Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Grootste kanshebbers voor een spot op Bospop tot nu toe in willekeurige volgorde:
Simple Minds
Joe Bonamassa
Scorpions
Snow Patrol
Sting
Iggy Pop
Dream Theather
Bywater Call
Flogging molly
Beth Hart
Texas.
Manic Street Preachers
Heart ging organisatie weer proberen te boeken echter nog geen Europese data.
Minder bekend maar daarom niet minder goed (integendeel), Richard Hawley staat ook op datzelfde festival; deze held heeft in het afgelopen decenium al eens enkele malen op Rock Werchter gestaan, zou op Bospop in de tent ook zeker niet misstaan.
Minder bekend maar daarom niet minder goed (integendeel), Richard Hawley staat ook op datzelfde festival; deze held heeft in het afgelopen decenium al eens enkele malen op Rock Werchter gestaan, zou op Bospop in de tent ook zeker niet misstaan.
Op dat festival staan ook Robert John & The Wreck, zou wel 2 jaar op een rij zijn dat ze op Bospop komen, maar met deze band zie ik dat graag door de vingers. Verder misschien The Hellacopters of The Dead Kennedy's ook nog een optie dan van dat festival in Spanje?
Op dat festival staan ook Robert John & The Wreck, zou wel 2 jaar op een rij zijn dat ze op Bospop komen, maar met deze band zie ik dat graag door de vingers. Verder misschien The Hellacopters of The Dead Kennedy's ook nog een optie dan van dat festival in Spanje?
Ik sluit me graag aan bij je woorden over Robert Jon !!
Wat Hellacopters betreft, elke band waar Nicke Andersson in zit mag wat mij betreft naar Bospop komen . Heb een aantal jaren terug Imperial State Electric bij enkele heren van de organisatie onder de aandacht gebracht...
Volgens mij staat Robert Jon de week of 2 weken voor Bospop in de Bosuil (dit werd een paar weken geleden op het optreden verteld) en op 2 mei bij de buren in Venlo (Grenswerk) dus zou Moulin Blues in Ospel ook wel een mogelijkheid zijn.
Ons geliefde Bospop maakt dit jaar een spannende transformatie door – onze website is verhuisd en we hebben een nieuwe Facebook-pagina. Wat blijft, is onze unieke sfeer en het enthousiasme, maar met een net iets andere naam en een eigentijdse uitstraling (waar we op dit moment nog aan werken)...
Uit de websitewijziging kunnen we dus concluderen dat het juridisch geschil met K. Klomp/Slampaq op deze manier is opgelost. Hopelijk nu alleen nog maar voorspoed voor organisatie...en een mooie line-up .
Uit de websitewijziging kunnen we dus concluderen dat het juridisch geschil met K. Klomp/Slampaq op deze manier is opgelost. Hopelijk nu alleen nog maar voorspoed voor organisatie...en een mooie line-up .