Bospop 2025

ik ken iemand die bij bospop werkt in de beveiliging.
hier mij gesprek van gisteravond:

weet jij al wat er komt
ja een deel
kun je al iets verklappen
nee zeker niet
jammer
welke bands zou jij graag willen zien dan
duran duran, placebo, neil young, war on drugs
voorzover ik weet zijn die er niet
toen gaf ik dit rijtje door:
allanis morisette, heart, toto, beth hart, joe bonnamassa, texas,sting, simple minds, stereophonics, flogging molly, kings of leon, dream theater,
iggy pop, level 42, scorpions, snow patrol, bryan adams
dit zijn de namen die op t forum genoemd worden, kun je me iig vertellen welke van deze bands zeker niet komen?

haha van deze 17 namen is er nog geen naam genoemd,

dus we zitten volledig op n verkeerd spoor

• Leuk
Waarderingen: Bokirules en graaf1

weet jij al wat er komt
ja een deel
nee zeker niet
jammer
allanis morisette, heart, toto, beth hart, joe bonnamassa, texas,sting, simple minds, stereophonics, flogging molly, kings of leon, dream theater,
dit zijn de namen die op t forum genoemd worden, kun je me iig vertellen welke van deze bands zeker niet komen?

Of de beveiliger is 'taking us in the maling' ;)

weet jij al wat er komt
ja een deel
nee zeker niet
jammer

Je noemt alles op wat wij hier bij elkaar gezocht hebben en niks is goed 🤣.
Zou wat zijn... Er zal toch wel iets kloppen mag ik hopen....

Je noemt alles op wat wij hier bij elkaar gezocht hebben en niks is goed 🤣.
Zou wat zijn... Er zal toch wel iets kloppen mag ik hopen....
Dat denk ik dus ook. Daarom denk ik dat de beveiliger als smoes heeft gezegd dat er niets van de lijst klopt.

weet jij al wat er komt
ja een deel
nee zeker niet
jammer

Beveiligers krijgen niks te horen over de programmering en andere zaken. Die krijgen een paar weken van tevoren instructies over hoe er beveiligd moet worden. Niks meer.

Ik zag in het Pinkpop topic dat Neil Young toch weer tourplannen had voor komend jaar en dat ze daarbij specifiek outdoor locaties aan zouden willen doen. Wellicht is dat dan alsnog gelukt voor Bospop?

• Leuk
Waarderingen: Timmy
Ik zag in het Pinkpop topic dat Neil Young toch weer tourplannen had voor komend jaar en dat ze daarbij specifiek outdoor locaties aan zouden willen doen. Wellicht is dat dan alsnog gelukt voor Bospop?
Dan verwacht ik eerder een losse show op de donderdag voor Bospop... 🤔

• Leuk
Waarderingen: PJ en Timmy
Nou ja, afgelopen jaar hadden ze hem schijnbaar ook bijna binnen totdat hij besloot tijdens Bospop toch in Noord-Amerika te gaan touren

• Thinking
  • Leuk
Waarderingen: PJ en Timmy
Via L1:

Naast het vormgeven van de nieuwe website werkt de organisatie ook hard aan het programma voor de editie van 2025. "Het wordt een van de beste edities ooit", belooft Verkennis, die ook de programmeur van het festival is. "Op 2 december wordt het volledige programma onthuld en vanaf 6 december gaan de tickets in de voorverkoop."

Beveiligers krijgen niks te horen over de programmering en andere zaken. Die krijgen een paar weken van tevoren instructies over hoe er beveiligd moet worden. Niks meer.
Of soms krijg je helemaal niks te horen. Zo heb ik ooit ruzie gemaakt met de vrouw van de president van Armenië. Die kwamen namelijk kijken naar de wedstrijd NAC Breda - Gandzasar Kapan. Maar mevrouw had geen kaartje en stond niet op de lijst, die mocht dus niet naar binnen. Toen ze toch door probeerde te lopen werd ze tegengehouden, dat liep ook best wel hoog op kon ik me herinneren :D. Uiteindelijk kwam de algemeen directeur van NAC aangerend dat ze toch naar binnen mocht.

Via L1:

Naast het vormgeven van de nieuwe website werkt de organisatie ook hard aan het programma voor de editie van 2025. "Het wordt een van de beste edities ooit", belooft Verkennis, die ook de programmeur van het festival is. "Op 2 december wordt het volledige programma onthuld en vanaf 6 december gaan de tickets in de voorverkoop."
Wacht even, krijgen we het hele programma in één keer? Dat is ook voor het eerst. Normaal komen ze nu met de helft en dan eind januari en in maart nog een keer met wat namen...

Wacht even, krijgen we het hele programma in één keer? Dat is ook voor het eerst. Normaal komen ze nu met de helft en dan eind januari en in maart nog een keer met wat namen...
Het staat er wel zo omschreven, alhoewel het natuurlijk ook een vrije (verkeerde) interpretatie kan zijn van de verslaggever van L1nieuws :)

Sta er ook wel van te kijken als ze al meteen het complete programma eruit gooien...
Op de website staat de eerste namen en in het filmpje op facebook zegt Peter idd dat het hele programma bekend wordt gemaakt.
Over 2 wkn weten we het, nu nog lekker speculeren.
Zou Bryan Adams wel kunnen waarderen als headliner. De enige keer dat ik hem ooit gezien heb was op mijn alleerste festival als headliner op Rock Werchter in 1992, dus dat is al een tijdje terug 😅

Het staat er wel zo omschreven, alhoewel het natuurlijk ook een vrije (verkeerde) interpretatie kan zijn van de verslaggever van L1nieuws :)
Nee dat is het niet. Verkennis zegt dit ook letterlijk in de Facebookpost/filmpje van afgelopen zaterdag.

Zou Bryan Adams wel kunnen waarderen als headliner. De enige keer dat ik hem ooit gezien heb was op mijn alleerste festival als headliner op Rock Werchter in 1992, dus dat is al een tijdje terug 😅
Er zijn er die hem ook als potentiële headliner voor Pinkpop zien...
😏

Users who are viewing this thread