Rock Werchter 2025

Nu Snow Patrol vanavond in Vorst speelt, hoe groot zijn de kansen op een Snow Patrol of een mede-headliner op TRANSMNT Festival met name 50 cent om op Werchter terecht te komen. 50 cent heeft ruim de tijd in zijn tourschema na een stadionconcert in Tottenham op 3 juli.
.

Stel dat ze Snow Patrol aankondigen voor de main...

Dan krijg je een rijtje met Raye - Snow Patrol - Sam Fender, met Franz Ferdinand of Elbow als wildcards die als Barn head of lager op main kunnen spelen voor of na Goldband.

Dat is mss niet de meest spectaculairste avond die Werchter ooit gezien heeft, maar is wel erg solide.

Snow Patrol gaf vorig jaar een zegetocht in de Barn, heeft nu die nieuwe plaat, krijgt lovende recensies over hun recente concerten en past perfect in het Werchter plaatje. Als Red Hot Chili Peppers twee jaar na elkaar kan headlinen, dan kan Snow Patrol ook subben. Morgen de week opentrappen met wat 'body' voor die zaterdag?

Enige probleem met Snow Patrol, is dat het zo een band is waar Lokerse Feesten en Suikerrock ook zouden durven achter gaan als headliner, en dat die suikerklonten morgen om 8 met hun eerste naam komen.

Die nieuwe Snow Patrol heb ik een paar keer aangezwengeld maar vond ik behoorlijk gezapig en veilig. Ik kon er niks met de kwaliteit van een Run of Chasing Cars op ontdekken, jullie wel?

Ik begreep idd dat het in de Barn een puike show was maar ik zou er niet warm voor lopen als ze hen op de Main voor Fender zetten.

Afgelopen week stond er op de Schuerkalender dat 30 jaar geleden Depeche Mode niet welkom was en meer commentaar op de line up. Elektronische bands op ROCK Werchter...
Het is dus van alle tijden.

• Leuk
Waarderingen: TNFke en Yerko_music
Donderdag:
moet ik zien: Nia archives, alessi rose, Iggy pop
ook wel leuk: De la soul, Linkin Park
al gezien maar als ze niet clashen: Deftones, Fontaines D.C, Amyl and the sniffers, Mother Mother
Vrijdag:
moet ik zien: Girl in red, Green day, Weezer, Wet Leg
ook wel leuk: Underworld, lola young, backseat lovers
al gezien maar als ze niet clashen: nvt
Zaterdag:
moet ik zien: Beth gibbons, Barry cant swim
ook wel leuk: elbow, sam fender
al gezien maar als ze niet clashen: goldband
Zondag:
moet ik zien: Olivia rodrigo, Gracie Abrams
ook wel leuk: Overmono, Jokke
al gezien maar als ze niet clashen: Pommelien thijs, wunderhorse

(ik hoop op wat meer kleine punk bands)

• Leuk
Waarderingen: phil
Hey allemaal! Heeft iemand enig idee rond welke datum de parkeertickets normaliter de verkoop in gaan? Ik wil ze niet missen!
Vorig jaar pas in april dacht ik..website in de gaten of hier, wordt wel gemeld door iemand als ze in de verkoop gaan, ff gecheck 31 mei pas aangeschaft vorig jaar

• Leuk
Waarderingen: RimkoW
Hey allemaal! Heeft iemand enig idee rond welke datum de parkeertickets normaliter de verkoop in gaan? Ik wil ze niet missen!

Ik denk dat ze misschien wat langer gaan wachten dit jaar, gezien de problemen van vorig jaar door de regenval. Maar ze komen wel op tijd. Prijs is nog steeds 25 euro als ik mij niet vergis.

• Leuk
Waarderingen: RimkoW
Donderdag
Must see: Linkin Park, Fontaines D.C.
Liefst: Nia Archives, Amyl and the Sniffers, Iggy Pop, Glintsal
Eventueel: Ezra Collective

Vrijdag
Must see: Green Day, Warhaus
Liefst: Simple Minds, girl in red, Weezer, Wet Leg, Sylvie Kreusch, Arsenal
Eventueel: Caribou, Lola Young
Liever niet opnieuw: Dikke

Zaterdag
Must see: Raye
Liefst: Sam Fender, Barry Can't Swim
Eventueel: Maribou State, Goldband, Elbow

Zondag
Must see: Olivia Rodrigo
Liefst: Goose, Overmono, Bolis Pupul
Eventueel: Pommelien Thijs, Jokke

Schuin voor artiesten die ik al live heb gezien
Ze mogen in het weekend graag artiesten erbij beginnen zetten die ik nooit eerder gezien heb en die niet allemaal hetzelfde soort muziek maken

Afgelopen week stond er op de Schuerkalender dat 30 jaar geleden Depeche Mode niet welkom was en meer commentaar op de line up. Elektronische bands op ROCK Werchter...
Het is dus van alle tijden.
Daar was ik ook bij!

Wat fijn dat dit forum altijd maar blijft hopen.
Volgens mij zouden we dit jaar al het mooiste affiche ooit krijgen. We worden helaas iets teleurgesteld.
En nu gaan we onze verwachtingen voor 2026 alweer torenhoog maken. Ik houd ervan!
Het is hierop dat we teren als goedgelovige forumbezoekers haha. Maar as said, 2026 is voor later. Eerst 2025 beleven!

• Leuk
Waarderingen: Chiel

Users who are viewing this thread