Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Central Cee is technisch en lyrisch gezien een fantastisch goede rapper. Alleen ontzettend jammer dat over het algemeen hij verschrikkelijke fans heeft.
Benieuwd of hij deze move pullt op Primavera trouwens:
Central Cee is technisch en lyrisch gezien een fantastisch goede rapper. Alleen ontzettend jammer dat over het algemeen hij verschrikkelijke fans heeft.
Benieuwd of hij deze move pullt op Primavera trouwens:
En dat het live ook verschrikkelijk is…
Vorig jaar op Rolling Loud gezien en is een van de slechtste dingen die ik ooit heb gezien. Ze mogen wel iets heel bijzonders bedenken wil dit leuk uitpakken
Ieder zijn mening, maar als ik zie hoe je over muziek denkt in het Pinkpoptopic, vind ik het verrassend om jou uberhaupt in het Primavera topic tegen te komen.
ten eerste heb je volkomen gelijk, ik heb hier nx te zoeken, want nooit op primavera geweest en ook geen plannen daarvoor
ten 2e , het is een forum en iedereen mag zijn mening even
ten eerste heb je volkomen gelijk, ik heb hier nx te zoeken, want nooit op primavera geweest en ook geen plannen daarvoor
Mwah... niet helemaal eens. De bovenkant van de line-up is best anders dan anders toch dit jaar? En als je daar niks mee hebt (ik heb er wel wat van geluisterd, maar pakte mij ook niet) dan kan ik me best voorstellen dat het voorsommige aan ze voorbij is gegaan.
En dat het live ook verschrikkelijk is…
Vorig jaar op Rolling Loud gezien en is een van de slechtste dingen die ik ooit heb gezien. Ze mogen wel iets heel bijzonders bedenken wil dit leuk uitpakken