Festileaks Draft XIV: Make Pinkpop Great Again

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
343
361
Oké dan, nog twee namen van de absolute bovenkant. De eerste van de twee gaat op zondag Noord afsluiten. Weinig namen hebben zoveel ophef veroorzaakt in het BKS topic. Voor het eerst op Pinkpop:

Christine & the Queens

Wacht deze heb ik even gemist? Waarom was er ophef? 😜
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.676
7.391
Vind dat als je tweemaal je beurt mist, dat je aan het Magische Roze Rad van Pinkpop moet draaien waarbij je iemand van: The Lumineers, Dotan, Tones And I, Broederliefde, Boef, J Balvin, Die Antwoord, Kensington, Machine Gun Kelly, Bastille, Kodaline of OneRepublic op je line-up moet zetten als straf.
En een streep door sommige shortlist namen om Yannick nog een ticket te laten kopen ;)
 
  • Haha
Waarderingen: Yannick

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.773
5.295
En dan de absolute afsluiter van Pinkpop '25. Moet alles nieuw om Pinkpops glorie weer te herstellen? Nee, zeker niet. We hebben gewoon nog Dave Grohl en co op visite (hij gaat echt 1000x sorry zeggen voor hij begint).

Een hoop moet echter veranderen. De stadionacts zijn vaak niet meer haalbaar en daarom hebben wij die voor 2025 niet eens gebeld. Waar Lana del Rey de eerste dag afsluit, Foo Fighters dus de tweede, wordt op de laatste dag Megaland afgebroken met

Swedish House Mafia


@MadMandra27
 

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
343
361
Volgens mij vonden heel veel mensen hem niet headlinerwaardig. Al begin ik nu ook te twijfelen of Carly Rae Jepsen niet nog meer discussie vormde..
Ik vond Christine and the Queens wel heel indrukwekkend op Werchter dat zelfde jaar, maar beide vind ik niet echt headliner waardig. Eerder een sterke sub
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.178
6.652
En dan de absolute afsluiter van Pinkpop '25. Moet alles nieuw om Pinkpops glorie weer te herstellen? Nee, zeker niet. We hebben gewoon nog Dave Grohl en co op visite (hij gaat echt 1000x sorry zeggen voor hij begint).

Een hoop moet echter veranderen. De stadionacts zijn vaak niet meer haalbaar en daarom hebben wij die voor 2025 niet eens gebeld. Waar Lana del Rey de eerste dag afsluit, Foo Fighters dus de tweede, wordt op de laatste dag Megaland afgebroken met

Swedish House Mafia


@MadMandra27
Geweldige headliner! Wie staat er als sub voor hen?
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
873
1.438
Great Job Thumbs Up GIF by Green Day
Komt dat zien op Roypop!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken