Bospop 2025

Grootste kanshebbers voor een spot op Bospop tot nu toe in willekeurige volgorde:
Simple Minds
Joe Bonamassa
Scorpions
Snow Patrol
Sting
Iggy Pop
Dream Theather
Bywater Call
Flogging molly
Beth Hart
Texas.
Manic Street Preachers
Heart ging organisatie weer proberen te boeken echter nog geen Europese data.
De Manics spelen rond 20 juni als headliner op een festival in Spanje, dat biedt perspectief voor een mooie plek op Bospop :giggle:

• Leuk
Waarderingen: Timmy
Op datzelfde festival staat trouwens ook Melissa Etherridge en die had nog geen Europese tourdata staan.....
Minder bekend maar daarom niet minder goed (integendeel), Richard Hawley staat ook op datzelfde festival; deze held heeft in het afgelopen decenium al eens enkele malen op Rock Werchter gestaan, zou op Bospop in de tent ook zeker niet misstaan.

• Leuk
Waarderingen: PJ en Timmy
Minder bekend maar daarom niet minder goed (integendeel), Richard Hawley staat ook op datzelfde festival; deze held heeft in het afgelopen decenium al eens enkele malen op Rock Werchter gestaan, zou op Bospop in de tent ook zeker niet misstaan.
Dank voor de muzikale tip...geweldig laat ook maar mee komen.
Heerlijk met een pils in de hand in de tent genieten...🤩🎸

• Leuk
Waarderingen: graaf1
Op dat festival staan ook Robert John & The Wreck, zou wel 2 jaar op een rij zijn dat ze op Bospop komen, maar met deze band zie ik dat graag door de vingers. Verder misschien The Hellacopters of The Dead Kennedy's ook nog een optie dan van dat festival in Spanje?

Op dat festival staan ook Robert John & The Wreck, zou wel 2 jaar op een rij zijn dat ze op Bospop komen, maar met deze band zie ik dat graag door de vingers. Verder misschien The Hellacopters of The Dead Kennedy's ook nog een optie dan van dat festival in Spanje?
Ik sluit me graag aan bij je woorden over Robert Jon :giggle: 🤘!!
Wat Hellacopters betreft, elke band waar Nicke Andersson in zit mag wat mij betreft naar Bospop komen 😃. Heb een aantal jaren terug Imperial State Electric bij enkele heren van de organisatie onder de aandacht gebracht...;)

• Leuk
Waarderingen: Timmy
Volgens mij staat Robert Jon de week of 2 weken voor Bospop in de Bosuil (dit werd een paar weken geleden op het optreden verteld) en op 2 mei bij de buren in Venlo (Grenswerk) dus zou Moulin Blues in Ospel ook wel een mogelijkheid zijn.

• Leuk
Waarderingen: Bokirules en graaf1
Sinds half uur deze post op Facebook 😃 🤘

Uit de websitewijziging kunnen we dus concluderen dat het juridisch geschil met K. Klomp/Slampaq op deze manier is opgelost. Hopelijk nu alleen nog maar voorspoed voor organisatie...en een mooie line-up :giggle: .

• Leuk
Waarderingen: Moniek en Bokirules
Eerste acts worden bekendgemaakt op 2 december. Zojuist een mail ontvangen over de digitale verhuizing.
Op Facebook geeft festivaldirecteur Verkennis aan dat op 2 december het volledige programma bekend wordt gemaakt....

Gokje wagen voor de 3 headliners.
Bryan Adams Snow Patrol en Joe Bonamassa.

Uit de websitewijziging kunnen we dus concluderen dat het juridisch geschil met K. Klomp/Slampaq op deze manier is opgelost. Hopelijk nu alleen nog maar voorspoed voor organisatie...en een mooie line-up :giggle: .
Het rommelt daar al even in de organisatie, bijzonder jammer want een groot deel van uw volgers verhuizen niet zomaar mee.

Users who are viewing this thread