Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Iemand met ‘Insider Info’ in de StuBru Pukkelpop groepsapp beweert dat Pommelien Thijs weer op herhaling komt en wordt aangekondigd vandaag.
Ben benieuwd of dit daadwerkelijk zo gaat zijn, nu ze ook al naar Werchter gaat. Zou toch wel een domper zijn, mocht dat een van de (grotere) namen zijn
Naast het mislopen van Charli (door omstandigheden) bij de headliners zou het mislopen van Vampire Weekend in de undercard een tweede gigantische domper zijn.
“Er werd bij het begin van dit jaar al druk over gespeculeerd in de kranten. “De show van haar leven wordt ergens in juli verwacht”, luidde het. Rock Werchter is al zeker haar enige festivaloptreden deze zomer en wordt de viering van het eerste lustrum van haar carrière."
Maar dat zal geen optie meer zijn aangezien RW ze als exclusive beschrijft.
Ik kan me echt niet inbeelden dat Live Nation/Rock Werchter Pommelien aankondigen als exclusief om ze een week later aan te kondigen voor PKP, waar Live Nation ook banden mee heeft.
Ik kan me echt niet inbeelden dat Live Nation/Rock Werchter Pommelien aankondigen als exclusief om ze een week later aan te kondigen voor PKP, waar Live Nation ook banden mee heeft.