Graspop Metal Meeting 2025

Dat festival blijft ook gewoon goede namen droppen zeg! Joe Lynn Turner eindelijk weer eens op tour?

Het zal jullie misschien niet meer verbazen, maar hopelijk naar Graspop of ergens in Nederland, kan hij eindelijk die vorige twee annuleringen (losse concerten) inhalen :ROFLMAO:

Dat wordt een vakantie in Zweden volgende zomer ;)

Eerst maar eens de drops van Graspop afwachten, maar ik denk dat ik goedkoper uit ga zijn met gewoon de losse concerten in Nederland van wat ik echt wil zien en dan geen JLT versus daadwerkelijk daar naartoe gaan

• Leuk
Waarderingen: Timmy
Eerst maar eens de drops van Graspop afwachten, maar ik denk dat ik goedkoper uit ga zijn met gewoon de losse concerten in Nederland van wat ik echt wil zien en dan geen JLT versus daadwerkelijk daar naartoe gaan
Dat zal zeker goedkoper zijn ja

• Leuk
Waarderingen: Timmy
Nieuwe namen voor Tons of Rock
Tons of Rock (NO) doet er nog een tandje bij naast Green Day.
461707990_1100198418137622_7895268383084188066_n.jpg

Inferno Metal Festival (NO) voegt ook nog Septicflesh, Coven en Magister Templi toe aan de line-up.
461807695_1034711201781553_2544695575638694706_n.png

green day op graspop komt zo wel dichter en dichter en ik ben helemaal voor

Wordt wel krap hoor. Dan moet Pinkpop ze laten lopen (wat tegenwoordig best kan gebeuren), of in het geval dat Pinkpop ze wel heeft, moet Iron Maiden op de vrijdag staan en Green Day 4 dagen achter elkaar spelen.

Dan is 3 dagen achter elkaar spelen en geen Pinkpop nog wel het realistischste scenario van de twee?

Edit: Oh en geen Green Day op Rock Werchter dan ook nog, ook niet bepaald realistisch toch?

Oh ik dacht dat Krokus gestopt was. Die zou ik wel weer eens live willen zien! (en van die poster mag Bullet ook wel weer eens afzakken naar Belgie)

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel
Heftig, dacht dat ze de vorige keer GelreDome er veel langer over deden… Nog even geduld, maar ze zijn er echt wel staan
Klopt, toen hebben wij het weekend ervoor nog staanplaatsen kunnen kopen. Het gaat nu misschien hard door het voorprogramma? Niks ten nadele van Airbourne, maar wij gaan nu eigenlijk voornamelijk voor Avatar, met Maiden als leuke afsluiter 😃

Klopt, toen hebben wij het weekend ervoor nog staanplaatsen kunnen kopen. Het gaat nu misschien hard door het voorprogramma? Niks ten nadele van Airbourne, maar wij gaan nu eigenlijk voornamelijk voor Avatar, met Maiden als leuke afsluiter 😃
Ik denk niet dat avatar een veel grotere fanbase heeft als airbourne. Lijken me redelijk gelijkwaardig. Verschil lijkt me eerder te komen door de speciale tour waar alleen de eerste 8 album worden gespeeld.

Krokus was 6 jaar geleden in principe ook gestopt. Zijn sinds kort weer teruggekomen op dat besluit. Zullen toch wel centjes binnen moeten komen😉
Krokus is wel een keer gaaf.
Dan mogen ze Gotthard er ook gelijk bij zetten.

🛎🥳 Festileaks VoorSpel 2025 van start: win Ticketmaster-bon met jouw beste voorspelling 🥳🛎

Op het Festileaks Forum is 1 oktober het VoorSpel weer begonnen, de jaarlijkse competitie waarbij je kunt voorspellen welke artiesten volgende zomer op de festivals belanden. Dit jaar is er een speciale editie, waarbij je slechts 1 act raadt die volgens jou de meeste festivals gaat pakken in 2025. Speel mee en maak kans op een Ticketmaster Cadeaubon!

VoorSpel de Festival-Del!

Dit jaar zoeken we de ‘Festival-Del’. Dat is de naam die we geven aan de artiest die volgend jaar op de meeste festivals gaat staan. De act die geen braderie of straathoek overslaat, en waarvoor je wel heel erg je best moet doen om ‘m te ontwijken.

Wie wordt jouw Festival-Del? Check de simpele spelregels op het Forum en laat jouw voorspelling achter!

Link naar het topic:

Users who are viewing this thread