Rock Werchter 2025

Wie weet delen ze wel een naam waarvan is afgesproken dezelfde dag mee te delen…
Heb je hier weet van of is dit speculeren?
Als dit zo is ben ik wel benieuwd we dat dan zou wezen een Jack White misschien voor de rest zou ik weinig namen van grote kunnen bedenken die ze samen nog aankondigen want Oscar is al bekend op pinkpop en NiN gaat niet op pinkpop spelen indien die überhaupt op RW komt

Heb je hier weet van of is dit speculeren?
Als dit zo is ben ik wel benieuwd we dat dan zou wezen een Jack White misschien voor de rest zou ik weinig namen van grote kunnen bedenken die ze samen nog aankondigen want Oscar is al bekend op pinkpop en NiN gaat niet op pinkpop spelen indien die überhaupt op RW komt
Ik speculeer gewoon mee.

• Leuk
Waarderingen: swissepfan
Kreeg op fb vandaag nog een betalende ad te zien om reclame te maken voor de verkoop van dagticketten vrijdag. Last call vrijdagtickets was dacht ik op drie januari dus nu duurt het wel lang om die dag helemaal uit te verkopen.

Kreeg op fb vandaag nog een betalende ad te zien om reclame te maken voor de verkoop van dagticketten vrijdag. Last call vrijdagtickets was dacht ik op drie januari dus nu duurt het wel lang om die dag helemaal uit te verkopen.
We zijn nog maar 1,5 week verder....

Zie net dat op NOS late op de main op tien juli je achtereenvolgens MARK AMBOR, BENSON BOONE, NOAH KANE en OLIVIA RODRIGO kunt zien:) Gracie Abrams moet daar nog opduiken. Van een themadag gesproken:)

Zie net dat op NOS late op de main op tien juli je achtereenvolgens MARK AMBOR, BENSON BOONE, NOAH KANE en OLIVIA RODRIGO kunt zien:) Gracie Abrams moet daar nog opduiken. Van een themadag gesproken:)
Gracie ook op Mad Cool, dus die zie ik nog wel verschijnen hier. Ze gaan snel mogen zijn oo, heb het gevoel dat die met de minuut populairder en groter wordt.

Wat nog op NOS Alive 25 staat buiten Benson Boone die niet op RW voorlopig staan en geen concert elders in belgie geven (future islands, st vincent) zijn
FINNEAS, CMAT, ARTEMIS, BRIGHT EYES, DEAD POET SOCIETY, FOSTER THE PEOPLE, GLASS ANIMALS, MOTHER MOTHER, PAROV STELAR, VIRJI, THE TESKEY BROTHERS en THE BACKSEAT LOVERS. Welke daarvan willen jullie op RW?

The Teskey Brothers hebben een uitverkocht concert op Paleis Soestdijk in Nederland op zondag zes juli (ROYAL PARK LIVE)
Dus wellicht vrijdag of zaterdag op Rock Werchter.

• Leuk
Waarderingen: phil

Users who are viewing this thread