Graspop Metal Meeting 2025

Vorig jaar alleen de eerste 6 nummers gezien en daarna lekker in de witte tent achter de tribune gezeten.

Als internet, smartphones en een werkend gehoor nu allemaal niet bestonden... maar als je nu nog serieus Motley Crue het boeken waard vindt, nog los van headliner positie of niet, dan getuigt dat voor mij wel echt het ontbreken aan gezond verstand.

• Leuk
Waarderingen: Steph85
Als internet, smartphones en een werkend gehoor nu allemaal niet bestonden... maar als je nu nog serieus Motley Crue het boeken waard vindt, nog los van headliner positie of niet, dan getuigt dat voor mij wel echt het ontbreken aan gezond verstand.
Vrees dat het zo niet werkt in de realiteit, ga er maar van uit dat gmm ze sowieso boekt als die in de buurt zijn en geen te extreme eisen hebben. Maar zoals hierboven aangehaald wijst er nog niets op dat ze daadwerkelijk naar Europa komen.

• Leuk
Waarderingen: festivalryo
Vrees dat het zo niet werkt in de realiteit, ga er maar van uit dat gmm ze sowieso boekt als die in de buurt zijn en geen te extreme eisen hebben. Maar zoals hierboven aangehaald wijst er nog niets op dat ze daadwerkelijk naar Europa komen.
Echt Waarom moeten mensen nu al in begin oktober mijn enthousiasme verpesten.

Maar oké als je ze ergens programeerd zo rond het avondeten dan vind ik het prima dan heb ik een rustmomentje of een momentje om even lekker te gaan schijten

Graspop is een commerciele organisatie. Daarbij is ticketverkoop immens belangrijk, en bij hun vorige passage was het uitverkocht. Soms moet er bij organisatoren niet meer dan dat zijn.

Echt Waarom moeten mensen nu al in begin oktober mijn enthousiasme verpesten.

Maar oké als je ze ergens programeerd zo rond het avondeten dan vind ik het prima dan heb ik een rustmomentje of een momentje om even lekker te gaan schijten
Motley Crue zou gewoon buiten bij de ingang gezet moeten worden, dan kan iedereen even een paar minuten luisteren, zich beseffen hoe kut het wel niet is en dan doen wat iedereen zou moeten doen: doorlopen.

Linkin Park zeggen festivals te gaan doen dus, in het artikel worden alleen Pinkpop en Rock Werchter genoemd, lijkt me logisch. En "Duitse festivals". Rock am Ring zou het wel heel ruim hebben als de BMTH én Linkin Park hebben toch? En het lijkt me toch net te rustig voor Wacken

Linkin Park zeggen festivals te gaan doen dus, in het artikel worden alleen Pinkpop en Rock Werchter genoemd, lijkt me logisch. En "Duitse festivals". Rock am Ring zou het wel heel ruim hebben als de BMTH én Linkin Park hebben toch? En het lijkt me toch net te rustig voor Wacken
Dat moet haast wel Rock am ring en Rock im Park zijn

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns
Je kan ook een kaart kopen en hem weer verkopen mochten ze toch aangekondigd worden? Je raakt die echt wel kwijt.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Je kan ook een kaart kopen en hem weer verkopen mochten ze toch aangekondigd worden? Je raakt die echt wel kwijt.
is een account gebonden kaart hierdoor werkt bv een ticketswap niet meer. en geprinte of doorgestuurde kaarten gelden niet.
maarja, ze staan op graspop :ROFLMAO:

• Leuk
Waarderingen: Piebe71

Users who are viewing this thread