Pukkelpop 2025

Hoe groot is de kans dat we Charli XCX te zien krijgen dit jaar?
Wil ik toch echt eens aan het werk zien met haar nieuwe tour.

Hoe groot is de kans dat we Charli XCX te zien krijgen dit jaar?
Wil ik toch echt eens aan het werk zien met haar nieuwe tour.
90% wat mij betreft. Perfect voor Pukkelpop en niet veel concurrentie van andere festivals dat weekend. tenzij ze naar Japan gaat voor Summer Sonic, die hebben nog niks aangekondigd.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: boilerfun
Festivals die gelijktijdig met het Pukkelpop-weekend plaatsvinden en hun voornamen nog moeten bekendmaken

FM4 Frequency (Oostenrijk)
Lowlands (NL)
Summer Sonic (Japan)
Glitch Festival (Malta)
La Route Du Rock (Frankrijk)
Green Man (Wales)
Aquasella (Spanje)
We Out Here (Engeland, aankondiging van 5 februari)
Hardwick festival (Engeland)
Lovestream (Slowakije)

Realistisch gezien zijn de enige festivals die Charli potentieel kunnen boeken de eerste 3 plus Pukkelpop

Laatst bewerkt:
Festivals die gelijktijdig met het Pukkelpop-weekend plaatsvinden en hun voornamen nog moeten bekendmaken

Lowlands (NL)
Summer Sonic (Japan)
Glitch Festival (Malta)
Green Man (Wales)
Aquasella (Spanje)
Lovestream (Slowakije)

Realistisch gezien zijn de enige festivals die Charli potentieel kunnen boeken de eerste 3 plus Pukkelpop
Hopelijk niet summer sonic dan Japan is wat ver om dan een dagje naar PKP te komen 😅

Hopelijk niet summer sonic dan Japan is wat ver om dan een dagje naar PKP te komen 😅
Ik weet niet meer wie het was, maar ik weet zeker dat één artiest ooit op beide festivals heeft gestaan. Waarschijnlijk de donderdag van Pukkelpop en de zondag van SS. Toch nog een heel eind reizen voor een optreden.

• Leuk
Waarderingen: WardAgain
Ik weet niet meer wie het was, maar ik weet zeker dat één artiest ooit op beide festivals heeft gestaan. Waarschijnlijk de donderdag van Pukkelpop en de zondag van SS. Toch nog een heel eind reizen voor een optreden.
Zal er veel geld voor gehad hebben denk ik want is inderdaad een heel eind

Lowlands (NL)
Summer Sonic (Japan)
Glitch Festival (Malta)
Green Man (Wales)
Aquasella (Spanje)
Lovestream (Slowakije)

Vergeet niet Parades De Coura i Portugal en zeker niet Caberet Vert in Charleville

het is nog ijzig stil bij de organisatie, januari komt op zijn einde dus ik verwacht binnenkort een teaser voor de eerste namen ik hoop morgen of volgende week maandag. ofwel heb ik het mis en is het later. ik blijf ongeduldig afwachten. mijn gokje voor de headliners is Charli xcx, qotsa, michael kiwanuka (marquee headliner) voor de rest heb ik geen idee. en ik hoop florence and the machine. komaan pukkelpop verlos ons van onze nieuwsschierigheid 😜

Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: jimmywe
het is nog ijzig stil bij de organisatie, januari komt op zijn einde dus ik verwacht binnenkort een teaser voor de eerste namen ik hoop morgen of volgende week maandag. ofwel heb ik het mis en is het later. ik blijf ongeduldig afwachten. mijn gokje voor de headliners is Charli xcx, qotsa, michael kiwanuka (marquee headliner) voor de rest heb ik geen idee. en ik hoop florence and the machine.
Chapell Roan

• Leuk
Waarderingen: mattman en DDave
Vergeet niet Parades De Coura i Portugal en zeker niet Caberet Vert in Charleville
Ze hebben hun voornamen bekendgemaakt. Tenzij je Charli bedoelt? CV lijkt erop dat ze hun headliners hebben aangekondigd en dat ze niet geboekt zal worden voor PDC

Users who are viewing this thread