Pinkpop 2025

Was dat niet vanwege stemproblemen? Of was dat later?
Stemproblemen waren de reden voor de afzeggingen in 2019 volgens mij. In 2022 waren het volgens mij mentale problemen.

Maar, laten we gewoon maar hopen dat hij lekker in zijn vel zit op dit moment en zijn live reputatie verder mag laten groeien als headliner. Want man, wat was hij goed op Lowlands in 2022.

Ik vind Sam Fender wel magere Spotify cijfers hebben. Hoeft niet alles te zeggen doe mij maar kwaliteit boven hogen ogen. Maar in de mentaliteit van uitverkopen, gaat die dat doen?

Ik vind Sam Fender wel magere Spotify cijfers hebben. Hoeft niet alles te zeggen doe mij maar kwaliteit boven hogen ogen. Maar in de mentaliteit van uitverkopen, gaat die dat doen?
Nee dat gaat die niet maar is toch een mooie naam om er als kleinste headliner of grootste noord afsluiter bij te hebben en Spotify cijfers lijken me nooit een goeie graadmeter maar goed dat is een andere discussie

Het zal gewaagd en gedurfd zijn, maar daar kun je niet van vreten. Sam Fender als headliner op Pinkpop gaat nooit uitverkopen met dagtickets voor de huidige prijzen, terwijl Pinkpop het juist van hele grote namen moet hebben. Rock Werchter zet meestal 2 headliners op 1 dag en daar komt vast nog wel iets bij dus, maar Pinkpop draait om die ene grote naam per dag.

• Leuk
Waarderingen: jeff250381
Het zal gewaagd en gedurfd zijn, maar daar kun je niet van vreten. Sam Fender als headliner op Pinkpop gaat nooit uitverkopen met dagtickets voor de huidige prijzen, terwijl Pinkpop het juist van hele grote namen moet hebben. Rock Werchter zet meestal 2 headliners op 1 dag en daar komt vast nog wel iets bij dus, maar Pinkpop draait om die ene grote naam per dag.
Misschien moeten ze dan toch is afstappen van het het moeten hebben van de headliners en een degelijk festival neerzetten met over de hele line up mooie namen, meer namen, meer overlap en meer investeren in het festival zelf.

Zeker nu grote headliners steeds minder vaak op festivals staan. Sam Fender is daarom wat mij betreft juist een stap in de goede richting. Zeker met een mooi dagprogramma erbij.

Morgenochtend. Misschien zit er wat tussen.....

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Misschien moeten ze dan toch is afstappen van het het moeten hebben van de headliners en een degelijk festival neerzetten met over de hele line up mooie namen, meer namen, meer overlap en meer investeren in het festival zelf.

Zeker nu grote headliners steeds minder vaak op festivals staan. Sam Fender is daarom wat mij betreft juist een stap in de goede richting. Zeker met een mooi dagprogramma erbij.
Dat werkt prima voor de mensen op het forum hier, maar het gross komt gewoon voor de headliner op Pinkpop.

Ik denk wel dat Olivia Rodrigo verrassend weinig kaarten gaat verkopen voor Pinkpop als ze komt. Gok dat het probleem van jonge fans en de (on)bereikbaarheid van Zuid-Limburg dan toch weer om de hoek komt.

Ik denk wel dat Olivia Rodrigo verrassend weinig kaarten gaat verkopen voor Pinkpop als ze komt. Gok dat het probleem van jonge fans en de (on)bereikbaarheid van Zuid-Limburg dan toch weer om de hoek komt
Dat denk ik ook! Daarbij zijn de dagkaarten voor die doelgroep duur en gaan of ze kunnen ze dat waarschijnlijk niet betalen.

• Leuk
Waarderingen: hendrik1
Dat er maar snel wat duidelijkheid komt. Ze hebben er nog 3 weken voor want als ze dan niet wat hebben slaan ze wel de plank mis want dan gaat het je weer een aantal mensen kosten met rock werchter

• Leuk
Waarderingen: jeff250381
Ik denk wel dat Olivia Rodrigo verrassend weinig kaarten gaat verkopen voor Pinkpop als ze komt. Gok dat het probleem van jonge fans en de (on)bereikbaarheid van Zuid-Limburg dan toch weer om de hoek komt.
De zondag dit jaar (met Sam en Ed) heeft laten zien dat Zuid Limburg zeer goed bereikbaar was. Was mij iets te druk. Heb me prima vermaakt in de tent.

Sam Fender wat mij betreft een prima optie, wat op youtube zitten kijken en dat ziet er goed uit!

Daarnaast Muse en Greenday en ik ben blij ;)

Dat denk ik ook! Daarbij zijn de dagkaarten voor die doelgroep duur en gaan of ze kunnen ze dat waarschijnlijk niet betalen.
Ik wil hier dan toch even op reageren omdat ik dit vaker als argument voorbij zie komen maar dit naar mijn mening niet waar hoeft te zijn.

Als jullie het hebben over de doelgroep van Olivia Rodrigo voel ik mij als Amsterdamse studente van 20 toch wel aangesproken (ik heb welgeteld 1 nummer van haar in mijn Spotify-favorieten staan maar binnen mijn vriendenkring zitten ook wel wat meiden die echt fan zijn). Ik kan jullie verzekeren dat binnen mijn vriendenkringen iedereen best wel wat geld over heeft voor een artiest die zij leuk vinden. Ze zouden liever besparen op eten en een hele maand kale pasta eten, of desnoods een jaar geen nieuwe kleren meer kopen.😉

Zo'n dagkaart verschilt tegenwoordig echt niet veel meer met wat sommige artiesten tegenwoordig vragen voor een losse show. Daar legt "de jeugd" makkelijk wat geld voor neer, zeker als het om shows met golden circle/VIP pakketten gaat. Daarbij zit er over het hele weekend echt wel veel tussen wat tieners/twintigers willen zien dus dan is zo'n weekendje Pinkpop makkelijk gedaan. Ik denk dat je je daar een beetje op verkijkt.

Zou het niet zo kunnen zijn, dat ze wachten tot het album van Linkin park uit komt 15nov. Dat daar ook nog Tour datums bij zitten en Pinkpop daar mogelijk tussen zit?

Zou het niet zo kunnen zijn, dat ze wachten tot het album van Linkin park uit komt 15nov. Dat daar ook nog Tour datums bij zitten en Pinkpop daar mogelijk tussen zit?
Daar kan je op wachten maar dat wil niet zeggen dat je daarvoor al wat anders bekend kan maken... Als ze bv Timberlake hebben zouden ze die er al uit kunnen gooien. Die heeft toch al 25 andere data staan in de zomer..... Maar zal ook wel te maken hebben met de wens van de artiest/management...

Users who are viewing this thread