Graspop Metal Meeting 2025

Slipknot als afsluiter zou ik erg jammer vinden. Wellicht moet ik maandagochtend op m'n werk zijn waardoor ik de afsluiter op zondag niet volledig kan meepikken. Heb daardoor dit jaar ook een stukje Machine Head moeten missen. Zou het wel erg jammer vinden om één van m'n favoriete bands te moeten missen.
Laat het respect aan mijnentwege dan maar komen :cool:. Vorig jaar wou ik absoluut Def Leppard zien. Om 4 uur thuis, om 7 uur eruit voor een dag workshop bij een klant die ik wel verwittigd had dat ik niet wist in welke staat ik ging zijn. Was enige dag dat nog voor iedereen lukte voor de grote vakantie. Wat tips: zet jezelf niet als bestuurder voor graspop (slaap wat in het naar huis rijden), probeer zaterdag op zondag toch 8 uur te slapen, breek je tent al op op zondagochtend of middag, stop om 18 uur met drinken, (en zorg ervoor dat je dan nog niet dronken bent). De workshop ging goed. Alleen mijn stem was een probleem (wat wil je na Parkway Drive). Het tweede probleem was dat als ik na de workshop thuiskwam, ik wou gaan slapen, maar mijn vrouw dacht aan andere dingen. Moeilijker te managen dat laatste

Laatst bewerkt:
Maandag na Graspop op je werk. Respect!🤣🤣
Heb weinig keuze :ROFLMAO:
Ik sta in het onderwijs & Graspop valt nu eenmaal telkens in het midden van onze examenperiode. Gelukkig heb ik een topcollega die me altijd op vrijdag "vrij roostert" van het examentoezicht.
Afgelopen schooljaar vielen de resultaatsbesprekingen echter op maandag na Graspop, iets wat dit jaar opnieuw zo zal zijn.

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Heb weinig keuze :ROFLMAO:
Ik sta in het onderwijs & Graspop valt nu eenmaal telkens in het midden van onze examenperiode. Gelukkig heb ik een topcollega die me altijd op vrijdag "vrij roostert" van het examentoezicht.
Afgelopen schooljaar vielen de resultaatsbesprekingen echter op maandag na Graspop, iets wat dit jaar opnieuw zo zal zijn.
Ja, dat is vervelend. Ik heb zelf inderdaad de 2 dagen na Graspop vrij. Geen overbodige luxe😜

• Leuk
Waarderingen: jvandeweyer
Semi luxe hier. Wel vrij van het werk maar niet van het thuisfront. Dus op de maandag middag alweer bij de school staan.
Dinsdag alles weer naar normaal

Is het niet wat vreemd dat Slipknot een Europese festivaltour aankondigt en Graspop daar dan niet bij staat? Ik zie niet direct een reden om hier niet in mee te gaan. Op zich een mooie datum om de aankondigingen te starten. Zoals hier ook al aangehaald, het zal ook niet meer 'speciaal' zijn om met Slipknot af te komen als alle andere festivals dat al gedaan hebben.

Ik zal de vraag anders stellen: Zijn we nog 100% zeker dat Slipknot op de line-up staat volgend jaar?

Is het niet wat vreemd dat Slipknot een Europese festivaltour aankondigt en Graspop daar dan niet bij staat? Ik zie niet direct een reden om hier niet in mee te gaan. Op zich een mooie datum om de aankondigingen te starten. Zoals hier ook al aangehaald, het zal ook niet meer 'speciaal' zijn om met Slipknot af te komen als alle andere festivals dat al gedaan hebben.

Ik zal de vraag anders stellen: Zijn we nog 100% zeker dat Slipknot op de line-up staat volgend jaar?

Kan me niet voorstellen dat een Slipknot (net als Iron Maiden) niet op Graspop staat. Zijn niet zo veel bands die zelf de volledige tour willen droppen en Slipknot is blijkbaar ook niet zo'n band.

Slipknot zal wel komen. Er zijn nog genoeg opties.

• Leuk
Waarderingen: Piet
Je vergeet Korn, lp lijkt me heel onrealistisch
Korn is voor mij meer een North stage headliner, Linkin Park is misschien onrealistisch voor velen maar we moeten toch eerlijk zijn wie had vorig jaar Tool verwacht als headliner op Graspop? By the way, 't is maar een gokske en voor mij zijn dit de favoriete headliners.
:)

Korn is voor mij meer een North stage headliner, Linkin Park is misschien onrealistisch voor velen maar we moeten toch eerlijk zijn wie had vorig jaar Tool verwacht als headliner op Graspop? By the way, 't is maar een gokske en voor mij zijn dit de favoriete headliners.
:)
Op dat punt steun ik je. Tool heeft genoeg aanhanger en linkin park ook. Daar gelaten dat ze op werchter eveneens een groot publiek aanspreken. 2 festivals in België zullen ze niet doen, dus welke kiezen ze dan?

Maar ben het met je eens, hoewel de kans klein is(net zoals bij SOAD, Metallica etc) kan deze wel uit de hoge hoed komen.
Was idem bij Tool en nog specialer dat BMTH er ook nog stond.

• Leuk
Waarderingen: festivalryo
Op dat punt steun ik je. Tool heeft genoeg aanhanger en linkin park ook. Daar gelaten dat ze op werchter eveneens een groot publiek aanspreken. 2 festivals in België zullen ze niet doen, dus welke kiezen ze dan?

Maar ben het met je eens, hoewel de kans klein is(net zoals bij SOAD, Metallica etc) kan deze wel uit de hoge hoed komen.
Was idem bij Tool en nog specialer dat BMTH er ook nog stond.
Volgens mij heeft Graspop een unieke headliner nodig om uit te verkopen, zij hebben duidelijk niet de uitstraling van Wacken of Hellfest, daarom denk ik dat Linkin Park commercieel het interessants is voor Live Nation die zowel GMM als Werchter in hun portefeuille hebben, volgend jaar zijn er zo te zien genoeg top headliners voor Werchter on tour.

Volgens mij heeft Graspop een unieke headliner nodig om uit te verkopen, zij hebben duidelijk niet de uitstraling van Wacken of Hellfest, daarom denk ik dat Linkin Park commercieel het interessants is voor Live Nation die zowel GMM als Werchter in hun portefeuille hebben, volgend jaar zijn er zo te zien genoeg top headliners voor Werchter on tour.
Er tourt juist geen bal, zie Sam Fender als headliner neerzetten op RW. Linkin Park is deze zomer dé naam die je wil hebben als ze festivals doen, die laten ze echt niet gaan in Werchter

De laatste 6 edities ofso waren toch uitverkocht? Ze hadden toch niet ieder jaar een naam als Tool.
Graspop verkoopt ook uit met minder grote headliners, Werchter niet. Daarnaast is de capaciteit van Werchter hoger, dus valt er gewoon meer winst te behalen.

• Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass
De laatste 6 edities ofso waren toch uitverkocht? Ze hadden toch niet ieder jaar een naam als Tool.
Graspop verkoopt ook uit met minder grote headliners, Werchter niet. Daarnaast is de capaciteit van Werchter hoger, dus valt er gewoon meer winst te behalen.
Hadden we dat ook niet van een BMTH kunnen zeggen afgelopen jaar?

Users who are viewing this thread