Pinkpop 2025

Mwah, Korn staat op de line-up, da's niet echt het probleem lijkt me. Het was vooral zonde geweest van het licht als ze op Pinkpop stonden.
Korn is wel vele malen bekender bij het mainstream publiek wat toch grotendeels op Pinkpop af komt. Wel eens met je 2e statement.

Wat zijn dan de laatste voorspellingen voor morgen?
Ik gok dat er 1 van de volgende wordt aangekondigd: Benson Boone, Noah Kahan, Gracie Abrams, Kensington, Son Mieux.

• Leuk
Waarderingen: Vusjke88
Even snel bedacht: Raye, Parcels, Spiritbox, Idles, Ronde, Di-Rect, Roxy Dekker, Kane, Gracie Abrams

Bog iets minder dan 4 uren en dan weten we het.
Ik hoop op Benson Boon, Compact Disk Dummies, Bazart en Goldband (laatste 2 verrassend genoeg nog nooit gezien). En ja er gaat hier waarschijnlijk reactie op komen 😀.

Grandson en Smash into Pieces heb ik enkele jaren geleden gezien op Stage 4 en mogen zeker nog eens terugkomen. Ik weet niet of dit in hun tourplannen past of ze sowieso al touren.

Hopelijk toch een paar goeie namen.

Ik hoop op Benson Boon, Compact Disk Dummies, Bazart en Goldband (laatste 2 verrassend genoeg nog nooit gezien). En ja er gaat hier waarschijnlijk reactie op komen 😀.

Grandson en Smash into Pieces heb ik enkele jaren geleden gezien op Stage 4 en mogen zeker nog eens terugkomen. Ik weet niet of dit in hun tourplannen past of ze sowieso al touren.

CDD is ook wel een heel erg Pinkpop band, zou goed passen!

Na het lezen van jouw wensenlijstje is dat ook vooral mijn gedachte ja haha

nog geen leaks?

vind na de 2 festival aankondigingen van Camilla Cabello wel interessant.
ook de ruimte eind juni voor Sabrina Carpenter of Noah Kahan en geen NL datum in de zomer vallen me nog (steeds) op.
daarnaast duikt Kings of Leon op op diverse festivals met nog geen NL datum en nog altijd ruimte voor Pinkpop.
of... zei iemand : Volbeat?
wellicht dat 1 van deze nog een hoog spotje op de zondag pakt?

we hebben nog de tour van Disturbed die nog een eu tour aankondigen en imo best te verwachten zijn voor Pinkpop.
ook Roxy Dekker en Kensington zitten tussen mijn verwachting.

mijn verwachting is wel een stuk of 20 acts als ook vorig jaar eind januari, met veel 'onbekende' of minder bekende opvulling voor de tent of Stage 4 en een hadje vol namen dat nog open plekken op Zuid en Noord invullen.

Er is weinig ruimte meer voor een Kings of Leon, Camilla of Volbeat toch? Helemaal als Kensington komt.

Sabrina zal wel niet voor minder dan een headlinespot komen.

Er is weinig ruimte meer voor een Kings of Leon, Camilla of Volbeat toch?

Sabrina zal wel niet voor minder dan een headlinespot komen.
Die zaterdag heeft nu TLDP als tweedegrootste naam. Dan zal wel veranderen vermoed ik? Maar eens over Sabrina hoor, da’s een headliner en niet eens meer zo’n kleine.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje

Smash into Pieces komt al naar jera on air dus verwacht het niet

Users who are viewing this thread