jonveras Gouden Tip 20 mrt 2018 303 235 Vandaag om 13:50 #1.801 CSM zei: Stone spelen volgens de zanger dit jaar "een ander groot festival dan Werchter in België" (interview Stubru gisteren) . Klik om te vergroten... Stonden al op RW23 (The Slope) en RW24 (opener Main) dus waren wel ergens te verwachten voor PKP25 (2de of 3de op de Main?)
CSM zei: Stone spelen volgens de zanger dit jaar "een ander groot festival dan Werchter in België" (interview Stubru gisteren) . Klik om te vergroten... Stonden al op RW23 (The Slope) en RW24 (opener Main) dus waren wel ergens te verwachten voor PKP25 (2de of 3de op de Main?)
B Bwoite Gouden Tip 8 jun 2022 434 405 Vandaag om 14:08 #1.802 jonveras zei: Stonden al op RW23 (The Slope) en RW24 (opener Main) dus waren wel ergens te verwachten voor PKP25 (2de of 3de op de Main?) Klik om te vergroten... Wordt zo'n typische band die in de beginjaren om het jaar op RW of PKP zal opduiken.
jonveras zei: Stonden al op RW23 (The Slope) en RW24 (opener Main) dus waren wel ergens te verwachten voor PKP25 (2de of 3de op de Main?) Klik om te vergroten... Wordt zo'n typische band die in de beginjaren om het jaar op RW of PKP zal opduiken.
J jimmywe Headliner 21 feb 2014 6.515 8.283 Vandaag om 14:25 #1.803 Nieuwe Editors? Waarderingen: jonveras
jonveras Gouden Tip 20 mrt 2018 303 235 Vandaag om 14:36 #1.804 Bwoite zei: Wordt zo'n typische band die in de beginjaren om het jaar op RW of PKP zal opduiken. Klik om te vergroten... Hopelijk zitten er ook wat frissere namen in dat dropje van morgen!
Bwoite zei: Wordt zo'n typische band die in de beginjaren om het jaar op RW of PKP zal opduiken. Klik om te vergroten... Hopelijk zitten er ook wat frissere namen in dat dropje van morgen!
B Bwoite Gouden Tip 8 jun 2022 434 405 Vandaag om 14:40 #1.805 jonveras zei: Hopelijk zitten er ook wat frissere namen in dat dropje van morgen! Klik om te vergroten... Bekendmaking zal wel pas voor over enkele weken zijn, gezien ze eerst tickets moeten verkopen voor 42 uur van StuBru met hen als hoofdact. Waarderingen: jonveras
jonveras zei: Hopelijk zitten er ook wat frissere namen in dat dropje van morgen! Klik om te vergroten... Bekendmaking zal wel pas voor over enkele weken zijn, gezien ze eerst tickets moeten verkopen voor 42 uur van StuBru met hen als hoofdact.
Yerko_music Gouden Tip 11 sep 2023 437 251 56 minuten geleden #1.806 Van Lowlands zie ik overkomen: Vampire Weekend, Khruangbin, London Grammar, MK. Gee, Wallows, Montell Fish, Suki Waterhouse, Luvcat, Royel Otis en CMAT
Van Lowlands zie ik overkomen: Vampire Weekend, Khruangbin, London Grammar, MK. Gee, Wallows, Montell Fish, Suki Waterhouse, Luvcat, Royel Otis en CMAT
P pop-lover Nieuw lid 7 feb 2025 2 2 20 minuten geleden #1.807 Ik hoop op Wallows, Suki Waterhouse, SOFIA ISELLA, Montell Fish, The Last Dinner Party, Raye (waaarschijnlijk niet want ze komt al op RW)
Ik hoop op Wallows, Suki Waterhouse, SOFIA ISELLA, Montell Fish, The Last Dinner Party, Raye (waaarschijnlijk niet want ze komt al op RW)
J jimmywe Headliner 21 feb 2014 6.515 8.283 18 minuten geleden #1.808 pop-lover zei: Ik hoop op Wallows, Suki Waterhouse, SOFIA ISELLA, Montell Fish, The Last Dinner Party, Raye (waaarschijnlijk niet want ze komt al op RW) Klik om te vergroten... En speelde er vorig jaar natuurlijk Waarderingen: swissepfan
pop-lover zei: Ik hoop op Wallows, Suki Waterhouse, SOFIA ISELLA, Montell Fish, The Last Dinner Party, Raye (waaarschijnlijk niet want ze komt al op RW) Klik om te vergroten... En speelde er vorig jaar natuurlijk