Concertaankondigingen

Dat snap ik ook. Maar je kan ook eens drie concerten geven in bv Duitsland Frankrijk Nederland.
In 2016 heeft hij in Frankfurt gespeeld en in 2018 in Hamburg. Dat zijn dan wel
ook meteen zijn enige concerten op het Europese vasteland sinds 2006.

In 2016 heeft hij in Frankfurt gespeeld en in 2018 in Hamburg. Dat zijn dan wel
ook meteen zijn enige concerten op het Europese vasteland sinds 2006.
Precies, dus de Europese markt slaat hij bewust over terwijl daar qua ticketverkoop denk ik weinig aanleiding voor is. Het is een wereldartiest die met gemak zijn concerten uitverkoopt...

Precies, dus de Europese markt slaat hij bewust over terwijl daar qua ticketverkoop denk ik weinig aanleiding voor is. Het is een wereldartiest die met gemak zijn concerten uitverkoopt...
Dat klopt helemaal, Billy Joel is alleen duidelijk niet zo dol op touren. In Amerika speelt hij ook vooral in Madison Square Garden, lekker dichtbij huis.

Hoe ik het mij herinner, waren er in Hamburg veel plaatsen open op de tribune, hele rijen zelfs.

Ben nog wel benieuwd hoe ie Doornroosje überhaupt wist. Blijkt maar weer dat Enter Shikari een bijzondere band met Nederland heeft, na dit eerder al in Patronaat te hebben gedaan.
Patronaat helaas moeten skippen. Hoop voor deze show kaartjes te kunnen kopen. Mocht iemand een presale link hebben..

Het voordeel is dat zo een groep niet al te veel hype nodig heeft om een zaalshow te promoten.
Er was hier een tijd geleden een discussie over hun populariteit, om ze headlinewaardig zijn zelfs. Maar kijkend naar hoe populair Jamie en Romy solo al zijn kan je nagaan wat een bommeke de terugkeer van The xx zou zijn.

Users who are viewing this thread