Bruce Springsteen

Met de extra data voor Lille en San Sebastian die al klaar staan, lijkt het erop dat dit de enige shows gaan zijn in Europa. Dat wordt stressen voor tickets ...
Het is ook niet alsof Springsteen heeft getoond er later nog extra locaties bij bekend te maken. Dit is het inderdaad gewoon.

May 17 - Manchester, England - Co-op Live - On-sale: Oct. 11 at 10am BST (5 am ET)
May 20 - Manchester, England - Co-op Live - On-sale: Oct. 11 at 10am BST (5 am ET)
May 24 - Lille, France - Stade Pierre Mauroy - On-sale: Oct. 7 at 10am CEST (4am ET)
May 31- Marseille, France - Orange Velodrome (rescheduled from May 25, 2024)
June 4 - Liverpool, England - Anfield Stadium - On-sale: Oct. 11 at 10am BST (5am ET)
June 11 - Berlin, Germany – Olympiastadion - On-sale: Oct. 9 at 10am CEST (4am ET)
June 15 - Prague, Czech Republic - Airport Letnany (rescheduled from May 28, 2024)
June 18 - Frankfurt, Germany - Deutsche Bank Park - On-sale: Oct. 9 at 10am CEST (4am ET)
June 21 - San Sebastian, Spain - Estadio Reale Arena (Anoeta) - On-sale: Oct. 8 at 10am CEST (4am ET)
June 27 - Gelsenkirchen, Germany - Veltins Arena - On-sale: Oct. 9 at 10am CEST (4am ET)
June 30 - Milan, Italy - San Siro Stadium (rescheduled from June 1, 2024)
July 3 - Milan, Italy - San Siro Stadium (rescheduled from June 3, 2024)
Pre-sales?

Dan zullen die wel geplaatst worden. Ik hou me aanbevolen voor Lille. Zou die 2e datum voor Lille meteen in de verkoop gaan of houden ze die voorlopig nog achter de hand?
Als het net zoals de twee voorgaande tours gaat, volgen deze nog op dezelfde dag (meestal 30 minuten tot een uur na de aanvang van de kaartverkoop)

Als het net zoals de twee voorgaande tours gaat, volgen deze nog op dezelfde dag (meestal 30 minuten tot een uur na de aanvang van de kaartverkoop)
Helder, presale doet Bruce niet aan toch? En bij een 2e show zal die er zoiezo toch niet zijn.

Niet alles gaat tegelijk in verkoop.
In the UK they’ll go on general sale at 10am on 11 October via Ticketmaster.
It’s been confirmed that presale information will be announced early next week. Fans can keep an eye out on Ticketmaster and the official websites for the Co-op Live and Anfield Stadium.
Tickets for his shows in Germany go on sale from 10am CEST on 9 October via ticketmaster.de.
Tickets for his show in Lille will go on general sale from 10am CEST on 7 October via ticketmaster.fr.

Laatst bewerkt:
Helder, presale doet Bruce niet aan toch? En bij een 2e show zal die er zoiezo toch niet zijn.
Presale voor de Duitse concerten zijn er wel via Deutsche Telekom of RTL+.

Ik ga even kijken of ik een RTL+ account kan aanmaken en dan een Pro Max abo voor een maand afsluit. Dat kan overigens niet met een IP adres uit Nederland zie ik. Deze week even testen met een VPN.

Laatst bewerkt:
  • Winning
Waarderingen: BatMutsje
Presale voor de Duitse concerten zijn er wel via Deutsche Telekom of RTL+.

Ik ga even kijken of ik een RTL+ account kan aanmaken en dan een Pro Max abo voor een maand afsluit. Dat kan overigens niet met een IP adres uit Nederland zie ik. Deze week even testen met een VPN.
Wat een gedoe om aan kaarten te komen denk ik dan. Waar is de tijd dat je in rij stond bij het postkantoor 😂

• Geweldig
Waarderingen: ycagwyw
Wat een gedoe om aan kaarten te komen denk ik dan. Waar is de tijd dat je in rij stond bij het postkantoor 😂
Ik weet ook niet of het voor (in mijn geval) Gelsenkirchen echt nodig gaat zijn om pit kaarten te krijgen. Maar better safe then sorry.

Overigens vind ik het wel een leuke locatie. Heb daar een erg mooi Stones concert meegemaakt!

Ik overweeg dus om naar Lille te gaan. Heeft iemand ervaring met de concertlocatie aldaar? We gaan met de auto, is voor ons een kleine 2 uur rijden..
Verder iemand ervaring met tickets bestellen via Franse Ticketmaster??

Nou... dat was toch best een verrassing? Sorry voor de hoop van een Nederlands concert, maar dit schema is uiteindelijk aardig anders geworden dan gedacht.
Zo zie je maar, leuk al die voorpret maar uiteindelijk toch anders dan gedacht. Maar goed, altijd wel leuk al die berichten.
Zou dit de laatste keer zijn? Hij is 75 en ik neem aan dat ze na volgend jaar toch eens een jaartje niet gaan touren.

Nou... dat was toch best een verrassing? Sorry voor de hoop van een Nederlands concert, maar dit schema is uiteindelijk aardig anders geworden dan gedacht.
Was de Gelredome en in mindere mate Stadspark dan echt een optie? De drie locaties in Duitsland vind ik veel plausibeler dan wéér Nederland en België.

Was de Gelredome en in mindere mate Stadspark dan echt een optie? De drie locaties in Duitsland vind ik veel plausibeler dan wéér Nederland en België.
Grunn heeft, voor zover ik weet, een gigantisch lange tijd op het lijstje gestaan. Weet alleen niet waarom er een streep doorheen is gegaan. Dat zal wel te maken hebben met het feit dat er al aardig veel shows zijn gegeven, de andere opties relatief dichtbij zijn en het feit dat Bruce een korte tour wilde.

• Wow
  • Leuk
Waarderingen: Jos en DennisvdBr
Grunn heeft, voor zover ik weet, een gigantisch lange tijd op het lijstje gestaan. Weet alleen niet waarom er een streep doorheen is gegaan. Dat zal wel te maken hebben met het feit dat er al aardig veel shows zijn gegeven, de andere opties relatief dichtbij zijn en het feit dat Bruce een korte tour wilde.
Tjah aan de ene kant jammer voor de Groningers maar toch is het ook naar mijn mening de minst mooie locatie in Nederland waar 50+ duizend man gestalt kan worden. Ik raad je dan aan om naar Gelsenkirchen te gaan, nog geen 3 uur rijden vanaf Groningen en een veel mooiere locatie.

Tjah aan de ene kant jammer voor de Groningers maar toch is het ook naar mijn mening de minst mooie locatie in Nederland waar 50+ duizend man gestalt kan worden. Ik raad je dan aan om naar Gelsenkirchen te gaan, nog geen 3 uur rijden vanaf Groningen en een veel mooiere locatie.
Gelsenkirchen wordt anders behoorlijk afgebrand op GreasyLake ;)
Ik wens nog steeds een Prato A ticket voor 3 juli, maar misschien moet ik die droom inmiddels los gaan laten....

Gelsenkirchen wordt anders behoorlijk afgebrand op GreasyLake ;)
Ik wens nog steeds een Prato A ticket voor 3 juli, maar misschien moet ik die droom inmiddels los gaan laten....
Rammstein daar gezien en ik had echt niks te klagen, na de tijd was ik zo weg en ook het geluid was uitstekend.

Users who are viewing this thread