Bruce Springsteen

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.358
934
Gaat er iemand van jullie naar Praag, gezien de ticketprijzen daar wel interessant - zie dat Pit A, FOS of Stani A dus al uitverkocht is.
Ja ik ga naar Praag. Als ik jou was zou ik gewoon een hotelletje boeken met annuleringsoptie. Een Stani A ticket voor Praag gaat je vast wel lukken de komende maanden.
 

BatMutsje

Support act
6 dec 2013
778
615
En wat heb je voor Milaan? Ik zoek daar al maanden naar Prato A....
Inderdaad Prato A voor Milaan.

Dit jaar stonden er heel veel resell tickets via ticketmaster zelf te koop zelfs tegen lagere prijzen ook voor stani A. Heb er toen n april nog 1 voordelig gekocht.
Als de trend volgend jr hetzelfde is, zul je tzt nog wel een (voordelig) ticket kunnen scoren via ticketmaster.

Dat verwacht ik ook. Dat geldt trouwens ook voor de shows die komende week in de verkoop gaan. Uiteindelijk komen er in de weken voor de shows nog tickets beschikbaar (sponsor / VIP-pakketten die niet worden afgenomen) en met shows een jaar na aankoop zijn er ook altijd mensen die toch niet kunnen gaan op de datum zelf. Dus niet getreurd mocht het komende week niet lukken.

Alhoewel voor shows in het buitenland een beetje zekerheid op voorhand wel handiger is natuurlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: ycagwyw

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.358
934
Dat verwacht ik ook. Dat geldt trouwens ook voor de shows die komende week in de verkoop gaan. Uiteindelijk komen er in de weken voor de shows nog tickets beschikbaar (sponsor / VIP-pakketten die niet worden afgenomen) en met shows een jaar na aankoop zijn er ook altijd mensen die toch niet kunnen gaan op de datum zelf. Dus niet getreurd mocht het komende week niet lukken.
Behalve Manchester... dat gaan de heetste tickets van deze tour worden.
 

BatMutsje

Support act
6 dec 2013
778
615
Behalve Manchester... dat gaan de heetste tickets van deze tour worden.
Dat is als de Prato tickets in Milaan. Daar wil iedereen bij zijn!

Als ik al hoor hoeveel mensen er via-via mee gaan doen aan de pre-sales in Manchester op woensdag 9 oktober, wordt het echt onbegonnen werk in de reguliere verkoop 😅
 
  • Leuk
Waarderingen: Bartjuh1981

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.358
934
Dat is als de Prato tickets in Milaan. Daar wil iedereen bij zijn!

Als ik al hoor hoeveel mensen er via-via mee gaan doen aan de pre-sales in Manchester op woensdag 9 oktober, wordt het echt onbegonnen werk in de reguliere verkoop 😅
Haha, ik heb ook speciaal een maandje NordVPN aangeschaft om aan die presale mee te doen... Ben benieuwd.
 
  • Winning
Waarderingen: ycagwyw en BatMutsje

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.082
2.089
Voor zover ik nu kan zien tickets voor Lille vanaf maandag 10 uur in de verkoop via de website van het stadion. Dus niet via Ticketmaster.
 

BatMutsje

Support act
6 dec 2013
778
615
Voor zover ik nu kan zien tickets voor Lille vanaf maandag 10 uur in de verkoop via de website van het stadion. Dus niet via Ticketmaster.
De website van het stadion linkt je rechtstreeks door naar Ticketmaster, kijk bijvoorbeeld voor Ed Sheeran (https://www.stade-pierre-mauroy.co.uk/events/concert/ed-sheeran). Wellicht werkt de ene link wel beter dan de ander, maar het stadion heeft geen aparte ticketshop volgens mij.
 

T. Roses

Support act
8 dec 2016
779
493
Voor zover ik nu kan zien tickets voor Lille vanaf maandag 10 uur in de verkoop via de website van het stadion. Dus niet via Ticketmaster.
Moet je per se een creditcard hebben om de tickets af te rekenen?
 

Jos

Randprogramma
16 mrt 2019
193
150
Lille wordt, neem ik aan, gewoon het volledige stadion? In het verleden met grote artiesten deden ze nog weleens de helft, maar lijkt mij sterk deze keer.
 

VIA

Nieuw lid
4 okt 2024
2
0
Vraagje vanuit gebrek aan ervaring met buitenlandse ticketverkopen: moet ik me apart registeren op bv. de site van TM Duitsland? Of log ik in op mijn NL account? En is betalen daar uitsluiten met creditcard?
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.689
846
Vraagje vanuit gebrek aan ervaring met buitenlandse ticketverkopen: moet ik me apart registeren op bv. de site van TM Duitsland? Of log ik in op mijn NL account? En is betalen daar uitsluiten met creditcard?
Tegenwoordig zijn alle TM accounts gekoppeld, en voor je andere vraag, zie mijn eerdere reactie
Maar vor DLd kun je ook gebruik van Eventim
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.082
2.089
Lille wordt, neem ik aan, gewoon het volledige stadion? In het verleden met grote artiesten deden ze nog weleens de helft, maar lijkt mij sterk deze keer.
Ik begreep zelfs dat er een 2e concert gereed staat als de 1e vlot gaat. Dus volledige stadion neem ik aan. Geen idee hoeveel er daar in kunnen, 50.000 denk ik?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.082
2.089

Gebruikers die dit onderwerp bekijken