Concertaankondigingen

Geen Bright Eyes concerten dit jaar - hier de officiële aankondiging (op Reddit vind je bezorgdheden over het mentaal welzijn en alcoholgebruik van Conor Oberst na eerste twee shows afgelopen week)1000028851.jpg

Laatst bewerkt:
  • Verdrietig
Waarderingen: DadRock en Black Lies
Finneas op 6 mei 2025 naar Paradiso. Algemene verkoop vrijdag, er zijn presales, ook via artiest. Billie Eilish, zijn zusje, staat op 4, 5 en 7 mei in de Ziggo Dome. Ik zeg niet dat ze aanwezig zal zijn maar ik ben er vrij zeker van dat ze even haar gezicht komt laten zien die vrije dag

Finneas op 6 mei 2025 naar Paradiso. Algemene verkoop vrijdag, er zijn presales, ook via artiest. Billie Eilish, zijn zusje, staat op 4, 5 en 7 mei in de Ziggo Dome. Ik zeg niet dat ze aanwezig zal zijn maar ik ben er vrij zeker van dat ze even haar gezicht komt laten zien die vrije dag
Hoezo ben je daar zo zeker van? In het verleden heeft Billie toch ook maar één keer haar opwachting gemaakt bij een optreden van Finneas.

Hoezo ben je daar zo zeker van? In het verleden heeft Billie toch ook maar één keer haar opwachting gemaakt bij een optreden van Finneas.
Ze zijn letterlijk in dezelfde stad, en Billie is vrij die dag tussen haar shows in Ziggo. Durf dit met 99% zekerheid te zeggen

Colour Haze(30 years of colour haze) + Josiah + El Padre El Don
20.02.25 (NL) Groningen, Vera
21.02.25 (NL) Nijmegen, Doornroosje

Billy Joel op 7 juni in Edinburgh en 21 juni in Liverpool. Helaas weer de enige shows in Europa aankomend jaar...
Echt bezopen dat zo'n artiest niet eens een aantal concerten geeft op het Europese vaste land. Net of hij daar geen fans heeft.

Echt bezopen dat zo'n artiest niet eens een aantal concerten geeft op het Europese vaste land. Net of hij daar geen fans heeft.
Het is een man op een leeftijd dat ik wel begrijp dat alleen nog de krenten uit de pap gehaald worden. Snap wel dat er dan niet meer intensief getourd wordt.

Het is een man op een leeftijd dat ik wel begrijp dat alleen nog de krenten uit de pap gehaald worden. Snap wel dat er dan niet meer intensief getourd wordt.
Dat snap ik ook. Maar je kan ook eens drie concerten geven in bv Duitsland Frankrijk Nederland.

• Leuk
Waarderingen: slyke

Users who are viewing this thread

• Jos