Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Pommelien zonet ook haar try-out in de Vooruit uitverkocht op enkele minuten, onze groep in totaal met vele toestellen en meer dan 10 browsers niet dichter geraakt dan plek 1800 in de wachtrij. Ik blijf haar de ideale donderdag Barn-headliner vinden.
Als ik me niet vergis kwam vorig jaar bij het begin van de week van de Belgische muziek een lijst met Belgische namen.
Eventueel maandag dus een drop van Belgische artiesten + later in de week aparte aankondiging voor O+TW?
Eén week later dan een grote internationale drop schat ik zo.
Als ik me niet vergis kwam vorig jaar bij het begin van de week van de Belgische muziek een lijst met Belgische namen.
Eventueel maandag dus een drop van Belgische artiesten + later in de week aparte aankondiging voor O+TW?
Eén week later dan een grote internationale drop schat ik zo.
Franz Ferdinand, Weezer en Nia Archives waren al per ongeluk op een affiche gelekt. Lijkt me sterk dat ze die dan niet bij de eerstvolgende drop lossen.
Sziget teaset met 'something is coming...exciting news on the way' en belooft meer nieuws volgende dinsdag 28 januari om 10h. Kan een nieuwe aankondiging zijn van een belangrijke groep die de line-up van Sziget vervoegt en andere festivals bv RW of PKP.
Sziget teaset met 'something is coming...exciting news on the way' en belooft meer nieuws dinsdag 28 februari om 10h. Kan een nieuwe aankondiging zijn van een belangrijke groep die de line-up van Sziget vervoegt en andere festivals bv RW of PKP.
Pukkelpop zou de eerste week van februari met namen komen. Dus ik verwacht volgende week gewoon een grote batch met internationale namen. Het is ook niet dat "enkel Belgisch tijdens WVDBM" een lange traditie is...
Pukkelpop zou de eerste week van februari met namen komen. Dus ik verwacht volgende week gewoon een grote batch met internationale namen. Het is ook niet dat "enkel Belgisch tijdens WVDBM" een lange traditie is...
Ondertussen staat Sam Fender op 1 in de afrekening.
Nu ja, ik verwaarloos die lijst. Maar ik zie ze dat ook wel manipuleren. Vermits Lola Young echt wel meer alomtegenwoordig is?
Als Pukkelpop komt met namen op 5 februari. Dan gaat het volgens mij pakket RW worden zoals in 2022. Waren het in dezelfde week, 28/01, 64 namen dat we kregen.
Als Pukkelpop komt met namen op 5 februari. Dan gaat het volgens mij pakket RW worden zoals in 2022. Waren het in dezelfde week, 28/01, 64 namen dat we kregen.
Was dat toen in 1 pakket? Kan ik mij niet herinneren. Wel straf. Maar ook vooral teken dat verkoop erg goed gaat of dat ze er toch erg tevreden over zijn (niet onlogisch met drie uitverkochte dagen).
Was dat toen in 1 pakket? Kan ik mij niet herinneren. Wel straf. Maar ook vooral teken dat verkoop erg goed gaat of dat ze er toch erg tevreden over zijn (niet onlogisch met drie uitverkochte dagen).
Na twee uitgestelde edities staat Rock Werchter er dit jaar eindelijk opnieuw zoals het hoort. De line-up voor het vierdaagse festival is ook zo goed als rond. Vandaag kondigde de organisatie nog maar eens 64 nieuwe namen aan waaronder Rag’n’Bone Man en Carly Rae Jepsen.