Bospop 2025

Bywater zal ik ook erg blij van worden. Als je dat en bijvoorbeeld de manics op een dag krijgt ga ik maar weer modder happen of een zonnesteek oplopen in Weet

• Leuk
Waarderingen: graaf1
Simple Minds is dan wel wat langer geleden, maar was voor de vorige passage ook redelijk kort geleden geboekt (2014 en dan weer 2018). Ze mogen natuurlijk langs komen, maar ik hoop nog meer op een vernieuwende naam
Net weer wat nieuwe data in Italië toegevoegd, de eerste 2 dgn na Bospop.
Weekend van Bospop nog volledig vrij...

• Leuk
Waarderingen: Timmy
Hmmm, dat vind ik dan wel weer wat karig. Hopen dat ze nog wat anders hebben dat nog niet de tour heeft gedropt . Want weer Sting en weer Simple Minds vind ik inmiddels ook wel een aardige afknapper
Sting heeft een hoop data toegevoegd en nog een gapend gat tussen 10 en 14 juli. Ik denk toch ook dat de kans groot is dat hij er staat..

• Verdrietig
Waarderingen: BatMutsje
Grootste kanshebbers voor een spot op Bospop tot nu toe in willekeurige volgorde:
Simple Minds
Joe Bonamassa
Scorpions
Snow Patrol
Sting
Iggy Pop
Dream Theather
Bywater Call
Flogging molly
Beth Hart
Texas.
Manic Street Preachers
Heart ging organisatie weer proberen te boeken echter nog geen Europese data.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Rincewind
Denk ik te goed? Of mis ik iets in hun tourschema's
Past helaas niet echt bij Bospop.
Grootste kanshebbers voor een spot op Bospop tot nu toe in willekeurige volgorde:
Simple Minds
Joe Bonamassa
Scorpions
Snow Patrol
Sting
Iggy Pop
Dream Theather
Bywater Call
Flogging molly
Beth Hart
Texas.
Manic Street Preachers
Heart ging organisatie weer proberen te boeken echter nog geen Europese data.
Goed rijtje wel met allemaal grote namen en vervolgens Bywater Call. Maar ik klaag niet!

• Leuk
Waarderingen: PJ
Snow Patrol valt door nieuwe datum af voor een spot op Pinkpop. Dan blijft in Nederland denk ik Bospop als enige festival over waar ze zouden kunnen staan. Overigens wordt in het RW topic door iemand met mogelijke inside info Bryan Adams gedropt als naam voor Werchter Classic. Heeft nog geen data in de zomer staan trouwens....

• Leuk
Waarderingen: Timmy

Users who are viewing this thread