Rock Werchter 2025

Barn head is wel overdreven. Namiddagspot op de Main is al meer dan mooi genoeg!
Het zou de Barn head van de armoede zijn maar wel eentje waar we totaal geen last van zouden hebben.
Dat of ergens op zondag aan de main graag.

Laatst bewerkt:
Als ik me niet vergis kwam vorig jaar bij het begin van de week van de Belgische muziek een lijst met Belgische namen.
Eventueel maandag dus een drop van Belgische artiesten + later in de week aparte aankondiging voor O+TW?
Eén week later dan een grote internationale drop schat ik zo.

Als ik me niet vergis kwam vorig jaar bij het begin van de week van de Belgische muziek een lijst met Belgische namen.
Eventueel maandag dus een drop van Belgische artiesten + later in de week aparte aankondiging voor O+TW?
Eén week later dan een grote internationale drop schat ik zo.
Franz Ferdinand, Weezer en Nia Archives waren al per ongeluk op een affiche gelekt. Lijkt me sterk dat ze die dan niet bij de eerstvolgende drop lossen.

Sziget teaset met 'something is coming...exciting news on the way' en belooft meer nieuws volgende dinsdag 28 januari om 10h. Kan een nieuwe aankondiging zijn van een belangrijke groep die de line-up van Sziget vervoegt en andere festivals bv RW of PKP.

Laatst bewerkt:
Sziget teaset met 'something is coming...exciting news on the way' en belooft meer nieuws dinsdag 28 februari om 10h. Kan een nieuwe aankondiging zijn van een belangrijke groep die de line-up van Sziget vervoegt en andere festivals bv RW of PKP.
Dat is nog lang wachten. De eerstvolgende 28 februari die op een dinsdag valt is pas in 2034.

Pukkelpop zou de eerste week van februari met namen komen. Dus ik verwacht volgende week gewoon een grote batch met internationale namen. Het is ook niet dat "enkel Belgisch tijdens WVDBM" een lange traditie is...

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: WardAgain en Paddy
Pukkelpop zou de eerste week van februari met namen komen. Dus ik verwacht volgende week gewoon een grote batch met internationale namen. Het is ook niet dat "enkel Belgisch tijdens WVDBM" een lange traditie is...
Hangt er inderdaad vanaf hoe alles wat draait…

Als Pukkelpop komt met namen op 5 februari. Dan gaat het volgens mij pakket RW worden zoals in 2022. Waren het in dezelfde week, 28/01, 64 namen dat we kregen.

• Leuk
Waarderingen: WardAgain
Als Pukkelpop komt met namen op 5 februari. Dan gaat het volgens mij pakket RW worden zoals in 2022. Waren het in dezelfde week, 28/01, 64 namen dat we kregen.
Was dat toen in 1 pakket? Kan ik mij niet herinneren. Wel straf. Maar ook vooral teken dat verkoop erg goed gaat of dat ze er toch erg tevreden over zijn (niet onlogisch met drie uitverkochte dagen).

Gaan een paar drukke weken worden in het Belgische festival landschap gok ik.

Graspop heeft ook de poster van de website gegaald dus die zullen ergens binnenkort ook wel met een nieuwe namen komen en een nieuwe poster.

Binnen 2 weken kunnen we dan wel aankondigingen van Werchter, Graspop en Pukkelpop verwachten zeker?

Gaan een paar drukke weken worden in het Belgische festival landschap gok ik.

Graspop heeft ook de poster van de website gegaald dus die zullen ergens binnenkort ook wel met een nieuwe namen komen en een nieuwe poster.

Binnen 2 weken kunnen we dan wel aankondigingen van Werchter, Graspop en Pukkelpop verwachten zeker?
Nu ik denk wel dat ze het graag wat meer hadden willen spreiden, maar ook afhankelijk van omstandigheden.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Was dat toen in 1 pakket? Kan ik mij niet herinneren. Wel straf. Maar ook vooral teken dat verkoop erg goed gaat of dat ze er toch erg tevreden over zijn (niet onlogisch met drie uitverkochte dagen).

Also have a Parklife lineup next Tuesday around RW and Boardmasters Thursday around Sziget and Pukklepopp so there’ll be more names floating about

Users who are viewing this thread