Bospop 2025

Iggy Pop weekend van Bospop naar festival in Slowakije. Kansen op hem nemen af denk ik....
Als ik op z'n site kijk, is dat pas in de loop van de week na Bospop; in dat geval blijft Iggy nog steeds een optie voor Bospop :D. Hoor hem dan graag iets van Avenue B of Apres spelen, of American Caesar ;).

• Leuk
Waarderingen: Bokirules
Zie een aankondiging voorbij komen van Robbie Williams op TW Classic (en een eigen optreden in Arena, 22 juni); hoe groot maakt dat de kans dat hij op Bospop een dag afsluit?

The Simple minds kan een streep door door nieuwe aankondigingen....
De zaterdag kan nog maar normaal gesproken inderdaad streep erdoor...
Konden we dat van Sting ook maar zeggen. Zit ik eigenlijk ook niet meer op te wachten.....

Zie zojuist dat Roger Daltrey in april en mei aan het touren is in Engeland. Zou dat iets voor Bospop kunnen zijn?

Zie zojuist dat Roger Daltrey in april en mei aan het touren is in Engeland. Zou dat iets voor Bospop kunnen zijn?
Zijn volgens mij kleine theaters waar hij staat. Niet echt geschikt voor festivals denk ik aangezien hij ook anekdotes verteld.
IMG_4382.thumb.jpeg.f1a8507ee4e9f87670917d5db22320c1.jpeg

Heart gaat begin volgend jaar hun afgebroken tour inhalen, o.a. met Cheap Trick; wat mij betreft komen beide bands.
Heart heeft alleen nog geen data in Europa staan en zijn ook nog niet bekend gemaakt op andere Europese festivals waar ze oorspronkelijk zouden staan. Bospop werd toen later toegevoegd. Dus 🤞

Heart heeft alleen nog geen data in Europa staan en zijn ook nog niet bekend gemaakt op andere Europese festivals waar ze oorspronkelijk zouden staan. Bospop werd toen later toegevoegd. Dus 🤞
Het is een kwestie van geduld...voordat ze ongetwijfeld een Europese tour aan gaan kondigen ;)

• Leuk
Waarderingen: PJ
Weet iemand nog wanneer vorige jaar de eerste officiële aankondiging werd gedaan van de eerst bands/headliners. Dit even de uitgelekte broncode...

bospop bron.jpg

Users who are viewing this thread