Donderdag krijgt inderdaad vaak de sterkste namen om te helpen die doordeweekse dag uit te verkopen, maar laten we ook niet overdrijven. Slipknot en Maiden op 1 dag gaat nooit gebeuren. Verder is Maiden de 21e en de 22e al bezet (zaterdag en zondag) en betwijfel ik ten zeerste of die op hun leeftijd nog 3 dagen op rij gaan spelen. Zal dus wel donderdag de 19e worden voor Maiden, en dan vrijdag of zondag voor Slipknot.Geef ik je wel gelijk in, Ik had Tool dit jaar ook eerder op vrijdag of zaterdag verwacht, maar aan de andere kant ook logisch dat ze op donderdag stonden om die dag te doen uitverkopen of omdat ze enkel de donderdag dan vrij waren.
Het hielp hun wel om de donderdag uit te verkopen, itt 2023 met GnR. Ik denk dat ze toen hetzelfde effect hadden verwacht, al ging het iets stroefer.
Ik denk ook wel dat Slipknot op de donderdag gezet kan worden. We weten ook dat Iron Maiden niet als laatste speelt, Slipknot na Iron Maiden zou dus wel kunnen in mijn ogen. En dat zal tevens ook helpen die dag goed te doen verkopen.