 😌. Ook al zou ik het wel vet vinden, het lijkt me niet de makkelijkste gig.
Travis Scott had ik heel graag als hiphop-headliner op Lowlands gezien, maar zijn komst naar Reading & Leeds in augustus is "European exclusive" dus die kunnen we wegstrepen.

A$AP zou ik dan persoonlijk het liefst op die plek zien, ook omdat ik die in 2019 heb overgeslagen.

Je krijgt de volgende headliners; band die vorig jaar af deed zeggen + een grote hiphop artiest + een enorm snel gegroeide artiest in het afgelopen jaar
Als we er even vanuit gaan dat dit zo is.
Die eerste weet iedereen te benoemen, die tweede is gissen (maar naast Stormzy en A$AP zie ik zo snel ook maar weinig opties) maar die derde... lijkt bij mij toch eerder op Chappell Roan dan op Charli XCX.

Users who are viewing this thread