Best Kept Secret 2025

rubenv

Randprogramma
11 okt 2023
101
87
Ik sluit me bij dat laatste aan. Ik vond Justice en Aphex Twin allebei tof hoor. Maar voor mij hoeft een dance headliner zeker niet ieder jaar.
Helemaal mee eens, maar het lijkt dat bks bewust deze richting op aan het gaan is als je naar de laatste jaren kijkt (om meer inclusiviteit in het programma te brengen en een breder publiek te trekken?). Zou me niks verbazen als dat dit in ‘25 weer het geval gaat zijn. Alleen de poel van (unieke) bks-waardige dance headliners is volgens mij niet zo heel groot, dat de kans groot is dat het gaat tegenvallen (Disclosure). Tenzij ze gaan stunten met namen ala Charli Xcx en MGMT
 
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker

raginfullon

Playlistbediener
6 feb 2018
40
2
Dance headliner op de one hoeft voor mij ook niet. Wilco is wel meteen een waanzinnige goede boeking waardoor je gelijk weer zin krijgt in de 2025 editie.
 

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
920
1.480
🛎🥳 Festileaks VoorSpel 2025 van start: win Ticketmaster-bon met jouw beste voorspelling 🥳🛎

Op het Festileaks Forum is 1 oktober het VoorSpel weer begonnen, de jaarlijkse competitie waarbij je kunt voorspellen welke artiesten volgende zomer op de festivals belanden. Dit jaar is er een speciale editie, waarbij je slechts 1 act raadt die volgens jou de meeste festivals gaat pakken in 2025. Speel mee en maak kans op een Ticketmaster Cadeaubon!

VoorSpel de Festival-Del!

Dit jaar zoeken we de ‘Festival-Del’. Dat is de naam die we geven aan de artiest die volgend jaar op de meeste festivals gaat staan. De act die geen braderie of straathoek overslaat, en waarvoor je wel heel erg je best moet doen om ‘m te ontwijken.

Wie wordt jouw Festival-Del? Check de simpele spelregels op het Forum en laat jouw voorspelling achter!

Link naar het topic:
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.922
1.059
Ik hoop er al jaren op maar het komt er toch elke keer niet van. Of het nu aan de timing, het type festival of het niet aandurven ligt is de vraag. Blijft wat mij betreft een van de allerbeste live bands.
Als ze die kunnen boeken zullen ze het niet nalaten.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.967
2.714
Als ze die kunnen boeken zullen ze het niet nalaten.
Ik kan me wel voorstellen dat ze twijfelen (en wellicht discussies hebben) over waar ze moeten staan. Als TWO opener zou het wellicht perfect zijn maar mogelijk te duur. Als TWO afsluiter is het waarschijnlijk weer niet populair genoeg. Hoe dan ook; van mij mogen ze zelfs meerdere shows doen. Net als op Roadburn 2018 met de ene keer LYSF-nummers en de andere set Slow Riot nummers bovenop Luciferian Towers.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.568
2.710
Ik kan me wel voorstellen dat ze twijfelen (en wellicht discussies hebben) over waar ze moeten staan. Als TWO opener zou het wellicht perfect zijn maar mogelijk te duur. Als TWO afsluiter is het waarschijnlijk weer niet populair genoeg. Hoe dan ook; van mij mogen ze zelfs meerdere shows doen. Net als op Roadburn 2018 met de ene keer LYSF-nummers en de andere set Slow Riot nummers bovenop Luciferian Towers.
G!YBE zou absoluut een unieke boeking zijn, want naast een Roadburn of Rewire doen die geen festivals. Zou het absoluut toejuichen, maar kans dat het gaat gebeuren lijkt mij nagenoeg nul.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.903
9.864
G!YBE zou absoluut een unieke boeking zijn, want naast een Roadburn of Rewire doen die geen festivals. Zou het absoluut toejuichen, maar kans dat het gaat gebeuren lijkt mij nagenoeg nul.
Heb G!YBE nog gezien op Pukkelpop, al was dat een dikke 10 jaar geleden.

Was een rare fever dream weet ik nog, Kendrick - Deftones - Nine Inch Nails - Eminem - Godspeed in die volgorde zien.
 

Matthijs

Dagopener
10 dec 2015
531
499
Ik zit wat door de Popronde-playlist te luisteren, waarin vorig jaar o.a. Droom Dit positief opviel. Geen idee hoe klaar ze er live al voor zijn, maar op basis van de liedjes: Heath (soort King Gizzard?), shoom, Zo Lief, Lorem Ipsum en wellicht Royking (Liever Lui dan moe is in ieder geval erg grappig), op naar dat kleine podiumpje!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken