Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dat festival blijft ook gewoon goede namen droppen zeg! Joe Lynn Turner eindelijk weer eens op tour?
Het zal jullie misschien niet meer verbazen, maar hopelijk naar Graspop of ergens in Nederland, kan hij eindelijk die vorige twee annuleringen (losse concerten) inhalen
Eerst maar eens de drops van Graspop afwachten, maar ik denk dat ik goedkoper uit ga zijn met gewoon de losse concerten in Nederland van wat ik echt wil zien en dan geen JLT versus daadwerkelijk daar naartoe gaan
Eerst maar eens de drops van Graspop afwachten, maar ik denk dat ik goedkoper uit ga zijn met gewoon de losse concerten in Nederland van wat ik echt wil zien en dan geen JLT versus daadwerkelijk daar naartoe gaan
Wordt wel krap hoor. Dan moet Pinkpop ze laten lopen (wat tegenwoordig best kan gebeuren), of in het geval dat Pinkpop ze wel heeft, moet Iron Maiden op de vrijdag staan en Green Day 4 dagen achter elkaar spelen.
Dan is 3 dagen achter elkaar spelen en geen Pinkpop nog wel het realistischste scenario van de twee?
Edit: Oh en geen Green Day op Rock Werchter dan ook nog, ook niet bepaald realistisch toch?
Ik denk inderdaad dat Green Day hellfest gaat doen op donderdag. En denk niet dat green day 4 dagen achter elkaar wilt spelen want op vrijdag/zondag staan ze in Duitsland. Graspop en Pinkpop vallen dan al af.
Klopt, toen hebben wij het weekend ervoor nog staanplaatsen kunnen kopen. Het gaat nu misschien hard door het voorprogramma? Niks ten nadele van Airbourne, maar wij gaan nu eigenlijk voornamelijk voor Avatar, met Maiden als leuke afsluiter
Klopt, toen hebben wij het weekend ervoor nog staanplaatsen kunnen kopen. Het gaat nu misschien hard door het voorprogramma? Niks ten nadele van Airbourne, maar wij gaan nu eigenlijk voornamelijk voor Avatar, met Maiden als leuke afsluiter
Ik denk niet dat avatar een veel grotere fanbase heeft als airbourne. Lijken me redelijk gelijkwaardig. Verschil lijkt me eerder te komen door de speciale tour waar alleen de eerste 8 album worden gespeeld.
Men was hier bang voor Mötley Crüe opnieuw op Graspop, maar vandaag hebben ze hun teaser een update gegeven:
Dat lijkt gewoon ook een Vegas Residenty te worden, dus veeg jullie angstzweet maar weer weg!
Men was hier bang voor Mötley Crüe opnieuw op Graspop, maar vandaag hebben ze hun teaser een update gegeven:
Dat lijkt gewoon ook een Vegas Residenty te worden, dus veeg jullie angstzweet maar weer weg!
🛎 Festileaks VoorSpel 2025 van start: win Ticketmaster-bon met jouw beste voorspelling 🛎
Op het Festileaks Forum is 1 oktober het VoorSpel weer begonnen, de jaarlijkse competitie waarbij je kunt voorspellen welke artiesten volgende zomer op de festivals belanden. Dit jaar is er een speciale editie, waarbij je slechts 1 act raadt die volgens jou de meeste festivals gaat pakken in 2025. Speel mee en maak kans op een Ticketmaster Cadeaubon!
VoorSpel de Festival-Del!
Dit jaar zoeken we de ‘Festival-Del’. Dat is de naam die we geven aan de artiest die volgend jaar op de meeste festivals gaat staan. De act die geen braderie of straathoek overslaat, en waarvoor je wel heel erg je best moet doen om ‘m te ontwijken.
Wie wordt jouw Festival-Del? Check de simpele spelregels op het Forum en laat jouw voorspelling achter!
Nu alle grote festivals geweest zijn dit jaar gaat de aandacht alweer naar volgend jaar. Welke acts komen volgend jaar op de festivals te staan? Naast het speculeren wordt het ook hoog tijd om te gaan voorspellen. En dat doe je niet alleen voor de eer, maar ook om jouw lievelingsconcert of...