Bospop 2025

Level 42 in de tent? Hebben net een grote tour door UK bekend gemaakt volgend jaar oktober. De zomermaanden nog vrij.

• Leuk
Waarderingen: Timmy
bush, beck, marilyn mansson, korn, live (1997)
smashing pumpkins (1998)
moby (2000)
basement jaxx, tool , radiohead within temptation (2001)

zijn zoveel bands te verzinnen
Geen van alle Bospop bands op Smashing Pumpkins en Within Temptation na en zelfs die zijn al twijfelachtig.

Ik zie veel artiesten voorbij komen in de wenslijstjes die wat mij betreft niet aan het ouwe lullen gehalte voldoen wat Bospop imho uit zou moeten stralen.
En artiesten die er in de afgelopen drie jaar hebben gestaan hoeft van mij sowieso niet.

• Leuk
Waarderingen: remkobak
de gemiddelde manic street preachers fan tikt ook wel de mid 50 aan, behoorlijk oude lullen leeftijd vindt ik zelf dan en dan zit je zo bij de Pumpkins

• Haha
Waarderingen: graaf1
Het gat is wel nog groot tussen 10 mei en 11 juli ... Hopen op een lang verblijf op het vasteland
De 10e mei is voorlopig ook de laatste in Europa en zoveel staan er niet op. Misschien even een pauze en dan een rondje festivals in juni/juli?

Zie zojuist een aankondiging voorbij komen van 2 tours die Bywater Call in 2025 gaat doen, de eerste is van 13 juni tot 13 juli; mark my words, deze band staat op Bospop (recentelijk stonden ze nog voor een geslaagd optreden in Bosuil).
Jep, zat ik ook aan te denken. Komt weer perfect uit met die show in Paradiso, net als bij bijvoorbeeld Robert Jon & the Wreck dit jaar. Werd tijd dat ze eindelijk geboekt werden. Echt een enorm fijne band om naar te luisteren (en erg sterk live)!

• Leuk
  • On fire
Waarderingen: Bokirules en graaf1
18 juni sportpaleis en 19 juni ziggo dome, pak de gum er maar bij ;)
Gezien het gemak waarmee Lionel Richie deze ochtend de Ziggo Dome uitverkocht (op een handvol van die tyfusdure Platinum Tickets na is alles weg) kan hij weer terug op het rijtje Bospopfavorieten. zoals @PJ al zei: Bospop, sla je slag. Ook al hoop ik persoonlijk dan op een tweede datum voor hem in de Ziggo Dome (want toen ik vanochtend aan de beurt was waren er alleen nog van die Platinum Tickets over), past nog in zijn schema.

Gezien het gemak waarmee Lionel Richie deze ochtend de Ziggo Dome uitverkocht (op een handvol van die tyfusdure Platinum Tickets na is alles weg) kan hij weer terug op het rijtje Bospopfavorieten. zoals @PJ al zei: Bospop, sla je slag. Ook al hoop ik persoonlijk dan op een tweede datum voor hem in de Ziggo Dome (want toen ik vanochtend aan de beurt was waren er alleen nog van die Platinum Tickets over), past nog in zijn schema.
Qua tourschema kan het ook. Hij speelt zowel indoor als festivals deze tour. Ik had alleen niet verwacht dat de Ziggo zo vlug zou gaan...Kans blijft wel aanwezig op deze manier...

• Leuk
Waarderingen: Bokirules
Qua tourschema kan het ook. Hij speelt zowel indoor als festivals deze tour. Ik had alleen niet verwacht dat de Ziggo zo vlug zou gaan...Kans blijft wel aanwezig op deze manier...
11 of 13 juli kan nog wel, al zit hij dan wel in de regio Oostenrijk, Beieren Zwitserland. Voor de ziggo zijn er wat kaarten weer vrijgevallen zag ik. Maar gaat inderdaad hard!

de gemiddelde manic street preachers fan tikt ook wel de mid 50 aan, behoorlijk oude lullen leeftijd vindt ik zelf dan en dan zit je zo bij de Pumpkins
De Manics komen 31 januari met een nieuw album en gaan in april en mei touren door de UK; dit zou toch genoeg reden moeten zijn om ook op het Europese vasteland weer te gaan touren...need I see more ;)?

• Leuk
De Manics komen 31 januari met een nieuw album en gaan in april en mei touren door de UK; dit zou toch genoeg reden moeten zijn om ook op het Europese vasteland weer te gaan touren...need I see more ;)?
Alleen met een nieuw album kunnen ze ook makkelijk kiezen voor eigen shows in de kleinere zalen.... Maar ik ben voor hoor, passen prima op Bospop.

• Leuk
Waarderingen: graaf1
Ik zie net dat Beth Hart 14 Juli in Polen staat. Dit najaar staat ze alleen in Groningen, dus een optreden wat meer zuidelijker ...:unsure:
De nieuwe plaat is bijzonder lekker, kom op bospop, lijkt me een plan!

• Leuk

Users who are viewing this thread

• PJ