Pukkelpop 2025

Iemand met ‘Insider Info’ in de StuBru Pukkelpop groepsapp beweert dat Pommelien Thijs weer op herhaling komt en wordt aangekondigd vandaag.
Ben benieuwd of dit daadwerkelijk zo gaat zijn, nu ze ook al naar Werchter gaat. Zou toch wel een domper zijn, mocht dat een van de (grotere) namen zijn
Rest van dar lijstje: jamie xx, khruangbin, netsky, michael kiwanuka, royel otis, paul kalkbrenner, zwangere guy, aurora,…

• Leuk
  • Wow
Waarderingen: Kilero en WardAgain
Rest van dar lijstje: jamie xx, khruangbin, netsky, michael kiwanuka, royel otis, paul kalkbrenner, zwangere guy, aurora,…
Heh? Ik dacht dat ze bij PKP wat voorzichtiger waren geworden met leaks?

Jimmy to the rescue please! Ik wil mijn hoop op VW nog niet opbergen... :(

Als ze Pommelien Thijs in het lijstje noemen terwijl ze exclusive op Werchter staat, dan weet je dat je het lijstje niet te serieus moet nemen.

Een deel van dat lijstje zal wel kloppen omdat ze niet te missen zijn, niet meer, niet minder.

Als ze Pommelien Thijs in het lijstje noemen terwijl ze exclusive op Werchter staat, dan weet je dat je het lijstje niet te serieus moet nemen.

Een deel van dat lijstje zal wel kloppen omdat ze niet te missen zijn, niet meer, niet minder.
We zullen zien zo, want het was een tijd geleden wel gewoon een optie dat ze weeral mainstage PKP zou doen.

Op de website van RW staat:

“Er werd bij het begin van dit jaar al druk over gespeculeerd in de kranten. “De show van haar leven wordt ergens in juli verwacht”, luidde het. Rock Werchter is al zeker haar enige festivaloptreden deze zomer en wordt de viering van het eerste lustrum van haar carrière."

We zullen zien zo, want het was een tijd geleden wel gewoon een optie dat ze weeral mainstage PKP zou doen.
Maar dat zal geen optie meer zijn aangezien RW ze als exclusive beschrijft.

Ik kan me echt niet inbeelden dat Live Nation/Rock Werchter Pommelien aankondigen als exclusief om ze een week later aan te kondigen voor PKP, waar Live Nation ook banden mee heeft.

Ik kan me echt niet inbeelden dat Live Nation/Rock Werchter Pommelien aankondigen als exclusief om ze een week later aan te kondigen voor PKP, waar Live Nation ook banden mee heeft.
Dat zien we zo :)

Niet het beste communicatiejaar bij Live Nation/RW heb ik het idee...

• Leuk
Waarderingen: swissepfan

Users who are viewing this thread