Graspop Metal Meeting 2025

Een ideetje voor lager op de affiche: Refused. Beginnen in de lente aan hun afscheidstour, waarmee ik ze ook wel op oa Hellfest en Download zie staan. Met het einde van Groezrock en een grotere aandacht voor hardcore bij GMM lijkt een passage me best logisch.
Of Ieperfest.

Zoooooooo

We gaan weer speculeren !!!
Ja ja ik ben ook weer wakker

Als Iron Maiden Avatar meeneemt dan vind ik het dikke prima.
Zal ook net als vorig jaar lekker alle daagjes komen er is toch altijd wel genoeg en nu ff de meetings mee pakken (in de zon graag)

Belangrijke vraag WIE ???

Heeft de prijzen nog voor Metal Park (zilverstrand / mol) van vorig jaar voor me. Mijn maten vonden de festi hut te klein hahaha

Heeft de prijzen nog voor Metal Park (zilverstrand / mol) van vorig jaar voor me
Prijzen stonden nog in het topic van vorig jaar
Metal Park is er niet goedkoper op geworden ook..

Festivalticket en maaltijden zijn niet in onderstaande prijzen inbegrepen.

> 1 hotelkamer voor 2 personen – 7 nachten: €649,-
> 1 hotelkamer Deluxe voor 2 personen – 7 nachten: €699,-

> 1 vakantiehuis exclusive voor 2 personen – 7 nachten: €739,-
> 1 vakantiehuis exclusive voor 4 personen – 7 nachten: €999,-
> 1 vakantiehuis exclusive voor 6 personen – 7 nachten: €1.169,-

> 1 vakantiehuis select voor 4 personen – 7 nachten: €859,-
> 1 vakantiehuis select voor 5 personen – 7 nachten: €949,-
> 1 vakantiehuis select voor 6 personen – 7 nachten: €1.009,-
> 1 vakantiehuis select voor 8 personen – 7 nachten: €1.219,-
> 1 vakantiehuis select voor 10 personen – 7 nachten: €1.459,-

Denken jullie niet dat Linkin Park niet beter op een donderdag past moesten ze komen naar Graspop? Echter lijkt Iron Maiden die dag te gaan dragen.
die komen niet naat graspop komend jaar, en waarom zou graspop ze op donderdag moeten zetten?
graspop weet ook zetten we maiden op donderdag trekken we een ouder publiek die meer budget hebben om te eten en te drinken op de wei.

die komen niet naat graspop komend jaar, en waarom zou graspop ze op donderdag moeten zetten?
graspop weet ook zetten we maiden op donderdag trekken we een ouder publiek die meer budget hebben om te eten en te drinken op de wei.
Linkin park is de metallica van dit jaar op het forum blijkbaar. De kans dat die er staan is minimaal, maar om de zoveel posts moet iemand erover beginnen

• Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass
Sooo hee was echt niet wakker, ik maar posten over zilverstrand terwijl Metal Park toch echt de Kempense Meren is hahaha

Ach ja..Tja ik wilde wel weer een Legertent of festi hutje maar ja die gaten willen zelf eitjes bakken en normaal schijten en douchen

Wie heeft er ervaring met Metal Park en het leven al daar ( klopt het dat er daags voor het festival leuke avondjes ijn e.d. ?)
En wat zijn de pendel ervaringen ? en dan niet alleen die van vorig jaar

Jeetje koud een kwartaal geleden was GMM 2024 en nu loop ik al weer warm en vol energie voor 2025

YESSSS nog maar 9 maandjes !!! Morgen is de dag dat het de maand is van de eerste aankondigingen !

• Leuk
Waarderingen: Timmy
Graspop is toch al stilletjes aan het proberen om het publiek wat te verbreden? Er stond geregeld wat punk, er stond geregeld wat rock, dan is het stapje naar poppunk/punkrock van Green Day best goed te maken. Tbv nieuwe headliners en niet om de 2 jaar dezelfde zou ik het eens doen, kijken hoe het bevalt

• Leuk
Waarderingen: Timmy
Graspop is toch al stilletjes aan het proberen om het publiek wat te verbreden? Er stond geregeld wat punk, er stond geregeld wat rock, dan is het stapje naar poppunk/punkrock van Green Day best goed te maken. Tbv nieuwe headliners en niet om de 2 jaar dezelfde zou ik het eens doen, kijken hoe het bevalt

Maar met 2x Hurricane Southside al staan, zal dat wel niet gebeuren. Dan eerder op Pinkpop, zeker als de donderdag van Graspop al wel voor Maiden gaat zijn

Green day lijkt me gewoon een grote headliner die RW niet wilt mislopen, kans dat die op Graspop staan lijkt me heel klein
De enige situatie waarin ik dit zie gebeuren is als RW meer dan genoeg headliners heeft om te boeken en ze in paniek zijn bij Graspop
Dit lijkt me gewoon niet realistisch in de huidige situatie met maiden en slipknot en een hoop kleinere headliners die touren

Users who are viewing this thread