Dua Lipa

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.819
1.040
dua-lipa-announces-show-at-wembley-stadium-at-june-20th-v0-_ucCGJ0FNJSEXcu4z9GfdLHSW6cFcaHSaWol0rXuqfE.jpg
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.371
3.393
Volgend zomer een gigantische stadiontour zit er dus dik in.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.658
7.369
De vrijdag van Pinkpop. ik hoop het voor ze, maar zie er net zo goed in dat weekend extra data bijkomen.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.819
1.040
De vrijdag van Pinkpop. ik hoop het voor ze, maar zie er net zo goed in dat weekend extra data bijkomen.
Geruchten online gaan dat Wembley gevolgd wordt door een Amerikaanse tour.
Maar niks neemt weg dat er voorafgaand aan Wembley geen Europese data kunnen plaatsvinden, maar dan zal het waarschijnlijk toch ook de stadions worden, vrees ik.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.819
1.040
Voorverkoop gestart en direct een tweede Wembley erbij!

Gewone standing 139 GBP en golden circle standing (zowat de helft van het veld precies) een 244 GBP.
Waarom zou je nog festivals spelen?
 
  • Leuk
Waarderingen: DanielNedelko

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.121
503
Voorverkoop gestart en direct een tweede Wembley erbij!

Gewone standing 139 GBP en golden circle standing (zowat de helft van het veld precies) een 244 GBP.
Waarom zou je nog festivals spelen?
Festivals zijn geen echt lonend ? verdienmodel meer,keuze is dan snel gemaakt.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.819
1.040
Festivals zijn geen echt lonend ? verdienmodel meer,keuze is dan snel gemaakt.
Ja, klopt.
Weliswaar met dat verschil dat het vrij zeldzaam is dat je in eenzelfde regio en hetzelfde jaar een eigen stadionconcert gaat spelen én nadien toch nog een festival.

Als je een eigen stadionconcert kan uitverkopen, lijkt het mij dan eerder dat ze daarvoor gaat kiezen.
 

Thieske

Dagopener
23 feb 2023
606
528
2e Wembley ook uitverkocht. 2x Wembley uitverkopen in een dag is best puik werk
 
  • Wow
Waarderingen: zero

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.819
1.040
2e Wembley ook uitverkocht. 2x Wembley uitverkopen in een dag is best puik werk
En het was nu echt niet een 'koopje'.
Maar goed, prijzen in de UK voor concerten liggen sowieso nog een stuk hoger dan bij ons.
 

swissepfan

Support act
7 dec 2022
877
763
En het was nu echt niet een 'koopje'.
Maar goed, prijzen in de UK voor concerten liggen sowieso nog een stuk hoger dan bij ons.
Maar dit is zelfs duurder dan Taylor Swift als ik mij niet vergis. En de show zal niet extreem veel verschillen met wat we dit jaar te zien kregen denk ik.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.819
1.040
Maar dit is zelfs duurder dan Taylor Swift als ik mij niet vergis. En de show zal niet extreem veel verschillen met wat we dit jaar te zien kregen denk ik.
Ik heb Swift niet gezien, maar de online beelden zagen er spectaculair uit qua productie en met een +3u concert krijg je ook wel waar voor je geld qua duur.

Ik kan mij nu echt niet inbeelden dat ze dit gaat evenaren.

Misschien wel een paar leuke (betere) support acts?
In die periode is er natuurlijk veel beschikbaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: swissepfan

swissepfan

Support act
7 dec 2022
877
763
Ik heb Swift niet gezien, maar de online beelden zagen er spectaculair uit qua productie en met een +3u concert krijg je ook wel waar voor je geld qua duur.

Ik kan mij nu echt niet inbeelden dat ze dit gaat evenaren.

Misschien wel een paar leuke (betere) support acts?
In die periode is er natuurlijk veel beschikbaar.

Nee ik bedoelde de show van Dua Lipa zal wellicht nagenoeg dezelfde zijn als op Rock Werchter vorige week.
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.819
1.040
Voorverkoop gestart en direct een tweede Wembley erbij!

Gewone standing 139 GBP en golden circle standing (zowat de helft van het veld precies) een 244 GBP.
Waarom zou je nog festivals spelen?
En intussen zijn het handvol overgebleven tickets nog een stuk duurder geworden (zijn zelfs geen doorverkoop-tickets).
Actueel 287 GBP voor golden circle en 197 GBP voor gewone standing.
Toch wel gangsterpraktijken, dat dynamisch verkopen.

Neemt meteen mijn twijfel weg of ik alsnog zou gaan...
Eerder hopen op een Europese leg dan maar...
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.371
3.393
Ja enigszins verrassend dat het geen stadiontour is geworden. Zoals jimmywe ook al in het andere topic zei, misschien was dat album toch net iets minder succesvol dan ze hadden gehoopt waardoor ze het nu op veilig willen spelen.

Vond het album zelf ook wat minder, Future Nostalgia tour gezien en halfuurtje van de huidige tour op Glasto dus ik sla dit rondje over.
 

Grunt149

Randprogramma
14 sep 2022
193
94
Ik geloof daar eigenlijk helemaal niets van. Ik denk dat zij met gemak 2x de JC Arena uitverkoopt

Kan het niet zo zijn dat Dua wil gaan voor quality en zelf de Ziggo (acoustics) prefereert ?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken