Graspop Metal Meeting 2025

Iron Maiden is geen gerucht meer é....bevestigd op donderdag Graspop
Zoals gezegd inderdaad nog niet bevestigd maar god wat zou ik blij zijn om deze legends nog een keer te mogen meemaken.
Ik zie het al helemaal voor me, 'bij de main met lekker koude halve liter, de zon die al deels verdwenen is dan een hele mensen massa: 'FEAR OF THE DAAARK'!!!!

• Leuk
Waarderingen: Nietje
De dag vandaag is.

yoda GIF

Het schijnt volgens interne en externe geruchten van bekenden en onbekende mensen dat het
op deze zonnige 4 oktober 2024 het moment is dat men voor het eerst kan zeggen in het kader van GMM2025

VANDAAG IS DE DAG :eek:

(vind het wel spannend hoor)

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Het schijnt volgens interne en externe geruchten van bekenden en onbekende mensen dat het
op deze zonnige 4 oktober 2024 het moment is dat men voor het eerst kan zeggen in het kader van GMM2025

VANDAAG IS DE DAG :eek:

(vind het wel spannend hoor)
Hoe is dit spannend het lijkt me toch meer dan duidelijk dat je Iron maiden krijgt?

Trouwens we zijn in activiteit wat achteruit gegaan

Pagina 100 2022 op 11 oktober, in 2023 op 25 september en nu op 4 oktober pas op 96 ,....

Het is dus wel tijd voor een vandaag is de dag moment om het momentum vast te houden

Wanneer je weet dat vandaag de dag is:

VANDAAG IS DE DAG 🥳🥳🥳

Wanneer je eigenlijk al weken weet dat het Iron Maiden zal zijn:

VANDAAG IS DE DAG 🥳🥳🥳

zie net op Spotify de nieuwe release van Motley Crew,...staaltje zelf kennis met die titel

Cancelled

Users who are viewing this thread