Pukkelpop 2025

Stone spelen volgens de zanger dit jaar "een ander groot festival dan Werchter in België" (interview Stubru gisteren) .
Stonden al op RW23 (The Slope) en RW24 (opener Main) dus waren wel ergens te verwachten voor PKP25 (2de of 3de op de Main?)

Van Lowlands zie ik overkomen:
Vampire Weekend, Khruangbin, London Grammar, MK. Gee, Wallows, Montell Fish, Suki Waterhouse, Luvcat, Royel Otis en CMAT

Ik hoop op Wallows, Suki Waterhouse, SOFIA ISELLA, Montell Fish, The Last Dinner Party, Raye (waaarschijnlijk niet want ze komt al op RW)

• Geweldig
Waarderingen: Yerko_music
Van Lowlands zie ik overkomen:
Vampire Weekend, Khruangbin, London Grammar, MK. Gee, Wallows, Montell Fish, Suki Waterhouse, Luvcat, Royel Otis en CMAT
Ik hoop op Vampire Week-end ze zitten op zaterdag en zondag in Caberet Vert en Lowlands. Woensdag 13 augustus zitten ze nog in Portugal. Dat wordt nipt en enkel de vrijdag kan. Ook de Lambrini Girls zitten de 13e in Portugal en die zou ik ook willen zien in de club of zo.

• Leuk
Waarderingen: koolket
Doe mij maar:
Doechii
Kneecap
Bury tomorrow
Vampire weekend
The murder capital
Royel otis
Architects (liever op werchter wel)
Lambrini girls
Bob Vylan
Guilt trip

• Leuk
Waarderingen: aardvark en pop-lover
waarschijnlijk te doordacht maar die handjes willen misschien zeggen dat er morgen 10 namen worden bekend gemaakt, dat lijd ik er toch uit af.

Users who are viewing this thread