Rock Werchter 2025

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.412
6.119
Geen kat lijkt mij wat overdreven en zo herinner ik me het ook niet. Zo rustig als bij Florence and the machine was het ook niet en die mocht ook terugkomen.
Zowel bij The Who in 2006 als Oasis 2009 rustig naar de voorste vakken kunnen lopen tijdens de show, plek genoeg overal.
 

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
467
530
Heel veel discussie over de headliners, maar wie zou je op de Slope willen zien? Ik zou blij worden van Gurriers, DITZ, Fat Dog, Nation of Language, Wunderhorse, Big Special, Tramhaus, Bodega.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
469
449
Heel veel discussie over de headliners, maar wie zou je op de Slope willen zien? Ik zou blij worden van Gurriers, DITZ, Fat Dog, Nation of Language, Wunderhorse, Big Special, Tramhaus, Bodega.
Wunderhorse , Fat Dog inderdaad!

Maar ook Irish Basement, IST IST, The Vices, Marathon, Pip Blom, Georgia, Gaz Coombes,
Nergens op gebaseerd, vooral Irish Basement is gewoon op hoop. De rest tourt nog wel eens/ gaat nog touren.
 
  • Leuk
Waarderingen: fiesta

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
722
594
Uit het hardcore-segment durf ik Drug Church ook wel tippen.
Drug Church lijkt me heel passend.
Touché Amoré komt met een nieuw album, maar denk niet dat ze alweer op RW zullen staan.
Crows verwacht ik daarentegen wel en ook The Mysterines zullen er toch een keer moeten staan?

Eventueel Do Nothing, NewDad, Adult DVD, YOWL, Chalk, Model/Actriz, Dry Cleaning, King Krule, Hallan, Protomartyr, Enola Gay, Hotel Lux, Trophy Eyes.

SOFT PLAY, Black Country, New Road, The Chats, Amyl and the Sniffers en Shame op een grotere stage?
 
  • Leuk
Waarderingen: fiesta

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
722
594
+ Mannequin Pussy, Big Special, Young Fathers
De hardcore naam van dit jaar: Knocked Loose
Knocked Loose lijkt me ook machtig, de Slope zal het geweten hebben.

Bijgevoegde mogelijkheid: eventueel in navolging van dit jaar nog wat pop punk namen die op tour zullen zijn. Dat werkte volgens mij best goed.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken