Wellicht nét iets te ruig voor Bospop, maar wat zou ik al blij worden van het vooruitzichtZou Judas Priest een optie zijn? 10 juli in Zweden en 13 juli in Munchen. Tussenstop in Weert?
Wellicht nét iets te ruig voor Bospop, maar wat zou ik al blij worden van het vooruitzichtZou Judas Priest een optie zijn? 10 juli in Zweden en 13 juli in Munchen. Tussenstop in Weert?
Het is 1 uur rijden voor ze en daarna 2,5 uur voor de volgende dag weer in Duitsland. Is dus makkelijk te doen en spelen vaker 3 dgn achter elkaar in verschillende landen. De zaterdag is dus wel degelijk een optie. Tenzijn ze ergens anders staan of voor een losse show gaan. Kan me in ieder geval niet voorstellen dat ze NL overslaan. Laatste keren altijd uitverkocht...Zou de 12de nog kunnen tussen 2 concerten in Duitsland en Mönchengladbach is niet zo ver van Weert dus wie weet.
Heb ze nog nooit gezien dus zou een mooie zijn.
Eens, je mist wel wat dan.Wat ik bedoelde te zeggen is, dat Bospop wel vaker een band vastlegt, waarvan een gezichtsbepalend bandlid is overleden/niet meer in de band zit (INXS, Doors), of andersom, zanger gaat onder bandnaam door (Live). Uitgezonderd Doors ben ik daar niet zo'n voorstander/liefhebber van.
Die site van Hodgson staat al een paar maanden zo. Is niet recent veranderd.Op de site van Roger Hodgson is iets veranderd: waar er lange tijd heeft gestaan dat hij wegens COVID-19 geen concerten geeft, staat er sinds kort For booking information and available dates – click here. Er lijkt iets in de pijplijn te zitten. Gezien zijn populariteit op Bospop hopelijk een realistische subheadliner.
Billy F Gibbons stond op de afgelaste zondag in 2023 geprogrammeerd, hierdoor ZZ Top ook kanshebber voor een plek volgend mij mits ze hun tour na april voortzetten en de oversteek naar Europa maken.
P.S. Sinds 2016 vaste Bospop bezoeker en lees al een aantal jaar met plezier mee op dit forum.
Als er in zekere mate weer eens sprake is van een rockdag, dan zou dat zeker een hele mooie optie zijn voor Bospop, tussen 'poppy' acts zie ik dat helaas niet zo snel gebeuren.Het is 1 uur rijden voor ze en daarna 2,5 uur voor de volgende dag weer in Duitsland. Is dus makkelijk te doen en spelen vaker 3 dgn achter elkaar in verschillende landen. De zaterdag is dus wel degelijk een optie. Tenzijn ze ergens anders staan of voor een losse show gaan. Kan me in ieder geval niet voorstellen dat ze NL overslaan. Laatste keren altijd uitverkocht...
In 2016 afgezegd voor Bospop vanwege gezondheid zangeres; in december 2019 overleed ze.Roxette heeft vlak voor zangeres overleed opgetreden op Bospop.
Misschien begrijp ik je verkeerd maar waarom moet er sprake zijn van een rockdag om Simple Minds te laten headlinen? Past prima op Bospop wat mij betreft.....Als er in zekere mate weer eens sprake is van een rockdag, dan zou dat zeker een hele mooie optie zijn voor Bospop, tussen 'poppy' acts zie ik dat helaas niet zo snel gebeuren.
Oeps, ik dacht dat ik reageerde op Judas Priest en hun concertdata om Bospop heen, dan zou een rockdag met bv. Heart en Scorpions een mooi evenwichtig programma geven. Voor Simple Minds is inderdaad geen rockdag nodig .Misschien begrijp ik je verkeerd maar waarom moet er sprake zijn van een rockdag om Simple Minds te laten headlinen? Past prima op Bospop wat mij betreft.....
Ik was hierboven aan het wensdenken , Bas; én Judas Priest én Scorpions én Heart zou inderdaad (budgettair) te veel zijn voor Bospop; qua imago/cultuur/doelgroep zou in dat opzicht combinatie Heart én Scorpions meer bij Bospop passen.Als Judas Priest komt, dan komt niet ook nog Scorpions, dat is te veel voor Bospop. Dan staat Heart er samen met een van de twee denk ik...
Judas Priest kan denk ik ook alleen de 12e gezien hun tourdata. Zelfde verhaal als Simple Minds. Wat me wel opvalt is dat HEART tot nu toe nog steeds helemaa nietsl in Europa heeft staan. Was vorig jaar wel anders toen die data geleidelijk kwam en ze ruim voor bekendmaking Bospop al een groot gedeelte van hun tour hadden staan.Ik was hierboven aan het wensdenken , Bas; én Judas Priest én Scorpions én Heart zou inderdaad (budgettair) te veel zijn voor Bospop; qua imago/cultuur/doelgroep zou in dat opzicht combinatie Heart én Scorpions meer bij Bospop passen.
Wellicht dat dat (op korte termijn) nog komt, als festivals als Bospop met namen gaat komen. Kan me niet voorstellen dat ze geen enkel geannuleerd concert van vorig jaar gaan inhalen.Judas Priest kan denk ik ook alleen de 12e gezien hun tourdata. Zelfde verhaal als Simple Minds. Wat me wel opvalt is dat HEART tot nu toe nog steeds helemaa nietsl in Europa heeft staan. Was vorig jaar wel anders toen die data geleidelijk kwam en ze ruim voor bekendmaking Bospop al een groot gedeelte van hun tour hadden staan.
Wellicht dat dat (op korte termijn) nog komt, als festivals als Bospop met namen gaat komen. Kan me niet voorstellen dat ze geen enkel geannuleerd concert van vorig jaar gaan inhalen.